Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs eerste festival 2021

Welke drugs eerste festival 2021

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Xtc is overal leuk. Van jan Smit tot hardcore
Klik om te vergroten...
Ja maar ...... Jan Smit is niet leuk
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kende Psy-Fi nog niet.

Godverdomme, ik wil naar Psy-Fi...😶
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
wapboy zei:
Lowlands zal de eerste keer kunnen worden :blush:
Bekijk bijlage 13898
Klik om te vergroten...
Hmm vanaf aprl/mei weer los dus
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ligt eraan wat het eerste festival wordt. Indien hardstyle/hardcore 200mg 4-FA + 20mg 2C-D + GHB. Indien het techno of trance wordt 100ug 1p-LSD + +/-160mg 6-APB.

Na de eerste combi staat een festival met +/-100mg 3-FA + GHB op de planning. Maar ik kan niet wachten om weer m'n geliefde 4-FA te voelen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik kende Psy-Fi nog niet.

Godverdomme, ik wil naar Psy-Fi...😶
Klik om te vergroten...
ik kende het eerst ook niet, maar zag het laatst op youtube en ik vind het wel goed klinken. heb het laatst ook gezien tijdens trippen en werd helemaal gek :dizzy: :tearsofjoy:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Ligt eraan wat het eerste festival wordt. Indien hardstyle/hardcore 200mg 4-FA + 20mg 2C-D + GHB. Indien het techno of trance wordt 100ug 1p-LSD + +/-160mg 6-APB.

Na de eerste combi staat een festival met +/-100mg 3-FA + GHB op de planning. Maar ik kan niet wachten om weer m'n geliefde 4-FA te voelen.
Klik om te vergroten...
LSD met techno? Hmm voor mij vaak te duister.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Xtc is overal leuk. Van jan Smit tot hardcore
Klik om te vergroten...
de vraag is vooral waar vaak xtc genomen word, ik ga natuurlijk niet op een festival gebruiken waar alleen gedronken word. en op hardstyle/hardcore festivals word wel vaak gebruikt hoor ik maar dat vind ik voor de hele avond niet leuk...
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rivalrie zei:
LSD met techno? Hmm voor mij vaak te duister.
Klik om te vergroten...
Ligt een beetje aan wat voor techno het zou zijn. Echte duistere beuk techno zou ik het niet doen, maar als het beetje zweverig is wel.
A
AlakazamLid
01-01-2024, 00:00
#9
Grote kans dat ik begin met wat wiet, maar denk dat het ook wel een mooi moment kan zijn voor 6-apb.

Eerst nog braaf thuis proberen wel 🙂

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."