Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeg naar stoppen met 3MMC

Weg naar stoppen met 3MMC

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Luna199263 zei:
Ik gebruikte ook op werk en was letterlijk een zombie. Mentaal maar ook lichamelijk.
Werd wit in me gezicht, veel pukkels ( normaal amper last van) en enorm afgevallen.

ik weet nog toen ik 1,5 week gestopt was ( lijkt niet veel, maar van 4x per week gebruiken naar 1,5 week niet is wel hefit).
Mijn beste vriendin zei opeens : wow, je hebt zoveel kleur in je gezicht. Toen besefte ik pas hoe een zombie je was.

ook als ik tijdens de coming down niet bij nam, had ik 0 emotie op me gezicht. Normaal praat en lach ik altijd met iedereen. Toen kwam er niet eens een glimlach uit. Verschrikkelijk als ik er zo over terug denk
Klik om te vergroten...
Serotonine heeft 6 weken nodig, mits je goed in de zon gaat en gezond eet. Dopamine is wa sneller gefixed.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#2
GHBismijnietdebaas zei:
Dat zul je in de toekomst wel merken denk ik zo, geld ook voor al die andere 3mmc verslaafde. Ik ken iemand die heeft geen emotie, zelfs niet in zijn gezicht.
Klik om te vergroten...
wat bedoelde je met in de toekomst nog wel merken ?
GHBismijnietdebaas zei:
Serotonine heeft 6 weken nodig, mits je goed in de zon gaat en gezond eet. Dopamine is wa sneller gefixed.
Klik om te vergroten...
Jaa ik weet nog steeds niet helemaal of 3M op serotonine of dopamine gaat. Denk zelf niet serotonine, want ik kon 4x per week gebruiken en elke keer de zelfde euforie voelen.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Luna199263 zei:
wat bedoelde je met in de toekomst nog wel merken ?

Jaa ik weet nog steeds niet helemaal of 3M op serotonine of dopamine gaat. Denk zelf niet serotonine, want ik kon 4x per week gebruiken en elke keer de zelfde euforie voelen.
Klik om te vergroten...
Ja wel serotonine aangezien ik ssri gebruik. Ik krijg alleen die coke vibe, heel veel ego, rush en geilheid, geen empathie niks.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#4
GHBismijnietdebaas zei:
Ja wel serotonine aangezien ik ssri gebruik. Ik krijg alleen die coke vibe, heel veel ego, rush en geilheid, geen empathie niks.
Klik om te vergroten...
Jaa ik heb wel zelfde geboel, zonder geilheid. Als ik drugs doe denk ik aan alles behalve seks. Alleen ik heb juist veel empathie. Ik ga opeens mn excuses aanbieden voor een ruzie die ik met iemand had, omdat ik het ander inzie. Of opeens random mensen berichten met verhalen of “ wanneer zie ik je weer”. Dag erna denk ik: shit, die wil ik eigenlijk helemaal niet zien.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Luna199263 zei:
Jaa ik heb wel zelfde geboel, zonder geilheid. Als ik drugs doe denk ik aan alles behalve seks. Alleen ik heb juist veel empathie. Ik ga opeens mn excuses aanbieden voor een ruzie die ik met iemand had, omdat ik het ander inzie. Of opeens random mensen berichten met verhalen of “ wanneer zie ik je weer”. Dag erna denk ik: shit, die wil ik eigenlijk helemaal niet zien.
Klik om te vergroten...
Emphatie is serotonine haha
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#6
GHBismijnietdebaas zei:
Emphatie is serotonine haha
Klik om te vergroten...
Oh op die manier. Las het verkeerd, sorry. Haha

ik moet wel zeggen dan ik empathie ook kan hebben met een lege serotonine bar.

( even dat we op 1 lijn liggen. Met empathie bedoel je toch het inlevingsvermogen in mensen ?)
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Luna199263 zei:
Oh op die manier. Las het verkeerd, sorry. Haha

ik moet wel zeggen dan ik empathie ook kan hebben met een lege serotonine bar.

( even dat we op 1 lijn liggen. Met empathie bedoel je toch het inlevingsvermogen in mensen ?)
Klik om te vergroten...
Klopt en serotonine geeft ook die love feel, maar 3mmc is helft minder van mdma. Mja GHB is geen serotonine en das wel empathie en love, huilen met GHB op is ook een lekker gevoel.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#8
GHBismijnietdebaas zei:
Klopt en serotonine geeft ook die love feel, maar 3mmc is helft minder van mdma. Mja GHB is geen serotonine en das wel empathie en love, huilen met GHB op is ook een lekker gevoel.
Klik om te vergroten...
Jaa merk echt door drugs forum dat iedereen anders op 3mmc reageerde. Ik heb bij 3M het gevoel van mijn eerste keer xtc en dat maal 10.

hoor dat sommige niks voelen van euforie.
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol mijn eerste xtc op mn 14e, mmc voelt niet eens close met goede kwaliteit xtc.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#10
GHBismijnietdebaas zei:
Lol mijn eerste xtc op mn 14e, mmc voelt niet eens close met goede kwaliteit xtc.
Klik om te vergroten...
Jaa bizar eigenlijk. Ik vond 3mmc ( na wel een goeie hoeveelheid) zoveel chiller dan xtc
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Luna199263 zei:
Jaa bizar eigenlijk. Ik vond 3mmc ( na wel een goeie hoeveelheid) zoveel chiller dan xtc
Klik om te vergroten...
Dan heb je nooit de goude oude xtc gehad 🤪
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jaa hoor vaak dan de xtc van vroeger stukken beter was. Wil die sws nog wen keer proberen. En de blue punisher. Ken jw die ?
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#13
4E2FA998-43EF-428D-AA13-BDBF6009CC09.jpeg
L
Lid 152537Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ken ik nie
Luna199263 zei:
Bekijk bijlage 18926
Klik om te vergroten...
en nee ik neem meestal ghb + speed op festivals.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wauw, dit is lang geleden. Gelukkig voor een goeie reden. Ik gebruikte dit platform voornamelijk onder invloed of wanneer ik de neiging tot drugs had.
Zoals mensen weten wou ik stoppen met 3mmc. En zo, wat is dat tot mijn verbazing goed gegaan. Even een kleine update :

3 maart : laatste keer 3mmc

in die tijd 2x terug gevallen tot vandaag ( dat is 54 dagen).

1e keer : 1,7 gram besteld ( kleinste mogelijke hoeveelheid) en opgemaakt.
2e keer : dronken 5,1 gram besteld. Dag erna met bedrijf contact gehad dat ze het moesten annuleren, omdat ik bang was dat ik zal terugvallen als het in m’n handen kwam. Ze zeiden annuleren niet mogelijk was maar ik wel het pakket kon weigeren bij post nl. Zo zou het pakket kosteloos terug gestuurd worden en ik m’n geld terug kreeg. 2 dagen lang mezelf beloofd het te annuleren maar bij aankomst van Primera het niet kon laten en pakket aangekomen. Is meteen ook in 2,5 dag opgegaan. Resultaat: spijt en teleurgesteld. Een fijne reactie, want sinds dien niks besteld of überhaupt in de verleiding gekomen om het te doen of kopen. Tuurlijk is dit geen eind resultaat en kan ik altijd nog terug vallen.

ook eindelijk ingeschreven bij een verslavingskliniek en op de wachtrij. Over hopelijk 2/3 weken antwoord. Dit is niet een kliniek waarbij ik opgenomen wordt, maar een hulp doormidden van wekelijks een gesprek. Weet verder niet precies wat ze mij gaan aanbieden, maar denk dat dat besloten wordt na het intakegesprek. Ik heb hier puur voor gekozen om geholpen te worden voor zowel nu ( kans op terugval wanneer festivals weer mogen) en toekomst. Dit omdat ik nu wel klaar ben met 3mmc, maar de kans op een nieuwe designer drugs die mij ( onbewust) bevalt groot is.

thanks voor alle support. Dit forum heeft me zo goed kunnen helpen met ondersteuning op vlakken dat mijn persoonlijke omgeving niet kon

x

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."