Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs combineren

Drugs combineren

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ook is het voor je hart/lichaam extra belastend omdat je zowel uppers als downers gebruikt. Dus je lichaam weet dan niet meer hoe het zich moet gedragen, met alle gevolgen van dien. En helemaal met meerdere uppers (speed en xtc) kan het een te grote belasting voor je hart zijn.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee was een tijdje terug.
Nu alleen 5mapb.
A
AlbertospaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn vriendin heeft vroeger wel eens speed met xtc en wiet gedaan, zegt dat het heel fijn is. Van jullie ook een ervaring?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zit met allerlei verschillende werkingstijden. Ketamine en alcohol werken maar 1,5 uur, terwijl speed wel 12 uur kan werken. Dat is sowieso een probleem met het combineren van middelen. De balans van onder invloed zijn en nuchter wordt steeds wankeler. Naarmate de tijd verstrijkt ga je je steeds anders voelen maar door welke drug het komt wordt dan lastig herkennen. Dat is dus een recept voor ongelukken.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
Klik om te vergroten...

Jep 🙆‍♂️
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
benzzzy zei:
Xtc ketamine en wiet houd het daarbij.
Klik om te vergroten...
Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Ik ben dan ook geen benzzzy hartpatiënt :grin: :nevergonnagiveyouup: .

Ik vint eigelijk de enige leuke combo die er is benzo's en weed (raad het niet aan.).
En xtc/mdma en weed.

Vroeger deden we wel eens keta in het ene neusgat en sos in het andere , een soketje noemde we het , niet men ding.
Maar men vrienden vonden het top.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ornyk zei:
Ik zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Ik ben dan ook geen benzzzy hartpatiënt :grin: :nevergonnagiveyouup: .

Ik vint eigelijk de enige leuke combo die er is benzo's en weed (raad het niet aan.).
En xtc/mdma en weed.

Vroeger deden we wel eens keta in het ene neusgat en sos in het andere , een soketje noemde we het , niet men ding.
Maar men vrienden vonden het top.
Klik om te vergroten...
Calvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.
Coke en ket.

Opzich is x doen en dan ket op de comedown met wiet wel chil.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
benzzzy zei:
Calvin klein is wat ze dat noemen op reddit 😳.
Coke en ket.

Opzich is x doen en dan ket op de comedown met wiet wel chil.
Klik om te vergroten...
Ik heb keta eigelijk alleen maar gedaan op mijn vrijgezelle omdat ik de dag er achter trouwde en niet groggy mocht zijn :sweatsmile:
Nu wel de o-pce die me (te goed) bevalde , met weed , heerlijk met muziek , damn.

En mdma met weed is gewoon magisch voor mij , aan mdma alleen zonder weed , vind ik bijzonder weinig aan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zou ook graag opce willen proberen.
Is hellaas niet op stock bij de meeste vendors.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ornyk zei:
k zou zelfs de x al laten , en het alleen op keta met een joint houden.
Klik om te vergroten...

Dan moet je es ket en wiet net na of op de piek van X doen. 7th heaven x 10.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#12
🐺PsyTekz zei:
Dan moet je es ket en wiet net na of op de piek van X doen. 7th heaven x 10.
Klik om te vergroten...
Als het me o-pce hetzelfde zou zijn houd ik het in men achterhoofd ?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
🐺PsyTekz zei:
Dan moet je es ket en wiet net na of op de piek van X doen. 7th heaven x 10.
Klik om te vergroten...
Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik vind keta echt ni zo bijzonder maar op de piek of daarna van M is het hemels inderdaad. Wiet heb ik er sowieso wel bij :)
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Keta is idd niet al te euforisch.

Maar de staat waar je komt op een hogere. Dosering vraagt gewoon naar meer.
Je vergeet altijd een groot deel je komt er altijd enigsinds verward uit.

Meer heb je nodig om de sleutel tot het universum opnieuw te bemachtigen.
Nu met de hoop dat het morgen nog bij je blijft.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mezelf zei:
Ik heb het hier al vaak gezegd maar ik vind keta echt ni zo bijzonder maar op de piek of daarna van M is het hemels inderdaad. Wiet heb ik er sowieso wel bij :)
Klik om te vergroten...

Ik ben toch ook wel van die mening. Keta op zich is pas leuk op hogere doseringen en dan nog is het wazig. Keta met X is wazig en euforisch x 10. Wiet maakt het dan helemaal af. 1 hijs kan je helemaal van het padje halen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Albertospaghetti zei:
Dus ik zat zo te denken...
Ik heb nog wat liggen.
En ik dacht wat als ik het nou allemaal door elkaar meng.
Kleine disclaimer: natuurlijk is het een ontzettend slecht idee en ga ik het niet doen. Maar ben wel benieuwd wat er gebeurd als ik het door elkaar zou nemen en of het echt levensgevaarlijk zou zijn.
Het gaat om:
Ketamine, speed, alcohol, xtc, wiet

Iemand enig idee?
Klik om te vergroten...

Stom idee.
Doet me wel denken aan een filmscene uit "Get Him to The Greek" waarin een "Jeffrey" joint wordt gerookt met allerlei middelen als wiet, opium, methadon, morfine, peyote en PCP. Ik vraag me toch af wat er dan met je gebeurd.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#17
Albertospaghetti zei:
Mijn vriendin heeft vroeger wel eens speed met xtc en wiet gedaan, zegt dat het heel fijn is. Van jullie ook een ervaring?
Klik om te vergroten...

Speed nadat de xtc bijna uitgewerkt is en als het speedeffect af begint te nemen, wat wiet roken vind wel okay, maar alles tegelijk vind ik zonde.

Ik vind lsd, mdma, keta en wiet in deze volgorde achter elkaar echt hemels. Liefst nog een biertje erbij en gaan slapen met een benzo. Helemaal slecht, maar dat is denk ik de grootste combinatie die ik heel sporadisch maak.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Purplext zei:
Speed nadat de xtc bijna uitgewerkt is en als het speedeffect af begint te nemen, wat wiet roken vind wel okay, maar alles tegelijk vind ik zonde.

Ik vind lsd, mdma, keta en wiet in deze volgorde achter elkaar echt hemels. Liefst nog een biertje erbij en gaan slapen met een benzo. Helemaal slecht, maar dat is denk ik de grootste combinatie die ik heel sporadisch maak.
Klik om te vergroten...
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.

Vond zelf 2cb 3meopcp heel erg intense.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#19
benzzzy zei:
Doe deze combo alleen als het niet uitmaakt dat je op zijn vroegst om 6 uur in je nest licht.

Vond zelf 2cb 3meopcp heel erg intense.
Klik om te vergroten...

Licht eraan hoe laat, of beter nog, hoe vroeg je begint.

2-cb en 3-meo lijkt me wel een chille combi! Nam je het tegelijk?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja eerst 2.5 pillen gevolgt bij een puntje nasale 3mo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."