#1
Hallo luitjes iemand wel eens last gehad Van n op hol geslagen hart?. En zo ja hoelang. en was t tijdens of na drugs te hebben gebruikt groetjes j.
Pow paar dagen ja?.en had je er dan egt ieder minuut vd dag last van n hoge hartslag. of meer in vlagen zegmaar. Wanr toen ik t had.had ik t 6 tot 8 uur lang. En als t weg was begon t weer als k me druk maakte . Egt eng vind ik datPaar dagen, daarna weer helemaal in orde.
Zeker! Bij mij leunt de weegschaal meer naar depressieve klachten. Weet niet welke erger is.Wees blij
Jaa dat is ook kut depri zijn. Weet eigelijk ni welke erger is.k heb dat de laatste tijd ook n beetje dat ik raar denk.omdat ik denk dat ik door die hartkloppingen en hyperventilatie niet oud ga worden. En begon jong met gebruiken al met al denk ik dan heel raar. Maar de arts zei dat hartkloppingen niet erg zijn opzich of je ze hebt van 5 min of van n uur of 8 best raar. Maar om.terug te komen op wat jij zei k zou t niet weten. Licht eraan hoe ver je er in bentZeker! Bij mij leunt de weegschaal meer naar depressieve klachten. Weet niet welke erger is.
Is ook eng, zodra ik een pammetje neem is het weg gelukkig.Pow paar dagen ja?.en had je er dan egt ieder minuut vd dag last van n hoge hartslag. of meer in vlagen zegmaar. Wanr toen ik t had.had ik t 6 tot 8 uur lang. En als t weg was begon t weer als k me druk maakte . Egt eng vind ik dat
Egthe bah. K t zelfd na die tijd ook. nadat ik stopte met lorazepam angstaanvallen enzv geen pretje maar die hartkloppingen waren ma hooguit 10 20 minutjes. was zo bang dat k zelfs nog dacht van nou wnr gaat ie ermee stoppen. Na al.dat harde en snelle geklop. Denk ik nog wel eens want heb 2 keer hartkloppingen gehad van 7 en 8 uur lang net wat ik zei en kon toen geen pammetje meer nemen. Was net uitde kliniek. ben er nog bang voor dat door dat dst mischien schadelijkis al dat snelle geklop en gedoe word er gek van bahIs ook eng, zodra ik een pammetje neem is het weg gelukkig.
Mijn hart heeft weleens zo hard geklopt dat als ik in bed lag, het bed tegen de muur aanbonste. Daar werd ik natuurlijk nog angstiger van natuurlijk en werd het nog erger. Dagenlang als ik geen benzo's in huis had. Naar de dokter maar die vertelde dat mijn hartslag iets hoger lag dan normaal. Geen reden tot paniek zei ze.Egthe bah. K t zelfd na die tijd ook. nadat ik stopte met lorazepam angstaanvallen enzv geen pretje maar die hartkloppingen waren ma hooguit 10 20 minutjes. was zo bang dat k zelfs nog dacht van nou wnr gaat ie ermee stoppen. Na al.dat harde en snelle geklop. Denk ik nog wel eens want heb 2 keer hartkloppingen gehad van 7 en 8 uur lang net wat ik zei en kon toen geen pammetje meer nemen. Was net uitde kliniek. ben er nog bang voor dat door dat dst mischien schadelijkis al dat snelle geklop en gedoe word er gek van bah
Hangt van het middel af . Bij simulanten is het vanzelfsprekend dat je hart sneller gaat kloppen. Bij opiaten niet lijkt mij .Hallo luitjes iemand wel eens last gehad Van n op hol geslagen hart?. En zo ja hoelang. en was t tijdens of na drugs te hebben gebruikt groetjes j.
Als.je er maar genoeg van neemt denk ik t welHangt van het middel af . Bij simulanten is het vanzelfsprekend dat je hart sneller gaat kloppen. Bij opiaten niet lijkt mij .
Ooh bij jou is t standaard hoger ja?. Jaa ze zeiden ook tegen mij van verhoogde hartslag hartkloppingen. Of hoe ze t ook noemenis ni gevaarlijk maar als je daar 8 uur lang last van hebt. Mischien ook wel omdat ik bang was weetjewel want was net gestopt met medicatie en rookte n joint maar lijkt me.ni gezond dat t zo lang duurt. Tenminste denk ik.hoorMijn hart heeft weleens zo hard geklopt dat als ik in bed lag, het bed tegen de muur aanbonste. Daar werd ik natuurlijk nog angstiger van natuurlijk en werd het nog erger. Dagenlang als ik geen benzo's in huis had. Naar de dokter maar die vertelde dat mijn hartslag iets hoger lag dan normaal. Geen reden tot paniek zei ze.
Dat dus😬Hartkloppingen kunnen heel verschillend zijn.
Mijn hart sloeg een slag over,soms 2 om dan vervolgens met een hele zware trage slag verder te gaan,en met momenten weer veel te snel te gaan.
Dus als.je daar uren tot bijna n dag last van hebt is dst niet gevaarlijkof schadelijk? Zegmaar. Dokter zei is eerser n goeie waarschuwing als je naar weet waar t door komt. In dit geval.drugs dan ma heb wel ecg gehad voor cekerheid. Ma alsnog ben k er beetje bang voor als.k eraan denkDat dus😬
Ja, dit is erg beangstigend, en de angst maakt het nog veel erger😬Dus als.je daar uren tot bijna n dag last van hebt is dst niet gevaarlijkof schadelijk? Zegmaar. Dokter zei is eerser n goeie waarschuwing als je naar weet waar t door komt. In dit geval.drugs dan ma heb wel ecg gehad voor cekerheid. Ma alsnog ben k er beetje bang voor als.k eraan denk
Jaa kwam ik achter enhoe terwijl de arts gwn zei alles is goed wejwel egt vaagJa, dit is erg beangstigend, en de angst maakt het nog veel erger😬
Jaa als t even was is t nog eng ma k had keer halfe dag tot n dag lang was t maar paar secondenHet kan een vicieuze cirkel zijn,je focust op je hart,maakt je zorgen en zo gaat de bal aan het rollen,ik heb een moment gedacht,dit is het einde...
Nu heb ik mss 2x per jaar een hartritmestoornis,die duurt enkele seconden,maar dat heeft iedereen denk ik.
Geen idee,dat moet een arts bepalen,bij mij was het wel gevaarlijk.Jaa k ben ook gestopt met die dingen dat ceker rook alleen nog ook stuk minder maar het is dus ni gevaarlijk wil.je zeggen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."