Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Mijn eerste post hier, hopelijk in het goede forum etc. Ik lees al een tijd graag tripreports hier, maar nu zelf even een vraag, ben benieuwd of mensen dit herkennen. Ikzelf ben een man, 29 jaar, 72 kg en 1,81. Mijn eerste ervaringen met XTC waren erg mooi, maar het afgelopen jaar is het minder geworden. Ik hou ongeveer 2-3 maanden tussen gebruik. Meestal begin ik met een hoeveelheid van ong 80-120 mg, waarna ik op de piek of net na de piek de rest van de pil bijneem, dus nog ong 60-80 mg. Als de pil na 45-60 minuten opkomt begint het meteen: een zwaar gevoel in mijn benen en een heel naar buikgevoel. Zo'n gevoel dat je krijgt wanneer je een afwijzing binnen krijgt van een date via een appje (ondertussen een fijne relatie maar heb dit zeker meegemaakt net als iedereen haha). Je denkt: he bah wat ben ik nou aan het doen. Na 10 minuten gaat dit over en voel ik me fijn, tintelingen en licht, lekker genieten. Na 30-45 min komt het eerdere gevoel echter weer terug, vervelend in mijn buik (geen buikpijn maar een "hormonaal gevoel" in mijn buik, hopelijk is dat begrijpelijk). Ik word weer zwaar in mijn benen en "nuchter" in mijn hoofd en wederom "jemig wat een kutgevoel, wat ben ik nou aan het doen". Een tweede golf van blijheid komt terug maar alweer minder sterk, het is gewoon wel lekker. Na 3 uur na inname (dus 2 uur na begin effecten) is het klaar, ik voel me heel vervelend. Het bijpakken stelt dit gevoel misschien 30-60 min uit. Setting is zowel op een trancefeest als thuis met mijn vriendin. Wat gaat er mis? Slechte pillen? (Heb het wel met meerdere soorten pillen gehad). Gewoon niks voor mij? In ieder geval is een eurorie van 1,5 niet fijn voor een feest van 6 uur. Ik begrijp ook niet goed waarom het zo is veranderd, ik herinner me dat ik me tijdens de eerste paar keer echt 4-5 uur lang tussen de wolken voelde vliegen. Dan dus nog beter nuchter, al hou ik dat qua energie en honger gewoon niet vol (snelle verbranding, weinig reserves). Kortom: wat dan wel? Ik heb een enkele keer 150 mg 4-FMA genomen. Dit gaf een hele fijne stabiele piek, geen klachten over het feest! Echter schuur ik mijn hele mond rauw met mijn tong, heb ik de sahara in de mond en ook twee dagen kiespijn. En het schijnt heel ongezond te zijn? Nou mensen bedankt voor het lezen, waardeer ik enorm! Cheers"
"geflipt zei: Ja, ik dacht ook aan een RC, maar gaan die net niet dezelfde effecten geven? Van 6-APB is het ook geweten dat het maagproblemen geeft, en zoja, dan zit je er 10u aan vast... Klik om te vergroten... Vooral die lange werkingstijd is idd iets om rekening mee te houden, zeker dat je er zo slecht van schijnt te kunnen slapen... geflipt zei: Hoe is je mindset? Want als je je voorbereidt op dat slechte gevoel gaat het zeker komen, snap je? Klik om te vergroten... Nu je het zo zegt zal dat wel het grootste probleem zijn ja. Wat meer stress in dagelijks leven, het gevoel dat een feestje leuk moet zijn om stoom af te blazen en dan draait het vanzelf naar vervelend. Iets om aan te denken ja... geflipt zei: Alternatieven aanbieden is niet echt iets voor dit forum vind ik persoonlijk. Wij kennen je niet hé. Maar kijk eens rond, al dan niet bij de rc's... Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, misschien wilde ik vooral even mijn verhaal kwijt haha. Goed om even rond te kijken zeker."
"Hoi! Ik hoop dat het niet vervelend is dat ik een nieuw topic heb gestart. Ik zou graag eens LSD proberen, na meerdere goede ervaringen met truffels (altijd 15g, zowel Atlantis als Hollandia geprobeerd, zowel thuis als in een bos). Mijn vragen: - Ik heb geen drugsdealer en nauwelijks vrienden die wel een dealer hebben. Kan ik 1P-LSD bestellen tov LSD of is dat toch iets anders? Ik zou niet weten hoe ik aan echte LSD kan komen. - Welke dosis is geschikt? Ik vind 15g truffels altijd goed te controleren, ik kan nog normaal nadenken over de wereld om mij heen, nog lopen etc, die wereld ziet er gewoon 100x mooier uit. Mag van mij altijd nog wel wat sterker, maar stuk duurder om twee zakjes te kopen lol. - Welke setting is geschikt? Mij lijkt een bos mooi, maar ik weet niet of je nog kan fietsen? Mocht je ineens denken "het is koud ik wil naar huis!". Ik zou het liefst alleen gaan, mijn vriendin wil dit niet proberen en ik wil niet van haar vragen om 5 uur met mij in een bos te gaan wachten (ik word niet sociaal van truffels, niet zo gezellig). Bedankt!!"
"Hallo! Wat vinden jullie het prettigst? De vorige keren in het bos zat ik continue muziek aan muziek uit te doen, ik kon niet echt kiezen. Was wel een fijne trip, maar dit was toch vervelend. Dus de volgende keer ga ik denk ik geen oortjes meenemen. Maar dan kan het gebeuren dat je een prachtige plek tegenkomt om tegen een boom in de zon te zitten en dat je denkt, had ik maar muziek!"
"Mooi rapport, ik herken wat je schrijft over het uitwerken om 20:30. Ik vind 3MMC veel te hard uitwerken, ik val als een baksteen weer in de normale wereld. Terwijl dit bij mdma geleidelijker gaat en bij 4FMA (mijn favoriet voor een feestje/huisfeestje) gaat dit nog geleidelijker."