Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat te doen alleen op XTC

Wat te doen alleen op XTC

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
Ingedommeld in een vliesdekentje, airpods in, lekker psytrance schijfje opzetten, oogjes dicht en genieten. Pas op: kan slaap induceren.
Klik om te vergroten...
Vind is sowieso, hoor. Pure MDMA kan op huisfeestjes ook voor een zeer lome setting zorgen. Lekker met je ogen half dicht tegen elkaar aan liggen en goede gesprekken voeren. Heerlijk!
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohja en natuurlijk onbeperkt lachgas erbij!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nose Candy zei:
Deze, alleen ik gebruikte een overdosis, waar ik nu ik verantwoordelijker ben toch wel spijt van heb als ik zie welke schade het heeft aangericht.
Ik nam meestal rond de 10 tot 15 pillen van +/- 200mg per pil op een tijdsbestek van +/- 12 uur. Niet aan te raden, ik was jong en onbezonnen. Ik wou er altijd op hallucineren waar ik wel heel gevoelig voor was door het stofje MDA, 1 tot 3 keer per week deze dosissen en dat voor 2 jaar. Ik heb zelfs serotonine syndroom gehad maar wist er toen niks over, en blijven doorgebruiken. Ik had dood kunnen zijn elke keer weer. Jaren later kom je erachter dat MDA ook apart te verkrijgen valt, nahja.

Geloof me, MDMA doet hersenschade als je te veel gebruikt!
Klik om te vergroten...

Ik kan er van meespreken. In de beginjaren hadden we geen DF en dan ging er makkelijk 6 bonen in van 80 a 100mg. Na 1 uitschuiver van 15 pillen die toen op maximum 120 getikt waren heb ik 8 jaar geen pil durven aanraken. 3 dagen hallucinaties en wrs serotonine syndroom. 5jaar geleden weer in de val gelopen, tot soms 2,5 a 3 stuks van +200mg en 3 dagen na elkaar. Stond enkel nog strak op het einde zonder euforie. Met een hele berg andere middelen erbij in opname beland en 1.5 jaar nodig gehad voor mentaal herstel. Daarna met de partner nog es gedaan maar heel lage dosis en kon er wel weer van genieten maar niet zo intens. Nu 4 jaar MDMA pauze. Ga dat nog een tijdje zo houden.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Ik kan er van meespreken. In de beginjaren hadden we geen DF en dan ging er makkelijk 6 bonen in van 80 a 100mg. Na 1 uitschuiver van 15 pillen die toen op maximum 120 getikt waren heb ik 8 jaar geen pil durven aanraken. 3 dagen hallucinaties en wrs serotonine syndroom. 5jaar geleden weer in de val gelopen, tot soms 2,5 a 3 stuks van +200mg en 3 dagen na elkaar. Stond enkel nog strak op het einde zonder euforie. Met een hele berg andere middelen erbij in opname beland en 1.5 jaar nodig gehad voor mentaal herstel. Daarna met de partner nog es gedaan maar heel lage dosis en kon er wel weer van genieten maar niet zo intens. Nu 4 jaar MDMA pauze. Ga dat nog een tijdje zo houden.
Klik om te vergroten...
Ik zit ook al aan de 4 jaar MDMA pauze, ik ben enkele weken geleden met NAC begonnen. Ik ben van plan dit nog een jaartje door te nemen en dan nog eens een pil te pakken. Het zou je terug het gevoel van de eerste keer moeten geven naar het schijnt.

Als je je inbeeld dat ik pas 22 jaar ben, wil ik niet weten hoe ik over 30 jaar ben op mentaal vlak, als ik dat al haal. Zit momenteel ook alweer 3 maanden op dagelijks gebruik van pep. +/- 1 gram per dag. 68% getest, aceton gewassen achteraf.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#5
Grappig dat zo'n oud topic door 1 reactie een nieuw leven ingeblazen wordt ๐Ÿ˜„
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsyTekz zei:
Laat het hier es weten. Ik wacht nog wat langer om te gebruiken op jou info ๐Ÿ˜€. Volgens mij na heftig misbruik is het wel moeilijk. Na 8 jaar bij de 1ste pil heb ik meteen 1 en half genomen van +200 in halve maar dat op en top euforisch gevoel bleef toch wat uit. Wel stevige hallucinatie met 2 mensen hetzelfde gezien waar we tot op de dag vandaag nog altijd twijfelen of het echt was of niet.
Klik om te vergroten...

Yes, heb dit ook wel eens meegemaakt. Het is over MDMA wel algemeen gekend dat mensen zowat hetzelfde hallucineren. Raar, maar waar.
Ik zie dan toch echt reporten van mensen die nog zwaarder gemisbruikt hebben dan mij op sommige Reddits, die gewoon echt het magische gevoel weer ervaren. Laten we het op zijn minst hopen. 2 Dagen voor gebruik stoppen trouwens met NAC!

KevinHenni zei:
Grappig dat zo'n oud topic door 1 reactie een nieuw leven ingeblazen wordt ๐Ÿ˜„
Klik om te vergroten...
gebeurt hier wel vaker.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nose Candy zei:
es, heb dit ook wel eens meegemaakt. Het is over MDMA wel algemeen gekend dat mensen zowat hetzelfde hallucineren. Raar, maar waar.
Ik zie dan toch echt reporten van mensen die nog zwaarder gemisbruikt hebben dan mij op sommige Reddits, die gewoon echt het magische gevoel weer ervaren. Laten we het op zijn minst hopen. 2 Dagen voor gebruik stoppen trouwens met NAC!
Klik om te vergroten...

Dit was een soort hallucinatie of iets echt vervormd werkelijk voor onze neus met real life mensen. Werkelijk bizar maar het kan dus dat mensen exact hetzelfde zien. Ik ga het eens proberen maar 1st een datum plannen wanneer het kan. Als je werkelijk teruggaat naar die 1ste keer. Denk toch dat het moeilijk blijft. De 1ste keer wist je niet wat er komen kan. Nu is het meer met verwachtingen en MDMA kan daar wel in teleurstellen als je een bepaald gevoel verwacht.
S
SolotovLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga naar buiten, zieke boswandeling of fietstocht door het bos _O_ Tas pakken en de wildernis in _O_
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#9
PsyTekz zei:
Dit was een soort hallucinatie of iets echt vervormd werkelijk voor onze neus met real life mensen. Werkelijk bizar maar het kan dus dat mensen exact hetzelfde zien. Ik ga het eens proberen maar 1st een datum plannen wanneer het kan. Als je werkelijk teruggaat naar die 1ste keer. Denk toch dat het moeilijk blijft. De 1ste keer wist je niet wat er komen kan. Nu is het meer met verwachtingen en MDMA kan daar wel in teleurstellen als je een bepaald gevoel verwacht.
Klik om te vergroten...
True.
K
King$manLid
01-01-2024, 00:00
#10
K heb maar 1x in mn eentje xtc gedaan. Was gewoon chil, bankhange muziekje aan, jointje erbij. Helemaal top
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goedenacht,


Lekker weer avondje xtc alleen. Heerlijk op de bank muziek aan. Maar nu vraag ik me af:

- wat doen jullie altijd op Xtc ( alleen of samen ) behalve porno enzo๐Ÿ˜‚



Groetjes
Kevin
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nose Candy zei:
Ik zit ook al aan de 4 jaar MDMA pauze, ik ben enkele weken geleden met NAC begonnen. Ik ben van plan dit nog een jaartje door te nemen en dan nog eens een pil te pakken. Het zou je terug het gevoel van de eerste keer moeten geven naar het schijnt.
Klik om te vergroten...

Laat het hier es weten. Ik wacht nog wat langer om te gebruiken op jou info ๐Ÿ˜€. Volgens mij na heftig misbruik is het wel moeilijk. Na 8 jaar bij de 1ste pil heb ik meteen 1 en half genomen van +200 in halve maar dat op en top euforisch gevoel bleef toch wat uit. Wel stevige hallucinatie met 2 mensen hetzelfde gezien waar we tot op de dag vandaag nog altijd twijfelen of het echt was of niet.
G
Green DudeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Persoonlijk vind ik MDMA alleen een beetje zonde, niemand om je vlinders mee te delen :wink:

Maar is dansen niet ook gewoon zalig als je alleen aan het spacen bent? Lukt klaarkomen trouwens als je porno kijkt? Heb namelijk teleurstellende ervaringen gehoord hierover.
M
MindWandererLid
01-01-2024, 00:00
#14
Green Dude zei:
Persoonlijk vind ik MDMA alleen een beetje zonde, niemand om je vlinders mee te delen :wink:

Maar is dansen niet ook gewoon zalig als je alleen aan het spacen bent? Lukt klaarkomen trouwens als je porno kijkt? Heb namelijk teleurstellende ervaringen gehoord hierover.
Klik om te vergroten...
Wow zie je reactie nu pas๐Ÿ˜… om nog antwoord te geven op je vraag... Moment van inkicken werkt mn grote vriend al zeg maar en klaarkomen is heel moeilijk. Als ik goed mn best doe lukt t wel en dan is t ook wel echt een ontlading ( maar dat komt denk ik meer omdat je zo je best doet hahha )
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wanhopig sociaal contact zoeken via WhatsApp en DF denk ik, haha!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als ik het thuis doe neem ik net iets meer dan anders en doezel ik gewoon op de bank met goeie muziek. Als het goed inkickt is typen meestal een hele opgave.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het nog nooit alleen gedaan. Lijkt me echt vreselijk, ik zou het sociale contact enorm missen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon lekker chillen. Vermaak me prima alleen
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hardcore_frk zei:
Wanhopig sociaal contact zoeken via WhatsApp en DF denk ik, haha!
Klik om te vergroten...

PsyTekz zei:
Als ik het thuis doe neem ik net iets meer dan anders en doezel ik gewoon op de bank met goeie muziek. Als het goed inkickt is typen meestal een hele opgave.
Klik om te vergroten...

Deze, alleen ik gebruikte een overdosis, waar ik nu ik verantwoordelijker ben toch wel spijt van heb als ik zie welke schade het heeft aangericht.
Ik nam meestal rond de 10 tot 15 pillen van +/- 200mg per pil op een tijdsbestek van +/- 12 uur. Niet aan te raden, ik was jong en onbezonnen. Ik wou er altijd op hallucineren waar ik wel heel gevoelig voor was door het stofje MDA, 1 tot 3 keer per week deze dosissen en dat voor 2 jaar. Ik heb zelfs serotonine syndroom gehad maar wist er toen niks over, en blijven doorgebruiken. Ik had dood kunnen zijn elke keer weer. Jaren later kom je erachter dat MDA ook apart te verkrijgen valt, nahja.

Geloof me, MDMA doet hersenschade als je te veel gebruikt!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hardcore_frk zei:
Ik heb het nog nooit alleen gedaan. Lijkt me echt vreselijk, ik zou het sociale contact enorm missen!
Klik om te vergroten...

Dacht ik vroeger ook tot ik het eens probeerde. Toch echt wel genoten en het sociaal contact miste ik totaal niet. Het komt wel anders aan. Meer rustig en waus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."