Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

Een op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

60 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JbruinsmaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Perenijsje zei:
Nouja 3 of 4 nachten doorhalen doe ik nou gelukkig al een hele tijd niet meer. Maar daar kwam het toen misschien ook wel door, ik had toen juist al bijna een maand helemaal niks gebruikt, terwijl ik daarvoor wel echt regelmatig en veel speed gebruikte. Dus mijn lichaam was ook net niks meer gewend waardoor het opeens weer een "klap" kreeg zeg maar. En ja ik had er die paar dagen echt iedere minuut van de dag last van, was gewoon echt continu.
Klik om te vergroten...
Oke k gebruikte niet iedere dag dat niet. wel een keer gehad dat ik t keertje onder werk een pil nam ofs. Maar was geen dagelijkse gebruiker verder.en heb iedere keer als k gebruikte niet kunnen slapen bijna. Maar heb 1 keer van vrijdag middag. Tot zondag avond doorgehaald dat nooit weer. Maja was jong en dom gebruikte al heel vroeg. Weet niet of jij ool vroeg/jong begonnen bent?. Jaa precies wat je zegt dan krijg je ineen keer n klap. Ik kreeg m denkik door oververmoeidheid.maar wat je zegt kan heel goed had bijna t zelfse als jij. En qua hoge hartslag ook alleen eerst toen het gebeurde. Had k er ceker wel 4 uur last van. Toen ik ma t ziekenhuis was lag ik even aan n monitor ze wouden kijken enzv. Daarna was t weg heel raar. En later toen ik thuis kwam savonds begont weer. En waarom weet ik nog steeds niet mischien ook qua angst enzv. Later hoorde ik dat het ook n paniekaanval kon zijn omdat ik bang was nog door wat er was gebeurd. Maar na die dag kreeg ik lorazepam en ging t weer goed. maarja heb t 3 maand gebruikt en kon er niet vanaf komen. Toen ben ik na n detox opname gegaan egt kut zacht uitgedrukt!. Maar toen ik paar dagen ervan af was kreeg k last van paniekaanvallen en later van hyperventilatie.en dat kwam door dat ik was gestopt met medicatie durfde niets meer egt eng. En gebruik je nu nogwel.od niet meer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."