Wut?Godverdomme… 🤣 Wanneer je over de duivel spreekt, laten we maar zeggen… 🥲🤣
Sorry, De Dunne. We hebben echt de hele nacht gesprekken in dit topic gevoerd. Als je het echt wilt begrijpen, zul je die toch echt even terug moeten lezen. Dat is door mij nu niet meer in een paar zitten te vatten.
Oke hahaha.Sorry, De Dunne. We hebben echt de hele nacht gesprekken in dit topic. Als je het echt wilt begrijpen, zul je die even terug moeten lezen. Dat is door mij niet meer in een paar zitten te vatten.
Je opmerking was in de context van onze gesprekken vannacht heel droog. Echt niets persoonlijks. Wij zijn gewoon een beetje gek geworden, haha!
@De Dunne Nee precies dit! Ik wil haast zeggen: “toevallig kwam je net online!”. Maar toevallig is het natuurlijk niet, het is 06:00!! Goeiemorgen 😉Je opmerking was in de context van onze gesprekken vannacht heel droog. Echt niets persoonlijks. Wij zijn gewoon een beetje gek geworden, haha!
Zo is het! En het is een prima antwoord!Oke hahaha.
naja ik heb antwoord gegeven aan ts.
Ja ik heb het ook wel gehad, niet kunnen plassen en kan echt vervelend worden! Ik had toen ook wel wat teveel genomen. Als ik normaal (dus juist voor mijn gewicht) doseer heb ik er nooit last van.Zo is het! En het is een prima antwoord!
Ik heb (net als volgensmij mijn hele vriendengroep destijds) al moeite met plassen gehad (kort gezegd: niet te doen) op een enkele dosis van rond de 70mg MDMA. Het is een heel veel voorkomend effect, ook op normale doseringen. Die pis-problemen heb ik tegenwoordig overigens geen last meer van. Een flinke dosis XTC houdt mij niet meer tegen, de laatste keren dat ik het deed.Ja ik heb het ook wel gehad, niet kunnen plassen en kan echt vervelend worden! Ik had toen ook wel wat teveel genomen. Als ik normaal (dus juist voor mijn gewicht) doseer heb ik er nooit last van.
Ik heb het echt alleen bij hogere dosering. Maar idd went het ook, vroeger was t moeilijker als nuIk heb (net als volgensmij mijn hele vriendengroep destijds) al moeite met plassen gehad (kort gezegd: niet te doen) op een enkele dosis van rond de 70mg MDMA. Het is een heel veel voorkomend effect, ook op normale doseringen. Die pis-problemen heb ik tegenwoordig overigens geen last meer van. Een flinke dosis XTC houdt mij niet meer tegen, de laatste keren dat ik het deed.
Goed daarom dat je er extra op wijst, want de combinatie van alcohol doet echt wat de neurotoxische potentie van het gebruik, en bij sommigen tast het ook de gewenste effecten aan.
Daarom de boodschap aan de poster: doe onderzoek naar de combinatie van alcohol en XTC als je @Hardcore_frk’s advies gaat opvolgen! Probeer eerst gezondere trucjes, zoals
Je hart draait al op overtoeren in een MDMA-piek, ethanol in je systeem doet daar nog een schepje boven op. De combinatie is aanzienlijk schadelijker voor je hart, en dat bovenop een toename van oxidatieve schade in je hersenen. Verder, de combinatie van alcohol met MDMA kan onvoorspelbaar zijn (bijvoorbeeld, het kan je gedrag veranderen en je beoordelingsvermogen verder in de war brengen), en er zijn genoeg situaties denkbaar waarin onvoorspelbaarheid alles behalve wenselijk is. Als laatste, een paar biertjes kunnen de gewenste MDMA-effecten goed afzwakken. Voor de een is dit niet zo erg, maar voor de ander is die intensiteit nou net zo leuk.
Al vraag ik me af: waarom moet je per se plassen?
Ik geef altijd adviezen waar sommige mensen op dit forum nog wel eens over kunnen vallen. Het zijn dus geen gezonde adviezen, maar het zijn wel adviezen die werken en waar je écht wat aan hebt..
Volgens mij gaat hier iets niet goed..Lekker overdreven!
Een paar biertjes maakt echt niks uit je doet net alsof het zwaar ernstig is, overdrijven is ook een vak.
Een paar biertjes is wat anders dan een fles wiskey.
Over adviezen gesproken..
Gewoon bang makerij dit.
Precies zoals je zegt geloof niet alles wat je leest.
Dat is wel van toepassing bij jou.
Kom op zeg! Are you for real?
Niks van aantrekken.
Daar is zo een forum dus perfect voor.
Mensen delen hun ervaring en adviezen en mensen kunnen verschillende verhalen lezen en daaruit hun eigen conclusie trekken.
Ik snap het niet meer.Gaat niet om kant kiezen.
Ik sta aan mijn eigen kant.
Van die hele overdreven adviezen zoals een enkele biertje drinken bij mdma.
Ja daar ga ik op in..
Volgens mij gaat hier iets niet goed..
@Flualhamdulillam is on my side!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."