Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsUltraviolet en 4the dementie zien tijdens trippen

Ultraviolet en 4the dementie zien tijdens trippen

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BefbreinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan wat was je aan het trippen? :openmouth:
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen ! Ik heb een vraag over iets raars... ik had tijdens mijn laatste trip nogal een gek visueel beeld! Ik kon namelijk straling zien van allerlei lichtstralen die perfect symmetrisch net als een chip over elkaar gleden. Het deed me denken aan de bijna eind scène van de film interstellar wanneer hij in de vierde dimensie beland. Ik vroeg me af of nog iemand dit ervaren heeft op
1 of andere manier?

love and peace
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier leek mijn visueel bijna perfect op alleen was het op 1 bepaalde plaats en waren de stralen dunner en helderder.

K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je afbeelding doet het bij mij niet, jammer, want ben wel erg nieuwsgierig eigenlijk!
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik voorspel dat je die vierde dementie snel weer zult vergeten. :rolleyes:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan de foto ook niet zien. Kan me wel inbeelden wat je bedoelt. Mss nog es foto proberen plaatsen dan kan ik het bevestigen dat ik hetzelfde al gehad heb.
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zal het nog eens proberen uploaden! Leuk dat ik niet de enige ben haha ! Bless ❤️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#8
dereisnietdebestemming zei:
ik zal het nog eens proberen uploaden! Leuk dat ik niet de enige ben haha ! Bless ❤️
Klik om te vergroten...

Hmm zo zie ik het toch niet :grin:. Ik zie bv een klein ledlampje of kerstverlichting, dat stralen maakt die tot bij mij komen. Op het einde van net iets teveel MDMA kan ik dat ook wel hebben dan hangen mijn ogen halfstok en zie ik kleine stralen uit lichtjes komen. Die lopen op 1 loodrechte lijn de omgeving in.

Eerder zo iets.
abstracte-licht-op-zwarte-achtergrond-tekening__k20771452.jpg
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb al vaker gehad dat ik geometrische lijnen zag in de kamer. De kamer was ermee gevuld als ik naar het plafond keek. In rode lijntjes. Niet echt als lichtstralen
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#10
het waren truffels ik denk dat het de Hollandia’s waren een volledige portie! Sorry voor het late antwoordt!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Van trippen krijg je visuals als je dat nog niet wist.
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#12
8️⃣6️⃣ zei:
Van trippen krijg je visuals als je dat nog niet wist.
Klik om te vergroten...
Jij bent de leukste thuis ! 😂
F
FonkelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb wel eens stevig getript op een portie paddo's met een paar vrienden. Eigenlijk geen idee meer hoe hard zij gingen maar mijn ogen heb ik niet vaak zo wijd opengetrokken als toen. De visuals waren zonder focussen overal aanwezig. Met soms zelfs elk meubilair stuk zijn eigen karakter aan patronen, kleur, felheid, en richting van bewegen.

Op een gegeven moment kom ik op een van de piek momenten te staan. Helemaal van mijn sokken geblazen om wat ik aan het meemaken was dacht ik eventjes leuk bij mezelf: "He, laat ik even de lagen aan patronen tellen die ik over elkaar zie glijden over de witte muur hier". Alles was zo scherp, helder, en vooral gestructureerd. Ik kon zo uitmaken welke laag boven de andere laag visuals heen liep. Dus ik begin te tellen.... Beginnende bij de meest van me afgelegen reeks patronen die bij elkaar hoorden (qua kleur, vorm, richting, karakter, patroon). Om te tellen focuste ik me op een bepaald punt. Dat oriëntatie punt was de hoek van de kamer. Seconde na seconde, tijdens het optellen van de lagen, verdween mijn oriëntatiepunt (die twee muren die samen komen als een hoek). Wederom stond ik weer met mijn mond vol tanden hierdoor. uiteindelijk heb ik precies 7 lagen visuals kunnen onderscheiden van elkaar die allemaal over elkaar heen gleden op hun eigen manier. (Ook veel flower of life patronen zien voorbij komen die avond)

Dat was me er wel eentje toen... Ondertussen 6 jaar geleden ongeveer
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 keer zo hard gegaan op wat toen mijn allereerste keer hoge dosis 4MMC was...
Dosis was 0,6gr/pp.( wat ik toen hoog vond)

Op bed liggen na een binge sessie, en gewoon domweg liggen focussen op het rode lichtje van de tv in spaarstand. Het begon eerst heel subtiel te bewegen, terwijl ik verdomd goed wist dat mijn ogen volledig open waren, en dit eigenlijk niet kon. Later werd de gehele muur achter de tv fluopaars, beter kan ik het niet omschrijven. Samen met de vriendin in slaap gevallen, en wakker geworden omdat we iets "voelden"...

Het voelde als wind, in een kamer waar raam en deur dicht waren. Wat volgde was niet normaal. ..Komen we beide wakker, ja, echt wakker in een kamer vol bomen en planten, die bewegen alsof er wind door de kamer heen waait. Beide hebben we dezelfde OEV's, en hebben die nacht zeker 3u op handen en voeten door het huis gekropen, zoals je door een jungle zou doen. Handen voor ons, de takken en bladeren opzij schuiven....Het was niet alleen het zien...Beide hadden we het gevoel de natuur te kunnen aanraken, de rivier te kunnen horen stromen en de wind te voelen ...
Gebeurde slechts eenmaal op dit niveau...Wat een nacht ! 🤩

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."