#1
Oke k gebruikte niet iedere dag dat niet. wel een keer gehad dat ik t keertje onder werk een pil nam ofs. Maar was geen dagelijkse gebruiker verder.en heb iedere keer als k gebruikte niet kunnen slapen bijna. Maar heb 1 keer van vrijdag middag. Tot zondag avond doorgehaald dat nooit weer. Maja was jong en dom gebruikte al heel vroeg. Weet niet of jij ool vroeg/jong begonnen bent?. Jaa precies wat je zegt dan krijg je ineen keer n klap. Ik kreeg m denkik door oververmoeidheid.maar wat je zegt kan heel goed had bijna t zelfse als jij. En qua hoge hartslag ook alleen eerst toen het gebeurde. Had k er ceker wel 4 uur last van. Toen ik ma t ziekenhuis was lag ik even aan n monitor ze wouden kijken enzv. Daarna was t weg heel raar. En later toen ik thuis kwam savonds begont weer. En waarom weet ik nog steeds niet mischien ook qua angst enzv. Later hoorde ik dat het ook n paniekaanval kon zijn omdat ik bang was nog door wat er was gebeurd. Maar na die dag kreeg ik lorazepam en ging t weer goed. maarja heb t 3 maand gebruikt en kon er niet vanaf komen. Toen ben ik na n detox opname gegaan egt kut zacht uitgedrukt!. Maar toen ik paar dagen ervan af was kreeg k last van paniekaanvallen en later van hyperventilatie.en dat kwam door dat ik was gestopt met medicatie durfde niets meer egt eng. En gebruik je nu nogwel.od niet meer?Nouja 3 of 4 nachten doorhalen doe ik nou gelukkig al een hele tijd niet meer. Maar daar kwam het toen misschien ook wel door, ik had toen juist al bijna een maand helemaal niks gebruikt, terwijl ik daarvoor wel echt regelmatig en veel speed gebruikte. Dus mijn lichaam was ook net niks meer gewend waardoor het opeens weer een "klap" kreeg zeg maar. En ja ik had er die paar dagen echt iedere minuut van de dag last van, was gewoon echt continu.