Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

Een op hol geslagen hart. tijdens of na drugs?

60 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
Jbruinsma zei:
Klopt maar k kreeg lorazepam ervoor had je er lang last van? Trouwens
Klik om te vergroten...
Paar dagen, daarna weer helemaal in orde.
J
JbruinsmaLid
BBKING zei:
Paar dagen, daarna weer helemaal in orde.
Klik om te vergroten...
Pow paar dagen ja?.en had je er dan egt ieder minuut vd dag last van n hoge hartslag. of meer in vlagen zegmaar. Wanr toen ik t had.had ik t 6 tot 8 uur lang. En als t weg was begon t weer als k me druk maakte . Egt eng vind ik dat
g
gebruiker292744Lid
Jbruinsma zei:
Wees blij
Klik om te vergroten...
Zeker! Bij mij leunt de weegschaal meer naar depressieve klachten. Weet niet welke erger is.
J
JbruinsmaLid
ketakoekjes zei:
Zeker! Bij mij leunt de weegschaal meer naar depressieve klachten. Weet niet welke erger is.
Klik om te vergroten...
Jaa dat is ook kut depri zijn. Weet eigelijk ni welke erger is.k heb dat de laatste tijd ook n beetje dat ik raar denk.omdat ik denk dat ik door die hartkloppingen en hyperventilatie niet oud ga worden. En begon jong met gebruiken al met al denk ik dan heel raar. Maar de arts zei dat hartkloppingen niet erg zijn opzich of je ze hebt van 5 min of van n uur of 8 best raar. Maar om.terug te komen op wat jij zei k zou t niet weten. Licht eraan hoe ver je er in bent
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Jbruinsma zei:
Pow paar dagen ja?.en had je er dan egt ieder minuut vd dag last van n hoge hartslag. of meer in vlagen zegmaar. Wanr toen ik t had.had ik t 6 tot 8 uur lang. En als t weg was begon t weer als k me druk maakte . Egt eng vind ik dat
Klik om te vergroten...
Is ook eng, zodra ik een pammetje neem is het weg gelukkig.
J
JbruinsmaLid
BBKING zei:
Is ook eng, zodra ik een pammetje neem is het weg gelukkig.
Klik om te vergroten...
Egthe bah. K t zelfd na die tijd ook. nadat ik stopte met lorazepam angstaanvallen enzv geen pretje maar die hartkloppingen waren ma hooguit 10 20 minutjes. was zo bang dat k zelfs nog dacht van nou wnr gaat ie ermee stoppen. Na al.dat harde en snelle geklop. Denk ik nog wel eens want heb 2 keer hartkloppingen gehad van 7 en 8 uur lang net wat ik zei en kon toen geen pammetje meer nemen. Was net uitde kliniek. ben er nog bang voor dat door dat dst mischien schadelijkis al dat snelle geklop en gedoe word er gek van bah
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Jbruinsma zei:
Egthe bah. K t zelfd na die tijd ook. nadat ik stopte met lorazepam angstaanvallen enzv geen pretje maar die hartkloppingen waren ma hooguit 10 20 minutjes. was zo bang dat k zelfs nog dacht van nou wnr gaat ie ermee stoppen. Na al.dat harde en snelle geklop. Denk ik nog wel eens want heb 2 keer hartkloppingen gehad van 7 en 8 uur lang net wat ik zei en kon toen geen pammetje meer nemen. Was net uitde kliniek. ben er nog bang voor dat door dat dst mischien schadelijkis al dat snelle geklop en gedoe word er gek van bah
Klik om te vergroten...
Mijn hart heeft weleens zo hard geklopt dat als ik in bed lag, het bed tegen de muur aanbonste. Daar werd ik natuurlijk nog angstiger van natuurlijk en werd het nog erger. Dagenlang als ik geen benzo's in huis had. Naar de dokter maar die vertelde dat mijn hartslag iets hoger lag dan normaal. Geen reden tot paniek zei ze.
S
SabotageLid
Jbruinsma zei:
Hallo luitjes iemand wel eens last gehad Van n op hol geslagen hart?. En zo ja hoelang. en was t tijdens of na drugs te hebben gebruikt groetjes j.
Klik om te vergroten...
Hangt van het middel af . Bij simulanten is het vanzelfsprekend dat je hart sneller gaat kloppen. Bij opiaten niet lijkt mij .
J
JbruinsmaLid
Sabotage zei:
Hangt van het middel af . Bij simulanten is het vanzelfsprekend dat je hart sneller gaat kloppen. Bij opiaten niet lijkt mij .
Klik om te vergroten...
Als.je er maar genoeg van neemt denk ik t wel
J
JbruinsmaLid
BBKING zei:
Mijn hart heeft weleens zo hard geklopt dat als ik in bed lag, het bed tegen de muur aanbonste. Daar werd ik natuurlijk nog angstiger van natuurlijk en werd het nog erger. Dagenlang als ik geen benzo's in huis had. Naar de dokter maar die vertelde dat mijn hartslag iets hoger lag dan normaal. Geen reden tot paniek zei ze.
Klik om te vergroten...
Ooh bij jou is t standaard hoger ja?. Jaa ze zeiden ook tegen mij van verhoogde hartslag hartkloppingen. Of hoe ze t ook noemenis ni gevaarlijk maar als je daar 8 uur lang last van hebt. Mischien ook wel omdat ik bang was weetjewel want was net gestopt met medicatie en rookte n joint maar lijkt me.ni gezond dat t zo lang duurt. Tenminste denk ik.hoor
J
JawzALid
Hartkloppingen kunnen heel verschillend zijn.
Mijn hart sloeg een slag over,soms 2 om dan vervolgens met een hele zware trage slag verder te gaan,en met momenten weer veel te snel te gaan.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
JawzA zei:
Hartkloppingen kunnen heel verschillend zijn.
Mijn hart sloeg een slag over,soms 2 om dan vervolgens met een hele zware trage slag verder te gaan,en met momenten weer veel te snel te gaan.
Klik om te vergroten...
Dat dus😬
J
JbruinsmaLid
BBKING zei:
Dat dus😬
Klik om te vergroten...
Dus als.je daar uren tot bijna n dag last van hebt is dst niet gevaarlijkof schadelijk? Zegmaar. Dokter zei is eerser n goeie waarschuwing als je naar weet waar t door komt. In dit geval.drugs dan ma heb wel ecg gehad voor cekerheid. Ma alsnog ben k er beetje bang voor als.k eraan denk
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
Jbruinsma zei:
Dus als.je daar uren tot bijna n dag last van hebt is dst niet gevaarlijkof schadelijk? Zegmaar. Dokter zei is eerser n goeie waarschuwing als je naar weet waar t door komt. In dit geval.drugs dan ma heb wel ecg gehad voor cekerheid. Ma alsnog ben k er beetje bang voor als.k eraan denk
Klik om te vergroten...
Ja, dit is erg beangstigend, en de angst maakt het nog veel erger😬
J
JawzALid
Het kan een vicieuze cirkel zijn,je focust op je hart,maakt je zorgen en zo gaat de bal aan het rollen,ik heb een moment gedacht,dit is het einde...
Nu heb ik mss 2x per jaar een hartritmestoornis,die duurt enkele seconden,maar dat heeft iedereen denk ik.
J
JbruinsmaLid
BBKING zei:
Ja, dit is erg beangstigend, en de angst maakt het nog veel erger😬
Klik om te vergroten...
Jaa kwam ik achter enhoe terwijl de arts gwn zei alles is goed wejwel egt vaag
J
JbruinsmaLid
JawzA zei:
Het kan een vicieuze cirkel zijn,je focust op je hart,maakt je zorgen en zo gaat de bal aan het rollen,ik heb een moment gedacht,dit is het einde...
Nu heb ik mss 2x per jaar een hartritmestoornis,die duurt enkele seconden,maar dat heeft iedereen denk ik.
Klik om te vergroten...
Jaa als t even was is t nog eng ma k had keer halfe dag tot n dag lang was t maar paar seconden
J
JawzALid
Nou ja,als je weet waar het van komt,kan je er iets aan doen,ik ben gestopt met drinken.
J
JbruinsmaLid
Jaa k ben ook gestopt met die dingen dat ceker rook alleen nog ook stuk minder maar het is dus ni gevaarlijk wil.je zeggen?
J
JawzALid
Jbruinsma zei:
Jaa k ben ook gestopt met die dingen dat ceker rook alleen nog ook stuk minder maar het is dus ni gevaarlijk wil.je zeggen?
Klik om te vergroten...
Geen idee,dat moet een arts bepalen,bij mij was het wel gevaarlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."