Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

Een op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
J
John coLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jbruinsma zei:
Alleen ma beter dat het idd hielp. ik durfde niks meer na t was gebeurd. Egt kut hoor en n rotgevoel
Klik om te vergroten...
Ja ik was ook bang dat het nooit meer goed ging komen, dacht ook dat ik mijn neus helemaal had gesloopt want het was mijn eerste keer 3m. Was vervolgens super verkouden, dat had ook een week geduurd, kwam echter doordat ik verkouden was geworden.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jaa dat is nogmaals egt kut. K heb t ook niet met de neus maar. k denk dat door die hartkloppingen zegmaar mischien me hart is beschadigt enzv. terwijl me ecg goed was weetjewel. Maar was ool.vrieg begonnen met alles en deed k iedere maand bijna wel. En nu komt de angst Word er echt gek van maja. Doe je helaas niks aan zit ervoor in therapie alles
J
JawzALid
01-01-2024, 00:00
#3
Als de ecg goed is is het toch ok?
De rest zit tussen je oren dan,maar da's minstens even erg...
Maar uiteindelijk komt alles goed altijd.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#4
JawzA zei:
Als de ecg goed is is het toch ok?
De rest zit tussen je oren dan,maar da's minstens even erg...
Maar uiteindelijk komt alles goed altijd.
Klik om te vergroten...
Jaa je zou normaal denken van wel maar ik denk omdat ik zo vroeg was begonnen door me broer en zin maten. K was 11 12 kreeg k al spul van ze af en toe zoals coke. Egt erg maja en blowde al dat heb k gdn tot me 23ste. gebruiken soms 1 keer in de maand soms niet heel.soms 2 keer en kon bijna nooit slapen op die rotzooi. Ma zelfs na dat allemaal was me ecg goed dus dan zou het net wat je zegt goed moeten zijn tog? Na n goede ecg dan . En je hebt gelijk t zit ook russen de oren maar k denk er te vaak aan
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hart kan meer hebben dan je denkt, je moet wel echt een langere periode een zeer snelle hartslag hebben wil er acuut schade optreden. Als je sport kan je ook zo op 160 bpm en hoger zitten. Als de Ecg goed was heb je niks om bang voor te zijn.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Apotheker zei:
Je hart kan meer hebben dan je denkt, je moet wel echt een langere periode een zeer snelle hartslag hebben wil er acuut schade optreden. Als je sport kan je ook zo op 160 bpm en hoger zitten. Als de Ecg goed was heb je niks om bang voor te zijn.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is waar ik had het alleen maar bij paniekaanvallen. en die dag dat t gebeurde de eerste keer best lang. en tweede keer ook. ja en als je af en toe iets teveel hebt gebruik ook natuurlijk vooral als.je hebt gebraakt dan ga je nog harder bah hha. Maar heb t gekukkig verder niet weer gehad kwam ook van medicatie omdat ik er ineen keer mee stopte te snel denkik.jaman je hebt vast gelijk 👍🏻.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jbruinsma zei:
Jaa dat is waar ik had het alleen maar bij paniekaanvallen. en die dag dat t gebeurde de eerste keer best lang. en tweede keer ook. ja en als je af en toe iets teveel hebt gebruik ook natuurlijk vooral als.je hebt gebraakt dan ga je nog harder bah hha. Maar heb t gekukkig verder niet weer gehad kwam ook van medicatie omdat ik er ineen keer mee stopte te snel denkik.jaman je hebt vast gelijk 👍🏻.
Klik om te vergroten...
Daarom neem ik altijd een benzo voordat ik amfetamine gebruik. That did the trick. Nooit meer last van gehad.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#8
BBKING zei:
Daarom neem ik altijd een benzo voordat ik amfetamine gebruik. That did the trick. Nooit meer last van gehad.
Klik om te vergroten...
Altijd ja. Tuurlijk t kan werken.ma dan heb je n downer en n upper das ook ni egt goed denkik.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jbruinsma zei:
Altijd ja. Tuurlijk t lwn werken.ma dan heb je n downer en n upper das ook ni egt goed denkik.
Klik om te vergroten...
Ik vind het superfijn, geen paniekgevoel. Maarja, ik raad het niemand aan ofzo.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#10
BBKING zei:
Ik vind het superfijn, geen paniekgevoel. Maarja, ik raad het niemand aan
Klik om te vergroten...
Ja als het jezelf helpt wrm niet tog k heb ook altijd wiet erbij gerookt als.k gebruikte. Maja na die hartkloppingen van n halfe dag durfde ik dat niet meer.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Jbruinsma zei:
Ja als het jezelf helpt wrm niet tog k heb ook altijd wiet erbij gerookt als.k gebruikte. Maja na die hartkloppingen van n halfe dag durfde ik dat niet meer.
Klik om te vergroten...
Dat is heel normaal, ik was ook zeer ongerust hierover. Nu niet meer, omdat ik weet dat het door spanningen komt.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#12
BBKING zei:
Heel naar, een gezonde leefstijl kom je al super ver mee.
Klik om te vergroten...
Dat is idd waar t enigste wat k nog doe is peukje. Heb dr wel van geleerd. Net wat ik zei ben dr zo van geschrokken
nou dat is niet normaal. En de meesten wie zoiets hadden/hebben is t met 5 minuutjes weer weg net zoals bij n paniekaanval Bijvoorbeeld. Maar k had wel weer urenlange pech maarja. had ook geen medicatie om te nemen zodat t afzakte. vandaar dat t zo lang duurde en daar schrok ik van ben toen meteen na dokter gegaan wat ik zei. Maar net wat de arts zei en ook mensen hier het is idd niet gevaarlijk alleen als t uit t niets komt of als je er langer als 2 dagen last van hebt. Want bij goede sporters klopt t hart 2/3keer in de week heel vaak dus als je zo vaat denken kan dat ook niet vind ik. Maar net wat je zei gezond besig gaan helpt ceker
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#13
BBKING zei:
Dat is heel normaal, ik was ook zeer ongerust hierover. Nu niet meer, omdat ik weet dat het door spanningen komt.
Klik om te vergroten...
Ja zei de arts ook tis een waarschuwing weetjewel. Maar nog ben k er bang voor omdat t bij mij heel lang aanhield maja kwam ook door de inspanning erbin oververmoeidheid. Maar denk.zelf wel dat als er echt iets was of is min ecg ook noet goed was. Maar ben er goed heel goed van geschrokken nu nog
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jbruinsma zei:
Ja zei de arts ook tis een waarschuwing weetjewel. Maar nog ben k er bang voor omdat t bij mij heel lang aanhield maja kwam ook door de inspanning erbin oververmoeidheid. Maar denk.zelf wel dat als er echt iets was of is min ecg ook noet goed was. Maar ben er goed heel goed van geschrokken nu nog
Klik om te vergroten...
En ja klopt spanning/ stress kan t ook van komen ma dat t bij mij zo lamg duurde vond k naar
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jbruinsma zei:
En ja klopt spanning/ stress kan t ook van komen ma dat t bij mij zo lamg duurde vond k naar
Klik om te vergroten...
Heel naar, een gezonde leefstijl kom je al super ver mee.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja ik heb het een paar maanden geleden gehad nadat ik zowel coke als pep had gebruikt. Maar het rare was dat ik het niet meteen had. Ik had in het weekend gebruikt ( en ook niet bizar veel ofzo) en op woensdag heb ik altijd therapie. Voor therapie had ik toen veel spanning en had ik Oxazepam genomen. Maar pas toen ging het mis. Tijdens therapie werd ik eerst heel slaperig en verdween alle energie uit mn lichaam. Ik ben toen ook eerder naar huis gegaan. Thuis aangekomen ben ik in bed gaan liggen, en pas vanaf toen ging het echt mis met mijn hart. Hij was in rust ongeveer 140.

Ik heb de rest van de woensdag en de donderdag alleen maar in bed of op de bank gelegen, was helemaal uitgeput. Naar de wc lopen voelde al als een marathon. Op vrijdagochtend bij de huisarts geweest en bij hem was mijn hartslag nog rond de 100 in rust. Maar hij kon er verder weinig aan doen zei hij, dus ben gewoon weer naar huis gestuurd. Vrijdags ook amper nog wat gedaan en vanaf zaterdag was het vanzelf weer normaal.
Maar toen heb ik wel echt een paar weken gehad dat ik bang was om coke/pep te gebruiken. Was wel echt geschrokken toen. Maar inmiddels al weer regelmatig wat gebruikt en nooit meer last gehad gelukkig.

Ik weet niet wat nou precies de trigger is geweest dat het pas zo laat kwam, en normaal van een benzo zou je juist rustiger moeten worden. Dus het was een erg aparte ervaring.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Perenijsje zei:
Ja ik heb het een paar maanden geleden gehad nadat ik zowel coke als pep had gebruikt. Maar het rare was dat ik het niet meteen had. Ik had in het weekend gebruikt ( en ook niet bizar veel ofzo) en op woensdag heb ik altijd therapie. Voor therapie had ik toen veel spanning en had ik Oxazepam genomen. Maar pas toen ging het mis. Tijdens therapie werd ik eerst heel slaperig en verdween alle energie uit mn lichaam. Ik ben toen ook eerder naar huis gegaan. Thuis aangekomen ben ik in bed gaan liggen, en pas vanaf toen ging het echt mis met mijn hart. Hij was in rust ongeveer 140.

Ik heb de rest van de woensdag en de donderdag alleen maar in bed of op de bank gelegen, was helemaal uitgeput. Naar de wc lopen voelde al als een marathon. Op vrijdagochtend bij de huisarts geweest en bij hem was mijn hartslag nog rond de 100 in rust. Maar hij kon er verder weinig aan doen zei hij, dus ben gewoon weer naar huis gestuurd. Vrijdags ook amper nog wat gedaan en vanaf zaterdag was het vanzelf weer normaal.
Maar toen heb ik wel echt een paar weken gehad dat ik bang was om coke/pep te gebruiken. Was wel echt geschrokken toen. Maar inmiddels al weer regelmatig wat gebruikt en nooit meer last gehad gelukkig.

Ik weet niet wat nou precies de trigger is geweest dat het pas zo laat kwam, en normaal van een benzo zou je juist rustiger moeten worden. Dus het was een erg aparte ervaring.
Klik om te vergroten...
Idd apart maar ik heb ongeveer t zelfde gehad. anderhalf dag na gebruikt te hebben. Had ook coke en drank gehad. En n drankje blue met ghb speed en mdma. Als k t goed heb. Maar die nacht kon ik niet slapen dus heb rustig film gekeken enzv. en volgende dag ben ik gaan slapen. Maar die dag daarop smorgens was dr nog niks aan de hand. Ik was me ov kwijt en ik moest iets ophalen.toen il ging fietsen moest ik n stukje n bult op zegmaar. Halverwege de bult begon het hartkloppingen en ja gwn een heel raar gevoel. Maar toen we bij de eerste hulp kwamen.en ik zei dat ik had gebruikt en meteen gooiden ze het daar op.en zeiden ze van komt omdat er nog wat in je bloed zit maar k snap dat gebruiken niet gezond is. Maar later hoorde ik ook dat het kon komen omdst ik de eerste nacht niet had geslapen door gebruik en na de 2de nacht smorgens meteen ging fietsen n bult op en kon ook oververmoeidheid zijn. Dus het is heel. Raar en ik kreeg later savinds toen kwam.het weer na n laar uur mischien door angst ofs. Maar dag later kreeg k lorazepam kut troep
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jbruinsma zei:
Idd apart maar ik heb ongeveer t zelfde gehad. anderhalf dag na gebruikt te hebben. Had ook coke en drank gehad. En n drankje blue met ghb speed en mdma. Als k t goed heb. Maar die nacht kon ik niet slapen dus heb rustig film gekeken enzv. en volgende dag ben ik gaan slapen. Maar die dag daarop smorgens was dr nog niks aan de hand. Ik was me ov kwijt en ik moest iets ophalen.toen il ging fietsen moest ik n stukje n bult op zegmaar. Halverwege de bult begon het hartkloppingen en ja gwn een heel raar gevoel. Maar toen we bij de eerste hulp kwamen.en ik zei dat ik had gebruikt en meteen gooiden ze het daar op.en zeiden ze van komt omdat er nog wat in je bloed zit maar k snap dat gebruiken niet gezond is. Maar later hoorde ik ook dat het kon komen omdst ik de eerste nacht niet had geslapen door gebruik en na de 2de nacht smorgens meteen ging fietsen n bult op en kon ook oververmoeidheid zijn. Dus het is heel. Raar en ik kreeg later savinds toen kwam.het weer na n laar uur mischien door angst ofs. Maar dag later kreeg k lorazepam kut troep
Klik om te vergroten...

Hmm ja dat zou idd ook best kunnen dat dat het gewoon was hoor die oververmoeidheid! Dat merk ik zelf ook wel als ik gebruikt heb en 1 of meerdere nachten heb overgeslagen. Ik woon op 4 hoog in een flat en als ik dan even naar beneden ben gelopen om wat uit de brievenbus/berging te pakken dan kom ik ook amper meer boven en gaat mn hart als een malle te keer.
Het is idd wel makkelijk om het meteen op het drugsgebruik te gooien, maar het hoeft niet meteen. Mijn huisarts zei bijvoorbeeld ook dat gewoon een onderliggend virusje kon zijn waardoor het kwam.
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Hmm ja dat zou idd ook best kunnen dat dat het gewoon was hoor die oververmoeidheid! Dat merk ik zelf ook wel als ik gebruikt heb en 1 of meerdere nachten heb overgeslagen. Ik woon op 4 hoog in een flat en als ik dan even naar beneden ben gelopen om wat uit de brievenbus/berging te pakken dan kom ik ook amper meer boven en gaat mn hart als een malle te keer.
Het is idd wel makkelijk om het meteen op het drugsgebruik te gooien, maar het hoeft niet meteen. Mijn huisarts zei bijvoorbeeld ook dat gewoon een onderliggend virusje kon zijn waardoor het kwam.
Klik om te vergroten...
Jaa ik weet niet hoevaak je 3of 4 dagen doorhaald. Maar als je oververmoeid bent en wat gaat doen is de kans wel groot dat t daaraan licht en de hoeveelheid denkik. Il deed t iedere maan ongever soms niet soms wel 2 keer maar meestal altijd mdma ofs. En ja ze gooiden t meteen daarop terwijl k ckr weet ik nog ff had geslapen. t niet was gebeurd bijvoorbeeld. Maar hoelang had je daar eerst last van dan de hoge hartslag egt iedere minuut van de dag.? Of
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jbruinsma zei:
Jaa ik weet niet hoevaak je 3of 4 dagen doorhaald. Maar als je oververmoeid bent en wat gaat doen is de kans wel groot dat t daaraan licht en de hoeveelheid denkik. Il deed t iedere maan ongever soms niet soms wel 2 keer maar meestal altijd mdma ofs. En ja ze gooiden t meteen daarop terwijl k ckr weet ik nog ff had geslapen. t niet was gebeurd bijvoorbeeld. Maar hoelang had je daar eerst last van dan de hoge hartslag egt iedere minuut van de dag.? Of
Klik om te vergroten...

Nouja 3 of 4 nachten doorhalen doe ik nou gelukkig al een hele tijd niet meer. Maar daar kwam het toen misschien ook wel door, ik had toen juist al bijna een maand helemaal niks gebruikt, terwijl ik daarvoor wel echt regelmatig en veel speed gebruikte. Dus mijn lichaam was ook net niks meer gewend waardoor het opeens weer een "klap" kreeg zeg maar. En ja ik had er die paar dagen echt iedere minuut van de dag last van, was gewoon echt continu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."