Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je slechtste ervaring met drugs?

Wat is je slechtste ervaring met drugs?

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#1
Teveel alcohol en speed / coke wat toch een vreselijke katers zijn.
De tijd zelf is super maar de katers zijn niet mals.

En een keer heel angstig geworden na speed en wiet wat toch wel lang is blijven hangen.
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat heb je genomen en hoeveel?
Wat gebeurde er precies in je bad trip?

Heb je de drug(s) na deze slechte ervaring nog een keer gebruikt?

Zo ja

Waarom precies en hoe ervaarde je de 2de keer?
J
JanBertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij was het de eerste keer blowen. Ik was 13 en mijn zus had een vriend waarmee ze blowde. Ik nam een paar diepe trekjes nadat het mij aangeboden werd.

Niet lang daarna lag ik op bed en hoorde het geluid van wanneer je de flipperkast spel op Windows XP speelt en je de bal schiet. Ik hoorde dat geluid nonstop en voelde dat mijn bloed allemaal balletjes bevatte.

Niet lang daarna ging ik naar mijn zus en haar vriend helemaal in paniek denkende dat ik dood ging. Zij helemaal in een deuk natuurlijk knetter stoned.

Heel gek maar kort daarna ben ik begonnen met blowen. De 2de keer ( weet niet wanneer dat was en waar) is zover ik weet ( aangezien ik daar geen herinnering van heb) prima verlopen. Waarom ik besloot na de eerste ervaring het toch nog een keer te proberen is mij een raadsel.

Ik heb tot mijn 17de vrijwel dagelijks joints gerookt.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb (nog) nooit een bad trip gehad gelukkig. heb wel eens teveel 3mmc gehad. een paar uur daarvoor had ik pep gehad, maar ik dacht dat dat wel uitgewerkt was dus ik nam een bom 3mmc. werkt allebei stimulerend, dus ik ging heel hard en had het heel warm. gevoel is moeilijk uit te leggen, weet nog wel dat ik het zo warm had dat ik later met een zak bevroren aardbeien in me nek zat :tearsofjoy: :sweatsmile: denk dat het ook een combinatie was van meerdere dingen. ik was ook al een nachtje wakker, dus kwam ook deels door vermoeidheid denk ik.
C
CrazydutchLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanBert zei:
Wat heb je genomen en hoeveel?
Wat gebeurde er precies in je bad trip?

Heb je de drug(s) na deze slechte ervaring nog een keer gebruikt?

Zo ja

Waarom precies en hoe ervaarde je de 2de keer?
Klik om te vergroten...
Spacecake. Echt vreselijk spul. Ik heb uren platgelegen om mezelf niet te verliezen in de trip. Het was echt uitzitten, extreem vermoeiend. never again.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#6
toch wel echt de magic truffels mijn weegschaal deed het niet zo goed meer
ik wou 4 gram nemen nam ik 14 gram oeps bij mijn ouders thuis nog
dit was het merk Psilocybe Atlantis – Fruits of Utopia


ooh wat kickte dat snel in en veel te snel heel misselijk geweest nadat ik eerst een vreet kick kreeg en een pizza naar binnen werkte en zag heel veel dingen vervormen en mijn ouders hebben toen oom het anti gif centrum gebeld en die zeiden je kan niet veel doen dan hem kalm houden en uit laten zingen
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja zoals meerdere mensen hier al zeggen slechte ervaring met Alcohol!
Zoveel drama meegemaakt als iedereen dronken is..
een middeltje waarbij over doseren normaal is voor iedereen tot ze kotsend op de grond liggen...
Nog steeds normaal ook in het nieuwe normaal.
Ach ja wat is normaal?
R
RozekoekjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zat samen met een vriendinnetje op een chatsite. We kwamen in contact met een stel en die nodigde ons uit om naar een café te gaan. Daarna zijn we met hen naar huis gegaan en zij hadden pillen. Jong en onbezonnen als we waren namen we die, ze hadden alleen maar bier en water. Op een gegeven moment zag ik iemand die elke 10 seconden van masker veranderde, kwamen er spinnen van scoobydootouwtjes uit het plafond en kwamen er cavia's en paarden uit de tv 🤣🤣.. nu kan ik er om lachen maar toen niet haha.. met een enorme omweg ben ik met het OV naar huis gegaan en de dag erna zag ik dat ik m'n nagels helemaal opgekauwd had en ik had een enorme buikpijn. ik weet nog dat mijn vriendin destijds een zooi van die pillen had meegenomen en dat ze me later nog eens midden in de nacht gebeld had om te vertellen dat ze er een paar op had..wat een gek 🤣 het is al meer dan 10 jaar geleden maar zal het niet snel vergeten denk ik lol
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
gekkemanlol zei:
toch wel echt de magic truffels mijn weegschaal deed het niet zo goed meer
ik wou 4 gram nemen nam ik 14 gram oeps bij mijn ouders thuis nog
dit was het merk Psilocybe Atlantis – Fruits of Utopia


ooh wat kickte dat snel in en veel te snel heel misselijk geweest nadat ik eerst een vreet kick kreeg en een pizza naar binnen werkte en zag heel veel dingen vervormen en mijn ouders hebben toen oom het anti gif centrum gebeld en die zeiden je kan niet veel doen dan hem kalm houden en uit laten zingen
Klik om te vergroten...
Dat is toch eigenlijk wel het effect dat je krijgt van zo'n (normale) dosering truffels. Dat alles vervormt en sommigen ervaren ook misselijkheid.

Maar het is maar net hoe je zo'n ervaring dan interpreteert.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Dat is toch eigenlijk wel het effect dat je krijgt van zo'n (normale) dosering truffels. Dat alles vervormt en sommigen ervaren ook misselijkheid.

Maar het is maar net hoe je zo'n ervaring dan interpreteert.
Klik om te vergroten...
Inderdaad, als je niet voorbereid bent op iets kan het heel heftig zijn. Zo vertelde laatst iemand dat hij een keer 2cb had genomen, en dat hij dacht dat het net zoiets als xtc was. Mensen doen soms echt maar wat.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Niet de meest erge ervaring, maar gewoon telkens het niet kunnen stoppen eenmaal je begint.
Zo is de zondagnacht coke snuiven om 01u00 geen goed idee als je moet werken om 05u00.

(Terwijl je dan al bezig bent van vrijdagnacht)
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
PCP! Godskolere, daar ben ik me toch een keer van in een staat geweest die met geen pen te beschrijven valt. Behalve dat het dan heel naar was en ik ineens hele nare gedachten kreeg. In elk geval reden genoeg voor mij om dat nooit weer te doen.
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Door alcohol ben ik het vaakst beroerd geweest, maar toch echt een nare gevoel heb ik van twee keer XTC achter elkaar.

Op een vrijdagavond xtc gehad en de volgende dag in de dip de tweede keer. Nou, dat je dat niet moet doen heb ik geweten. Dacht dat ik de rest van mijn leven niet meer de oude ik zou worden. Heb daar ook echt wel meerdere dagen last van gehad. Toen het weer wat beter ging en ik weer begon te geloven de rest van mijn leven niet als zombie verder te hoeven, werd ik weer mezelf.

Lange tijd geen xtc meer gehad, omdat ik niet meer met een goed gevoel en vertrouwen dat het goed zou gaan het kon nemen. En om in die toestand het weer te nemen (dus met een slecht gevoel) dat nooit weer.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Allerergste ervaring was van een overdosis pijnstillers en kalmeringspillen omdat ik toen in een mini coma was beland en ze me met een spuit naloxone weer tot leven hebben gewekt ik heb er niet veel van mee gekregen maar toen ik in slaap viel merkte ik wel dat er iets mis was, toen ik weer bij kwam en er allemaal mensen om me heen waren besefte ik dat het heel slecht met me ging en ik naar me kamer moest (lag buiten op een bankje) om te rusten en de verpleegsters me zouden controleren om het uur ( was tijdens een klinische opname)

De ééna slechtste ervaring was als tiener een overdosis mdma en dexamfetamine, tripte en hallicuneerde als een gek ging veeelste hard had veelteveel op zag octopus aliens in de lucht en mensen hun huidskleur vervormde ik zag dingen bewegen zoals een sigarettenschiet apparaat en in het bos zag ik spoken en demonen op me af komen echt ik hallicuneerde veel erger dan op tripmiddelen
De volgende dag voelde ik mij zo slecht, ook amper water gedronken die nacht ik was echt een week lang zo ziek als een hond en heb maanden lang klachten overgehouden kreeg een paniekstoornis met paniekaanvallen en een depressie die een jaar hebben geduurt allebij.

Kids don't do drugs🤣
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopemonster zei:
Allerergste ervaring was van een overdosis pijnstillers en kalmeringspillen omdat ik toen in een mini coma was beland en ze me met een spuit naloxone weer tot leven hebben gewekt ik heb er niet veel van mee gekregen maar toen ik in slaap viel merkte ik wel dat er iets mis was, toen ik weer bij kwam en er allemaal mensen om me heen waren besefte ik dat het heel slecht met me ging en ik naar me kamer moest (lag buiten op een bankje) om te rusten en de verpleegsters me zouden controleren om het uur ( was tijdens een klinische opname)

De ééna slechtste ervaring was als tiener een overdosis mdma en dexamfetamine, tripte en hallicuneerde als een gek ging veeelste hard had veelteveel op zag octopus aliens in de lucht en mensen hun huidskleur vervormde ik zag dingen bewegen zoals een sigarettenschiet apparaat en in het bos zag ik spoken en demonen op me af komen echt ik hallicuneerde veel erger dan op tripmiddelen
De volgende dag voelde ik mij zo slecht, ook amper water gedronken die nacht ik was echt een week lang zo ziek als een hond en heb maanden lang klachten overgehouden kreeg een paniekstoornis met paniekaanvallen en een depressie die een jaar hebben geduurt allebij.

Kids don't do drugs🤣
Klik om te vergroten...
Zo, een jaar lang depressief? Dat allemaal door die mdma?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
whitesugar zei:
Zo, een jaar lang depressief? Dat allemaal door die mdma?
Klik om te vergroten...
Jazeker ik had 6 weken lang mdma misbruikt elk weekend heel hoog gedoseert in combinatie met alcohol en dexamfetamine meds me lichaam kreeg het met de week zwaarder te verduren en na week 6 had ik echt het gevoel dat me hersenen en lichaam kapot waren toen heb ik 2 jaar lang behalve wiet en alcohol geen enkele vorm van drugs of medicijnen aangeraakt om ervan te herstellen....😲
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopemonster zei:
Jazeker ik had 6 weken lang mdma misbruikt elk weekend heel hoog gedoseert in combinatie met alcohol en dexamfetamine meds me lichaam kreeg het met de week zwaarder te verduren en na week 6 had ik echt het gevoel dat me hersenen en lichaam kapot waren toen heb ik 2 jaar lang behalve wiet en alcohol geen enkele vorm van drugs of medicijnen aangeraakt om ervan te herstellen....😲
Klik om te vergroten...
Oow meerdere weken mdma, ik meende dat het van 1 keer kwam ik dacht al... nee, zo vaak mdma doen is geen goed idee nee.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
whitesugar zei:
Oow meerdere weken mdma, ik meende dat het van 1 keer kwam ik dacht al... nee, zo vaak mdma doen is geen goed idee nee.
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik nu wijs genoeg om het niet te doen ik was toen 15 of 16 en wist niet eens dat je serotonine gehalte zich weer moest herstellen etc. Niemand van de 30 mensen uit de groep waar we toen elk weekend mee waren. Ik bekeek het toen net als na gebruik een dagje kateren zoals bij alcohol en daarna weer gaan!! Niet bepaalt gezonde gedachtengang...:sleepy:
Van ervaring leert men maar toch liever voorkomen dan genezen!:tilttearlaugh:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De eerste slechte ervaring was toen ik al rookte, en op zondagmorgen wakker werd na het stappen en m'n peuken waren op.
En alle winkels waren nog dicht! 😱

De ordinairste ervaringen zijn gewoon ladderzat worden, thuiskomen en me afvragen waarom m'n slaapkamer bewoog, en daarna ontdekken dat als je echt goed kotst het niet alleen uit je mond komt maar ook uit je neus. 🤮

De wildste slechte ervaring was daarna, met de beetje verkeerd vallende combinatie van Space-Cake en alcohol.
Flauwvallen op het toilet, bloed, kneuzingen en heel snel door m'n vrienden naar de Spoedeisende Hulp gebracht. Waar ik toch een lach-kick kreeg, ontzettend lollig was en me toenmalige vriendje (die er ook bij was) zich kapot-schaamde...
Ik lachte niet zo hard meer toen ik zag hoe ik er uit zag met voorin 1 tand minder... :cry:

Daarna ben ik een beetje voorzichtiger aan gaan doen.
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Gelukkig ben ik nu wijs genoeg om het niet te doen ik was toen 15 of 16 en wist niet eens dat je serotonine gehalte zich weer moest herstellen etc. Niemand van de 30 mensen uit de groep waar we toen elk weekend mee waren. Ik bekeek het toen net als na gebruik een dagje kateren zoals bij alcohol en daarna weer gaan!! Niet bepaalt gezonde gedachtengang...:sleepy:
Van ervaring leert men maar toch liever voorkomen dan genezen!:tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Het verbaasd mij soms hoe weinig mensen hier over weten.. ik moest laatst iemand overtuigen dat je echt een pauze moet hebben na xtc gebruik, en nog wou hij me niet geloven. Denkt dat het allemaal onzin is..

de 1e keer dat ik xtc ging doen Heb ik echt van te voren opgezocht waar je op moet letten dus ik heb toen al gelezen dat je 3 maand pauze moet hebben.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."