Ik zou beginnen met een lage dosis truffels, omdat deze (naar mijn mening, ik voel de reacties al komen) wat vriendelijker van geest zijn. Ook aanzienlijk empatischer dan bijvoorbeeld LSD. Er is gewoon meer magie bij truffels dan bij LSD en zeker 2C-B.
Ook duren truffels maar een uur of 4-6, terwijl LSD bij mij een goede 15 uur duurt.
Truffels zijn ook het veiligst, natuurlijk (geen goed argument trouwens), en hebben veel meer/mooiere visuals dan 2C-B/LSD. Ook veel meer therapeutische potentie naar mijn mening.
Sommige zweren bij LSD, en andere bij psilosine. Ik vind truffels aanzienlijk leuker en bijzonderder.
Ook hoef je geen wetten te breken, en ook testen is niet nodig.
Edit: zie dat je al de juiste keuze hebt gemaakt, sorry ik zag dit te laat
![:)]()
. Bos is zeker een aanrader!