Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is je slechtste ervaring met drugs?

Wat is je slechtste ervaring met drugs?

26 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MaximussoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Door alcohol ben ik het vaakst beroerd geweest, maar toch echt een nare gevoel heb ik van twee keer XTC achter elkaar.

Op een vrijdagavond xtc gehad en de volgende dag in de dip de tweede keer. Nou, dat je dat niet moet doen heb ik geweten. Dacht dat ik de rest van mijn leven niet meer de oude ik zou worden. Heb daar ook echt wel meerdere dagen last van gehad. Toen het weer wat beter ging en ik weer begon te geloven de rest van mijn leven niet als zombie verder te hoeven, werd ik weer mezelf.

Lange tijd geen xtc meer gehad, omdat ik niet meer met een goed gevoel en vertrouwen dat het goed zou gaan het kon nemen. En om in die toestand het weer te nemen (dus met een slecht gevoel) dat nooit weer.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Allerergste ervaring was van een overdosis pijnstillers en kalmeringspillen omdat ik toen in een mini coma was beland en ze me met een spuit naloxone weer tot leven hebben gewekt ik heb er niet veel van mee gekregen maar toen ik in slaap viel merkte ik wel dat er iets mis was, toen ik weer bij kwam en er allemaal mensen om me heen waren besefte ik dat het heel slecht met me ging en ik naar me kamer moest (lag buiten op een bankje) om te rusten en de verpleegsters me zouden controleren om het uur ( was tijdens een klinische opname)

De ééna slechtste ervaring was als tiener een overdosis mdma en dexamfetamine, tripte en hallicuneerde als een gek ging veeelste hard had veelteveel op zag octopus aliens in de lucht en mensen hun huidskleur vervormde ik zag dingen bewegen zoals een sigarettenschiet apparaat en in het bos zag ik spoken en demonen op me af komen echt ik hallicuneerde veel erger dan op tripmiddelen
De volgende dag voelde ik mij zo slecht, ook amper water gedronken die nacht ik was echt een week lang zo ziek als een hond en heb maanden lang klachten overgehouden kreeg een paniekstoornis met paniekaanvallen en een depressie die een jaar hebben geduurt allebij.

Kids don't do drugs🤣
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Allerergste ervaring was van een overdosis pijnstillers en kalmeringspillen omdat ik toen in een mini coma was beland en ze me met een spuit naloxone weer tot leven hebben gewekt ik heb er niet veel van mee gekregen maar toen ik in slaap viel merkte ik wel dat er iets mis was, toen ik weer bij kwam en er allemaal mensen om me heen waren besefte ik dat het heel slecht met me ging en ik naar me kamer moest (lag buiten op een bankje) om te rusten en de verpleegsters me zouden controleren om het uur ( was tijdens een klinische opname)

De ééna slechtste ervaring was als tiener een overdosis mdma en dexamfetamine, tripte en hallicuneerde als een gek ging veeelste hard had veelteveel op zag octopus aliens in de lucht en mensen hun huidskleur vervormde ik zag dingen bewegen zoals een sigarettenschiet apparaat en in het bos zag ik spoken en demonen op me af komen echt ik hallicuneerde veel erger dan op tripmiddelen
De volgende dag voelde ik mij zo slecht, ook amper water gedronken die nacht ik was echt een week lang zo ziek als een hond en heb maanden lang klachten overgehouden kreeg een paniekstoornis met paniekaanvallen en een depressie die een jaar hebben geduurt allebij.

Kids don't do drugs🤣
Klik om te vergroten...
Zo, een jaar lang depressief? Dat allemaal door die mdma?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
whitesugar zei:
Zo, een jaar lang depressief? Dat allemaal door die mdma?
Klik om te vergroten...
Jazeker ik had 6 weken lang mdma misbruikt elk weekend heel hoog gedoseert in combinatie met alcohol en dexamfetamine meds me lichaam kreeg het met de week zwaarder te verduren en na week 6 had ik echt het gevoel dat me hersenen en lichaam kapot waren toen heb ik 2 jaar lang behalve wiet en alcohol geen enkele vorm van drugs of medicijnen aangeraakt om ervan te herstellen....😲
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
Jazeker ik had 6 weken lang mdma misbruikt elk weekend heel hoog gedoseert in combinatie met alcohol en dexamfetamine meds me lichaam kreeg het met de week zwaarder te verduren en na week 6 had ik echt het gevoel dat me hersenen en lichaam kapot waren toen heb ik 2 jaar lang behalve wiet en alcohol geen enkele vorm van drugs of medicijnen aangeraakt om ervan te herstellen....😲
Klik om te vergroten...
Oow meerdere weken mdma, ik meende dat het van 1 keer kwam ik dacht al... nee, zo vaak mdma doen is geen goed idee nee.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Oow meerdere weken mdma, ik meende dat het van 1 keer kwam ik dacht al... nee, zo vaak mdma doen is geen goed idee nee.
Klik om te vergroten...
Gelukkig ben ik nu wijs genoeg om het niet te doen ik was toen 15 of 16 en wist niet eens dat je serotonine gehalte zich weer moest herstellen etc. Niemand van de 30 mensen uit de groep waar we toen elk weekend mee waren. Ik bekeek het toen net als na gebruik een dagje kateren zoals bij alcohol en daarna weer gaan!! Niet bepaalt gezonde gedachtengang...:sleepy:
Van ervaring leert men maar toch liever voorkomen dan genezen!:tilttearlaugh:
L
Lid 153446Lid
01-01-2024, 00:00
#7
De eerste slechte ervaring was toen ik al rookte, en op zondagmorgen wakker werd na het stappen en m'n peuken waren op.
En alle winkels waren nog dicht! 😱

De ordinairste ervaringen zijn gewoon ladderzat worden, thuiskomen en me afvragen waarom m'n slaapkamer bewoog, en daarna ontdekken dat als je echt goed kotst het niet alleen uit je mond komt maar ook uit je neus. 🤮

De wildste slechte ervaring was daarna, met de beetje verkeerd vallende combinatie van Space-Cake en alcohol.
Flauwvallen op het toilet, bloed, kneuzingen en heel snel door m'n vrienden naar de Spoedeisende Hulp gebracht. Waar ik toch een lach-kick kreeg, ontzettend lollig was en me toenmalige vriendje (die er ook bij was) zich kapot-schaamde...
Ik lachte niet zo hard meer toen ik zag hoe ik er uit zag met voorin 1 tand minder... :cry:

Daarna ben ik een beetje voorzichtiger aan gaan doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."