#1
Ik heb maar 1 site gevonden die patronen bezorgd voor 15euro per 50stuks en volgens mij geven die prima volume ballonnen. ![:)]()

Kverlangen zei:Als wij op zoek zijn naar slagroompatronen keken wij meestal naar de prijs en verzendkosten, maar bij toeval kwamen wij er achter dat er veel verschil zit in de hoeveelheid gas. Dus wij hebben op een zaterdagmiddag (tja je moet wat doen in het weekend) verschillende merken patronen naast elkaar gezet en dezelfde ballonnen gepakt.
Wij hebben 4 patronen in een ballon gedaan en wat bleek, sommige ballonnen waren bijna 1/4 groter dan de andere. Wij hebben de fles na elk merk open gedraaid, er zat geen rest meer in. Dit hebben we nog een keer gedaan en we hadden hetzelfde resultaat.
Wij hebben de volgende patronen gebruikt, Liss, Kayser, Isi, Mosa , Makro en 1x Kidde (daar hadden we nog maar een paar patronen van. De kleinste ballon was die van de makro, daarna Liss en Kayser en de grootste ballonnen waren die van ISI en Mosa en Kidde (maar die hebben we maar 1x getest).
Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Wij gaan het binnenkort nog een keer doen, want daarna zijn al de ballonnen natuurlijk lekker opgrgaan![]()
![]()
![]()
Blokfluit zei:Kverlangen zei:Als wij op zoek zijn naar slagroompatronen keken wij meestal naar de prijs en verzendkosten, maar bij toeval kwamen wij er achter dat er veel verschil zit in de hoeveelheid gas. Dus wij hebben op een zaterdagmiddag (tja je moet wat doen in het weekend) verschillende merken patronen naast elkaar gezet en dezelfde ballonnen gepakt.
Wij hebben 4 patronen in een ballon gedaan en wat bleek, sommige ballonnen waren bijna 1/4 groter dan de andere. Wij hebben de fles na elk merk open gedraaid, er zat geen rest meer in. Dit hebben we nog een keer gedaan en we hadden hetzelfde resultaat.
Wij hebben de volgende patronen gebruikt, Liss, Kayser, Isi, Mosa , Makro en 1x Kidde (daar hadden we nog maar een paar patronen van. De kleinste ballon was die van de makro, daarna Liss en Kayser en de grootste ballonnen waren die van ISI en Mosa en Kidde (maar die hebben we maar 1x getest).
Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Wij gaan het binnenkort nog een keer doen, want daarna zijn al de ballonnen natuurlijk lekker opgrgaan![]()
![]()
![]()
Ook als je 50 patronen van de Makro haalt voor 11 euro?
Kverlangen zei:Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons.
Narayani zei:Kverlangen zei:Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons.
Ik vraag me dus af in hoeverre dat op gaat. Prijs-kwantiteit is het enige wat blijkt uit je stukje. Merkte je ook echt verschil tussen merken of vind je het gewoon leuker als je een grote ballon hebt? Want groot zal ie zeker zijn met 4 patronen erin. Als ik zo veel lachgas op één avond zou doen zou het me geen hol meer uitmaken.
Blokfluit zei:Ik denk dat hij 4 verschillende patronen in 4 verschillende ballonnen bedoelt en deze heeft vergeleken :P
Wow dit wist ik niet, goed om te weten. Had altijd het idee dat m'n ballon langzaam leeg liep terwijl ik op m'n vrienden wachtte en zij hun ballonnetjes nog moesten fixen ghehe.Psychedelibee zei:Gas heeft de neiging om uit te zetten of te krimpen onder invloed van temperatuur. Tevens heb ik gemerkt dat wanneer je de bus heel rustig leeg spuit je ballonnen ook minder groot worden, zal vermoedelijk ook met temperatuur te maken hebben. Kortom, er zijn teveel factoren die invloed hebben op de grote van de balonnen.
ZERO- zei:Wow dit wist ik niet, goed om te weten. Had altijd het idee dat m'n ballon langzaam leeg liep terwijl ik op m'n vrienden wachtte en zij hun ballonnetjes nog moesten fixen ghehe.Psychedelibee zei:Gas heeft de neiging om uit te zetten of te krimpen onder invloed van temperatuur. Tevens heb ik gemerkt dat wanneer je de bus heel rustig leeg spuit je ballonnen ook minder groot worden, zal vermoedelijk ook met temperatuur te maken hebben. Kortom, er zijn teveel factoren die invloed hebben op de grote van de balonnen.

cocosmatje zei:Hoe kan ik de patronen gebruiken zonder slagroomspuit? Want de patronen heb ik.![]()
Niemand??Lekker oud topic
Maar de vraag is waar halen jullie balonnen?.....de gewone van de action etc vind ik gewoon te klein,Heb ze ook eens gezien met lang mondstuk maar weet niet waar te koop.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."