Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs dagboek

Drugs dagboek

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#1
Screenshot_20200719-070311_Dose.jpg

44 dagen waarop ik pep gehad heb, oftewel van de 6 maanden dit jaar 1.5 maand onder invloed van pep geweest😮 Maar de laatste 2 maanden heb ik het gelukkig wat meer onder controle zoals wel duidelijk te zien is👍
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik gebruik een klein opschrijfboekje, werkt ook :wink:
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#3
Perenijsje zei:
Bekijk bijlage 7622

44 dagen waarop ik pep gehad heb, oftewel van de 6 maanden dit jaar 1.5 maand onder invloed van pep geweest😮 Maar de laatste 2 maanden heb ik het gelukkig wat meer onder controle zoals wel duidelijk te zien is👍
Klik om te vergroten...
Haha gaaf, deze grafiek was de aanleiding voor mij om de app ook te downloaden, was wel benieuwd namelijk.

20200729_120229.jpg

Wel heel verwarrend dat ik de kleuren niet kan aanpassen per drug, maar in maart was al het blauwe dus mitragynine en in mei was al het blauwe GHB (en wat erna volgt ook). Oxycodon had ik vooral in april gebruikt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan de kleuren aanpassen in de instellingen
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Screenshot_20200729_124833_io.doseapp.android.jpg
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Bekijk bijlage 7904
Klik om te vergroten...
Je hebt een missed call...
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lief dagboek, als ik zo thuis ben douw ik een dikke lijn 3 meo pcp in me neus
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het echt een hele fijne app. Ik heb later nog even wat consumpties toegevoegd die ik vergeten was toe te voegen (en januari heb ik weggehaald omdat dat echt maar 1 dag was en het anders lijkt alsof ik die maand alleen dat gebruikt had) en daarna heb ik ook een héle ruwe schatting gemaakt van wat de waarde is van de drugs die ik geconsumeerd heb. Ik zal er ongetwijfeld wel een tientje of 2/3 naast zitten of zo, maar het is wel iets in die richting. Moet zeggen dat dat toch wel best confronterend is, want dit is álleen de waarde van wat ik gebruikt heb, niet inclusief wat ik heb liggen en/of weggegooid/weggeven heb uiteindelijk.

20200802_162529.jpg
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#9
Salvia zei:
Ik vind het echt een hele fijne app. Ik heb later nog even wat consumpties toegevoegd die ik vergeten was toe te voegen (en januari heb ik weggehaald omdat dat echt maar 1 dag was en het anders lijkt alsof ik die maand alleen dat gebruikt had) en daarna heb ik ook een héle ruwe schatting gemaakt van wat de waarde is van de drugs die ik geconsumeerd heb. Ik zal er ongetwijfeld wel een tientje of 2/3 naast zitten of zo, maar het is wel iets in die richting. Moet zeggen dat dat toch wel best confronterend is, want dit is álleen de waarde van wat ik gebruikt heb, niet inclusief wat ik heb liggen en/of weggegooid/weggeven heb uiteindelijk.

Bekijk bijlage 8088
Klik om te vergroten...

Poeh dat lijkt me idd confronterend in jouw geval ja!😨
Ik vind het ook wel een fijne app, al vul ik alleen de dagen in dat ik gebruikt heb. Dosissen houd ik niet bij want weeg niet af en tel mijn lijnen niet. Dus ik zet dan op een dag 1x het middel met 00mg als dosis als ik gebruikt heb. Gisteren en vandaag dus 2 "times consumpted" per dag, cocaïne en speed. En dan vond ik die grafiekjes al confronterend. Als je elke dosis en euro bijhoudt lijkt me echt helemaal confronterend. Maar soms is dat natuurlijk ook juist goed om verandering te bewerkstelligen. Goed van je dat je het zo precies invult dus!👍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lief dagboek, ik heb je geen shit te vertellen. Misschien tot de volgende keer. 🤷🏻‍♀️🙋🏻‍♀️
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Perenijsje zei:
Poeh dat lijkt me idd confronterend in jouw geval ja!😨
Ik vind het ook wel een fijne app, al vul ik alleen de dagen in dat ik gebruikt heb. Dosissen houd ik niet bij want weeg niet af en tel mijn lijnen niet. Dus ik zet dan op een dag 1x het middel met 00mg als dosis als ik gebruikt heb. Gisteren en vandaag dus 2 "times consumpted" per dag, cocaïne en speed. En dan vond ik die grafiekjes al confronterend. Als je elke dosis en euro bijhoudt lijkt me echt helemaal confronterend. Maar soms is dat natuurlijk ook juist goed om verandering te bewerkstelligen. Goed van je dat je het zo precies invult dus!👍
Klik om te vergroten...
Ik houd iedere dosis bij en prijs lmao
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
Ik houd iedere dosis bij en prijs lmao
Klik om te vergroten...
Jouw maandgrafiek zal ook wel alle kleuren van de regenboog en meer bevatten. :tilttearlaugh:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Screenshot_20200802_180746_io.doseapp.android.jpg
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
benzzzy zei:
Failed
Klik om te vergroten...

Hoe lang heeft het mogen duren?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
play.google.com

Dose - Drug Journal - Apps on Google Play

Track and moderate your use of alcohol, caffeine and other recreational drugs
play.google.com play.google.com
Vond deze app laatst op r/researchchemicals en het is ideaal om je gebruik te tracken!
Klik om te vergroten...
Nice try FBI
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
Hoe lang heeft het mogen duren?
Klik om te vergroten...
Halve dag
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefste dagboek,
Mijn app toont een lichte stijging in mijn speedgebruik.
Maar wel een forse daling in mijn MDMA-gebruik.
Ik ben blij en triest tegelijk...
Verwarrend.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blij dat ik geen drugsdagboek, en al zeker geen drugs financiën bijhoud 😄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."