De eerste slechte ervaring was toen ik al rookte, en op zondagmorgen wakker werd na het stappen en m'n peuken waren op.
En alle winkels waren nog dicht! 😱
De ordinairste ervaringen zijn gewoon ladderzat worden, thuiskomen en me afvragen waarom m'n slaapkamer bewoog, en daarna ontdekken dat als je echt goed kotst het niet alleen uit je mond komt maar ook uit je neus. 🤮
De wildste slechte ervaring was daarna, met de beetje verkeerd vallende combinatie van Space-Cake en alcohol.
Flauwvallen op het toilet, bloed, kneuzingen en heel snel door m'n vrienden naar de Spoedeisende Hulp gebracht. Waar ik toch een lach-kick kreeg, ontzettend lollig was en me toenmalige vriendje (die er ook bij was) zich kapot-schaamde...
Ik lachte niet zo hard meer toen ik zag hoe ik er uit zag met voorin 1 tand minder...
Daarna ben ik een beetje voorzichtiger aan gaan doen.