#1
Ooh bij jou is t standaard hoger ja?. Jaa ze zeiden ook tegen mij van verhoogde hartslag hartkloppingen. Of hoe ze t ook noemenis ni gevaarlijk maar als je daar 8 uur lang last van hebt. Mischien ook wel omdat ik bang was weetjewel want was net gestopt met medicatie en rookte n joint maar lijkt me.ni gezond dat t zo lang duurt. Tenminste denk ik.hoorMijn hart heeft weleens zo hard geklopt dat als ik in bed lag, het bed tegen de muur aanbonste. Daar werd ik natuurlijk nog angstiger van natuurlijk en werd het nog erger. Dagenlang als ik geen benzo's in huis had. Naar de dokter maar die vertelde dat mijn hartslag iets hoger lag dan normaal. Geen reden tot paniek zei ze.