#1
Door alcohol ben ik het vaakst beroerd geweest, maar toch echt een nare gevoel heb ik van twee keer XTC achter elkaar.
Op een vrijdagavond xtc gehad en de volgende dag in de dip de tweede keer. Nou, dat je dat niet moet doen heb ik geweten. Dacht dat ik de rest van mijn leven niet meer de oude ik zou worden. Heb daar ook echt wel meerdere dagen last van gehad. Toen het weer wat beter ging en ik weer begon te geloven de rest van mijn leven niet als zombie verder te hoeven, werd ik weer mezelf.
Lange tijd geen xtc meer gehad, omdat ik niet meer met een goed gevoel en vertrouwen dat het goed zou gaan het kon nemen. En om in die toestand het weer te nemen (dus met een slecht gevoel) dat nooit weer.
Op een vrijdagavond xtc gehad en de volgende dag in de dip de tweede keer. Nou, dat je dat niet moet doen heb ik geweten. Dacht dat ik de rest van mijn leven niet meer de oude ik zou worden. Heb daar ook echt wel meerdere dagen last van gehad. Toen het weer wat beter ging en ik weer begon te geloven de rest van mijn leven niet als zombie verder te hoeven, werd ik weer mezelf.
Lange tijd geen xtc meer gehad, omdat ik niet meer met een goed gevoel en vertrouwen dat het goed zou gaan het kon nemen. En om in die toestand het weer te nemen (dus met een slecht gevoel) dat nooit weer.