#1
Vragen aan de mensen zelf. Simpel zat
Kunnen wij niet weten.Hoihoi, ik was op een feestje waar op een gegeven moment allemaal mensen aan het snuiven waren zoals 3mmc coke en keta. Ik zelf doe dat niet alleen na een tijdje werd ik ineens missenlijk en voelde ik me echt heel slecht ik had ook genoeg drank gehad dus dacht komt daar door. Maar doen dat weg trok begon ik ineens extreem te klappertanden zo snel dat je op de filmpjes bijna niet ziet dat mn kaken bewegen. Ook kon je me knijpen en voelde het gewoon niet. Toen al het klappertanden over was voelde ik me leeg net zoals je voelt als xtc is uitgewerkt. Ik had wel wijn gekregen van de mensen die al die snuif bij hun hadden en die fles was al open dus nu vermoed ik dat daar een of ander iets in heeft gezeten want die mensen doen dat ook wel voor hun zelf. Zo probeer ik er achter te komen wat er mogenlijk in heeft gezeten.
😂Of Corona gekregen door hutje mutje op een feestje met snuivende, niezende en rochelende mensen...
Ketamine proef je gelijk. Zelfs als ik het plug voel ik het meestal nog tot in mijn mond en neus. Echt smerig.Het lijkt mij ook zonde van de drugs om dit in een fles wijn te gooien, bovendien ook heel inefficiënt want hoe weet je dan of je genoeg binnenkrijgt. Coke en keta is te duur om zo ergens in te gooien.
Beetje laat, maar als zoiets gebeurt ( en je denkt out te gaan , denk GHB. Zolpidem hoge dosis date rape drugs Q. Zoek een veilige vriend en ga onmiddellijk veilig naar huis. , 2. naar eerste hulp. Bloed laten testen. En dit soort mensen dus vermijden, helemaal in Corona tijd met 2 tot 4 vind ik acceptabel genoeg om t leuk te hebben. Wijze les dus geweest en hopelijk weer de oude na een paar dagenHoihoi, ik was op een feestje waar op een gegeven moment allemaal mensen aan het snuiven waren zoals 3mmc coke en keta. Ik zelf doe dat niet alleen na een tijdje werd ik ineens missenlijk en voelde ik me echt heel slecht ik had ook genoeg drank gehad dus dacht komt daar door. Maar doen dat weg trok begon ik ineens extreem te klappertanden zo snel dat je op de filmpjes bijna niet ziet dat mn kaken bewegen. Ook kon je me knijpen en voelde het gewoon niet. Toen al het klappertanden over was voelde ik me leeg net zoals je voelt als xtc is uitgewerkt. Ik had wel wijn gekregen van de mensen die al die snuif bij hun hadden en die fles was al open dus nu vermoed ik dat daar een of ander iets in heeft gezeten want die mensen doen dat ook wel voor hun zelf. Zo probeer ik er achter te komen wat er mogenlijk in heeft gezeten.
Mwah kan ook 2-fma geeft op mdma na de sterkste kaak klachtenTen eerste, heel vervelend dat dit is gebeurt! Die onzekerheid ongeacht de oorzaak moet vast heel vervelend zijn.. Gaat het al wat beter met je?
Wij kunnen ook niet precies weten wat jij binnen hebt gekregen en of het überhaupt drugs was.
De doofheid kan naar de keta leiden, maar het klappertanden weer naar de 3mmc (of zelfs coke? Correct me if I wrong)
Ook kan het zijn dat jij al een onderliggend kwaaltje had wat toen tot uiting is gekomen. Kan een griepje oid zijn of je mentaal zat je iets dwars zoals @De Dunne al zei!
Als je het echt zeker wilt weten moet je jezelf inderdaad laten testen en kijken of ze wat op kunnen sporen..
Veel succes en sterkte!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."