Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoihoi, ik was op een feestje waar op een gegeven moment allemaal mensen aan het snuiven waren zoals 3mmc coke en keta. Ik zelf doe dat niet alleen na een tijdje werd ik ineens missenlijk en voelde ik me echt heel slecht ik had ook genoeg drank gehad dus dacht komt daar door. Maar doen dat weg trok begon ik ineens extreem te klappertanden zo snel dat je op de filmpjes bijna niet ziet dat mn kaken bewegen. Ook kon je me knijpen en voelde het gewoon niet. Toen al het klappertanden over was voelde ik me leeg net zoals je voelt als xtc is uitgewerkt. Ik had wel wijn gekregen van de mensen die al die snuif bij hun hadden en die fles was al open dus nu vermoed ik dat daar een of ander iets in heeft gezeten want die mensen doen dat ook wel voor hun zelf. Zo probeer ik er achter te komen wat er mogenlijk in heeft gezeten."