#1
Mijn vriendin heeft vroeger wel eens speed met xtc en wiet gedaan, zegt dat het heel fijn is. Van jullie ook een ervaring?
Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
.Calvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Ik ben dan ook geen benzzzy hartpatiënt![]()
.
Ik vint eigelijk de enige leuke combo die er is benzo's en weed (raad het niet aan.).
En xtc/mdma en weed.
Vroeger deden we wel eens keta in het ene neusgat en sos in het andere , een soketje noemde we het , niet men ding.
Maar men vrienden vonden het top.
Ik heb keta eigelijk alleen maar gedaan op mijn vrijgezelle omdat ik de dag er achter trouwde en niet groggy mocht zijnCalvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.
Coke en ket.
Opzich is x doen en dan ket op de comedown met wiet wel chil.
k zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Als het me o-pce hetzelfde zou zijn houd ik het in men achterhoofd ?Dan moet je es ket en wiet net na of op de piek van X doen. 7th heaven x 10.
Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik vind keta echt ni zo bijzonder maar op de piek of daarna van M is het hemels inderdaad. Wiet heb ik er sowieso wel bijDan moet je es ket en wiet net na of op de piek van X doen. 7th heaven x 10.
Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik vind keta echt ni zo bijzonder maar op de piek of daarna van M is het hemels inderdaad. Wiet heb ik er sowieso wel bij![]()
Dus ik zat zo te denken...
Ik heb nog wat liggen.
En ik dacht wat als ik het nou allemaal door elkaar meng.
Kleine disclaimer: natuurlijk is het een ontzettend slecht idee en ga ik het niet doen. Maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik het door elkaar zou nemen en of het echt levensgevaarlijk zou zijn.
Het gaat om:
Ketamine, speed, alcohol, xtc, wiet
Iemand enig idee?
Mijn vriendin heeft vroeger wel eens speed met xtc en wiet gedaan, zegt dat het heel fijn is. Van jullie ook een ervaring?
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.Speed nadat de xtc bijna uitgewerkt is en als het speedeffect af begint te nemen, wat wiet roken vind wel okay, maar alles tegelijk vind ik zonde.
Ik vind lsd, mdma, keta en wiet in deze volgorde achter elkaar echt hemels. Liefst nog een biertje erbij en gaan slapen met een benzo. Helemaal slecht, maar dat is denk ik de grootste combinatie die ik heel sporadisch maak.
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.
Vond zelf 2cb 3meopcp heel erg intense.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."