Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden

Vrienden

73 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar goed ik wil wel komen basen maar dan neem ik wel mijn 11 ooms mee
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gerriegensam zei:
Is wel lekker.. maar k krijg er zo tering pijn in mn neus van
Klik om te vergroten...
lekker toch
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moffel100 zei:
lekker toch
Klik om te vergroten...
Niet bepaald😅 maarja nogmaals ieder zn meug
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
🔑
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom is dit topic nog niet in de afvalbak gekieperd?
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Waarom is dit topic nog niet in de afvalbak gekieperd?
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk omdat het zo gezellig is hier.. zelfs frans bauer aanwezig! 🎤🎶 heb je even voor mij🎶
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okay ik ga hier even een slotje op doen. Dit topic voegt vooralsnog niet echt iets zinnigs toe.

@Gerriegensam zoeken Naar nieuwe vrienden of contacten is uiteraard toegestaan maar de manier waarop je het deed leek erg op een versluikte manier vragen naar drugs, wat dan weer niet toegestaan is op het forum. Hou daar even rekening mee in de toekomst.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#8
🤣 misschien beter naar gezeik luisteren.. gelul maakt zo n vervelend geluid🙃
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gerriegensam zei:
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
Klik om te vergroten...
Begrip voor wat? Je legt niks uit en stelt Je niet voor. Je gooit nu zelf iedereen over een kam lol
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Met de vlam in de pijp



Haha grapje
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Vrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
Klik om te vergroten...
Het kan echt hoor
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik snap jullie argumenten allemaal! Maar ff serieus.. op een openbare drugsforum site. Mezelf voorstellen.. hoe zie je dat voor je?
Begrip voor mensen die het zat zijn om alleen te gebruiken... maar k kan hoog of laag springen. Het oordeel staat al blijkbaar.

Een veilige, oordeel vrije plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is drugs 🤔🤔 okay okay duidelijk
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Vrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
Klik om te vergroten...
Heb hier zat goeie vrienden die ik ook al meermaals in het echt heb gezien hoor.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gerriegensam zei:
Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
Klik om te vergroten...
lol, lotgenoten, dat klinkt lekker positief :screamcat: en nee hoor, er is hier heuul veel begrip,
Dirkjan zei:
Vrienden? Dit is niet het forum voor sprookjes.
Klik om te vergroten...
nou, nou,nou, het gebeurd wel degelijk hoor :)
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gerriegensam zei:
Ik snap jullie argumenten allemaal! Maar ff serieus.. op een openbare drugsforum site. Mezelf voorstellen.. hoe zie je dat voor je?
Begrip voor mensen die het zat zijn om alleen te gebruiken... maar k kan hoog of laag springen. Het oordeel staat al blijkbaar.

Een veilige, oordeel vrije plek creëren voor iedereen die geïnteresseerd is drugs 🤔🤔 okay okay duidelijk
Klik om te vergroten...
Het zal je misschien verbazen, maar ik ken ondertussen bijna een tiental mensen persoonlijk van hier en dat was gewoon door de tijd te nemen.

Wie weet ga je mij in stukken hakken en ook basen.... Je weet het niet.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Heb hier zat goeie vrienden die ik ook al meermaals in het echt heb gezien hoor.
Klik om te vergroten...
Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#18
C-Man zei:
Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Het gaat voorbij drugs. Het is een gemeenschappelijke interesse maar het gaat niet enkel en alleen om gebruik.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#19
C-Man zei:
Ja maar die kwamen niet allemaal op slinkse wijze om drugs leuren vermoed ik.
Klik om te vergroten...
Hahaha.. sjonge jonge.. hoeveel mensen hebben jou genakt of gebruikt op jouw kosten? T zit je dwars ofz?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuffelaar zei:
Het gaat voorbij drugs. Het is een gemeenschappelijke interesse maar het gaat niet enkel en alleen om gebruik.
Klik om te vergroten...
Zeker. Maar de pogingen van dit nieuwe lid zijn iets te doorzichtig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."