#1
Ik heb sowieso niet écht schrik voor de "chaos daarbuiten" trouwens. Het werkt vooral sfeerscheppend. Ik zou er zo naartoe wandelen als ik voelde dat het nut had (maar het is doorgaans nogal ver). Bijvoorbeeld op een psychedelisch festival in Friesland had ik de indruk dat ons festival een rainbow fantasy happy plaats was en alles erbuiten grijs en grauw en chaos en gevaar (mede door het onweer). Ik zou nu niet moeite doen om weg te gaan van het festival maar het schept een band met de plek en de mensen waar ik nu ben, alsof ik inderdaad in een sprookje meedoe. Oh man ik heb heimwee naar truffels, het is meer dan anderhalve maand geleden.