Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDid you Know: War on Drugs Edition

Did you Know: War on Drugs Edition

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
lolnoob zei:
Omdat iedereen dit al lang weet hier?
Klik om te vergroten...
Dit dus.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doe eens niet zo boos. Dit filmpje is nooit onder mijn aandacht gebracht, dus kon ik er ook niet op reageren.

Daarbij is het iets wat de meesten van ons allang weten en al helemaal op dit forum. Wat moeten we zeggen? Amen? Het wordt eens tijd dat het verandert?
Prima, het wordt ook tijd dat het verandert. Hoe wil je dat aanpakken?
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#3
[youtube]<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/91y9KqvVggY&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/91y9KqvVggY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>[/youtube]

Ik wist niet of ik hem nu bij mediadump of hier bij drugs moest posten..
...Maar anyhow,een leuk kort filmpje met een hoop grafieken en cijfers dat de "War on Drugs" gewoon niet gewerkt heeft...
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#4
waarom reageert niemand hierop. terwijl alle poster hier met 5000+ berichten alleen maar poep zegt en mensen afkraakt!
dit filmpje laat zo hard zien dat al het beleid rondom drugs MAXIMAAL FAALT en dat het niet te controleren of te stoppen is.
als het zo doorgaat is het alleen nog maar meer ellende en worden we allemaal nog meer Slaaf!.
komop mensen WERKEN!!! maak minimaal 8uur per dag, ga vanaf je 3de na school en werk tot je 70ste!
wordt maximaal gecontroleerd en wees maximaal geconditioneerd.!

drugs is slecht het komt van kwade dealers en die willen je dood hebben!
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Omdat iedereen dit al lang weet hier?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
sjondebeuker zei:
waarom reageert niemand hierop. terwijl alle poster hier met 5000+ berichten alleen maar poep zegt en mensen afkraakt!
dit filmpje laat zo hard zien dat al het beleid rondom drugs MAXIMAAL FAALT en dat het niet te controleren of te stoppen is.
als het zo doorgaat is het alleen nog maar meer ellende en worden we allemaal nog meer Slaaf!.
komop mensen WERKEN!!! maak minimaal 8uur per dag, ga vanaf je 3de na school en werk tot je 70ste!
wordt maximaal gecontroleerd en wees maximaal geconditioneerd.!

drugs is slecht het komt van kwade dealers en die willen je dood hebben!
Klik om te vergroten...
Wat krijg jij opeens en die foto mag je ook weghalen kan die kk kerel niet uitstaan
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was op niemand bedoeld hoor. moest gewoon even afreageren :confused:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjondebeuker zei:
waarom reageert niemand hierop. terwijl alle poster hier met 5000+ berichten alleen maar poep zegt en mensen afkraakt!
Klik om te vergroten...
HOU JE BEK DICHT!
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
speld.nl

Thomas baalt: deze zomer geen gelegenheden waar drugsgebruik de norm is

De line-ups checkt hij niet, maar Thomas is er sowieso wel bij: festivals.
speld.nl speld.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."