Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGrenzen verliezen met psydelische drugs

Grenzen verliezen met psydelische drugs

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet en 2cb versterkt elkaar enorm bij mij. Mijn trip werd er heel heftig van.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
hmm, kvind een lichte dosis truffels veel plezanter en 'controleerbaarder' dan lsd.
Klik om te vergroten...
Probleem met truffels en een lichte dosis is dat het nog steeds een natuurlijk product is, en uw lichte dosis soms kan tegenvallen waardoor je uiteindelijk teleurgesteld bent.

Lichte dosis lsd misschien een optie?
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is controleerbaarheid niet gewoon eerder dosis gerelateerd? En dat truffels veel vaker in bescheiden doses wordt gebruikt omdat het A. nou eenmaal in die dosis wordt verkocht (10 à 15gr) en B. omdat de standaard dosis relatief duur is? Ik bedoel, voor xx euro koop ik of 1 doosje truffels of 400 à 500ug 1P-LSD. Dan is economisch gezien die truffel trip wel wat controleerbaarder. 500ug LSD is voor mij enkeltje gekkenhuis denk ik 🤣.

edit: prijs weggehaald
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Prijzen noemen mag niet.
Maar 500ug 1p-lsd voor die prijs?
Daar twijfel ik toch serieus aan. 🤫
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Prijzen noemen mag niet.
Maar 500ug 1p-lsd voor die prijs?
Daar twijfel ik toch serieus aan. 🤫
Klik om te vergroten...
450 dan. Gewoon bij zo’n run of the mill vendor.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Probleem met truffels en een lichte dosis is dat het nog steeds een natuurlijk product is, en uw lichte dosis soms kan tegenvallen waardoor je uiteindelijk teleurgesteld bent.

Lichte dosis lsd misschien een optie?
Klik om te vergroten...

hmm, ja..is een natuurlijk product... maar processen zijn zo gestandaardiseerd dat het bijna altijd wel vergelijkbaar is tegenwoordig..
als je gewoon van de bekende grote merken koopt.

een licht truffel ervaring is echt zoveel fijner dan een lichte lsd ervaring..
gemiddelde dosis ook btw..
heet gewoon zoveel meer 'ziel' .. en truffels fijnere comedown en geen nastimulering.

nature knows best imho.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gympie zei:
hmm, ja..is een natuurlijk product... maar processen zijn zo gestandaardiseerd dat het bijna altijd wel vergelijkbaar is tegenwoordig..
als je gewoon van de bekende grote merken koopt.
Klik om te vergroten...
Nou, ik heb helaas andere ervaringen. 😌
Gympie zei:
een licht truffel ervaring is echt zoveel fijner dan een lichte lsd ervaring..
gemiddelde dosis ook btw..
heet gewoon zoveel meer 'ziel' .. en truffels fijnere comedown en geen nastimulering.
Klik om te vergroten...
Feit.
Gympie zei:
nature knows best imho.
Klik om te vergroten...
Maar truffels "kunnen/geven" m.i. wat vaker een bodyload.

Gelukkige verschillen smaken. 😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
hmm, ja..is een natuurlijk product... maar processen zijn zo gestandaardiseerd dat het bijna altijd wel vergelijkbaar is tegenwoordig..
als je gewoon van de bekende grote merken koopt.

een licht truffel ervaring is echt zoveel fijner dan een lichte lsd ervaring..
gemiddelde dosis ook btw..
heet gewoon zoveel meer 'ziel' .. en truffels fijnere comedown en geen nastimulering.

nature knows best imho.
Klik om te vergroten...
Ben het daar grotendeels mee eens, maar het hangt zoals altijd van zoveel factoren af... Ik heb ook lichte truffeldoseringen gehad die gewoon niet echt een fijne ervaring opleverden bij mij en lichte LSD doseringen die voor een fantastische dag zorgden.

Maar over het algemeen zou ik ook zeggen dat psilo zoveel meer 'ziel' heeft dan LSD en dat psilo meer 'verfijnd' op mij over komt. Met dat laatste bedoel ik dat het een middel is dat (bij mij) maar heel eventjes voor lichamelijk ongemak zorgt en daarna prachtig door het lichaam geaccepteerd en verwerkt wordt. Terwijl mijn lichaam eigenlijk altijd wat "vecht" tegen die "indringer" LSD. Ook dit kan natuurlijk persoonlijk zijn.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Ben het daar grotendeels mee eens, maar het hangt zoals altijd van zoveel factoren af... Ik heb ook lichte truffeldoseringen gehad die gewoon niet echt een fijne ervaring opleverden bij mij en lichte LSD doseringen die voor een fantastische dag zorgden.

Maar over het algemeen zou ik ook zeggen dat psilo zoveel meer 'ziel' heeft dan LSD en dat psilo meer 'verfijnd' op mij over komt. Met dat laatste bedoel ik dat het een middel is dat (bij mij) maar heel eventjes voor lichamelijk ongemak zorgt en daarna prachtig door het lichaam geaccepteerd en verwerkt wordt. Terwijl mijn lichaam eigenlijk altijd wat "vecht" tegen die "indringer" LSD. Ook dit kan natuurlijk persoonlijk zijn.
Klik om te vergroten...

ja, ieder z'n ervaringen hè.. ik voel me op truffels standaard beter dan op lsd..
ook al betekent dat, dat ik wel eens emotioneel wordt en huil.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Nou, ik heb helaas andere ervaringen. 😌

Feit.

Maar truffels "kunnen/geven" m.i. wat vaker een bodyload.

Gelukkige verschillen smaken. 😄
Klik om te vergroten...

ho, ik zag je response eerst niet.. truffels bodyload?.. oh, heb ik niet.

on topic: weed is ook een psychedelicum.. als je dat op een ander psychedelicum / drug gooit zijn de uitwerkingen onvoorspelbaar en vaak zeer heftig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gympie zei:
ho, ik zag je response eerst niet.. truffels bodyload?.. oh, heb ik niet.
Klik om te vergroten...
No problem makker.
Ja, al paar maal geprobeerd, maar ofwel eindigt het in schijten danwel in kotsen.
Het valt gewoon niet lekker bij mij.
Gympie zei:
on topic: weed is ook een psychedelicum.. als je dat op een ander psychedelicum / drug gooit zijn de uitwerkingen onvoorspelbaar en vaak zeer heftig.
Klik om te vergroten...
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
No problem makker.
Ja, al paar maal geprobeerd, maar ofwel eindigt het in schijten danwel in kotsen.
Het valt gewoon niet lekker bij mij.
Klik om te vergroten...

oh, das wel jammer..
ook thee op nuchtere maag geprobeerd?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gympie zei:
oh, das wel jammer..
ook thee op nuchtere maag geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Nee, dat nog niet.
Maar nu ik weet wat 2cb fly doet, zal ik niet snel meer naar psilo neigen☺
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Nee, dat nog niet.
Maar nu ik weet wat 2cb fly doet, zal ik niet snel meer naar psilo neigen☺
Klik om te vergroten...

ook leuk..

ik vind truffels heilzaam.. medicinaal..gezond.. "spiritueel"
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Altijd lekker tot het gaatje gaan
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
2CB-FLY vliegt maar lekker verder. Die komt er hier niet meer in iig.
2fdck, deze nog wel alhoewel ik toch langzaam naar iets anders nijg, iets wat meer en langer lol geeft t.o. minder bodyload.
Met 2fdck heb ik een kwartier de mooiste visuals, maar daarna 2 a 3 uur de reset. Bodyload. Deze verhouding is domweg niet de beste.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
ho, ik zag je ...........

on topic: weed is ook een psychedelicum.. als je dat op een ander psychedelicum / drug gooit zijn de uitwerkingen onvoorspelbaar en vaak zeer heftig.
Klik om te vergroten...

Ik heb anders stevig getript op enkele bongpijpen die ik gerookt had....en idd, het is wel degelijk een psychedelicum! tjonge, dat kan echt hard gaan!
Helemaal out gegaan en de volgende ochtend in een hoekje van de kamer bij mijn blowmaatje weer bijkomen....ongelooflijk hoe enorm overweldigend alleen hash kan zijn. Deze was wel van uitzonderlijke goede kwaliteit overigens.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Tripsitter regelen.
Echt een must op hogere dosissen. 😄
Klik om te vergroten...
Inderdaad goede tip , ging eergisteren trippen op 25B-NBOme, 25i-nbome en 2C-E-nboh. En nam ook 3-ho-pcp. Ik ging tv kijken. En viel in slaap denk. Werd vervolgens een dag later in het ziekenhuis. Met geen geheugen van wat er gebeurt is. Heb dit met psychedelica nooit eerder gehad.

Vreemde boel...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kwak zei:
Heb jij later in een nuchtere toestand ergens spijt van gehad nadat je psydelische drugs gebruikt hebt?
Klik om te vergroten...
lol, soort van spijt, in de zin, ik zou het niet over gaan doen. Misschien dat het toch eens tijd wordt om een raport te schrijven over de nacht die ervoor zorgde dat ik erachter kwam dat ook mijn ego kapot kan gaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Overigens heb ik wel zwaar spijt, dat ik ooit met cannabis begonnen ben.
In het begin was het leuk, later werd het een teringzware verslaving.
En dan kan men wel zeggen dat het een soft drug is, maar ik heb ooit meer dan 450 km gereden op een avond, omdat mijn zero zero hasj op was en ik zonder een bongpijp gerookt te hebben, geen seconde in slaap kon komen.
En dus reed ik naar mijn vaste verkoper die avond.
Dat zegt toch wel wat, nietwaar, zo ver rijden op een avond want de hasj, die m o e s t er zijn!

Zo soft is cannabis niet, integendeel!
Er zijn bosjes mensen die er aardig hooked aan raken en er beslist veel moeite mee hebben om ermee te minderen ofwel helemaal te stoppen.
En, het ergste is wel, dat je wel degelijk " verandert " door het roken van cannabis.
Het kostte mij een jarenlange relatie, mede omdat ik stevig stoned, in diepe overpeinzingen, al luisterend naar met name synthesizermuziek over bijvoorbeeld de zin des levens in een depressie raakte, en volledig vastliep.
De virtuoos op deze synthesizer was toen Klaus Schulz weet ik nog.
Maar Vangelis bleek later veel beter te zijn, dit verder terzijde.

In India is het krijgen van een depressie door cannabis genoegzaam bekend. Ik heb er ooit een document over kunnen aanschouwen.
Een een of andere groep soefisme gelovigen, of hoe heten deze mensen, die zich op gelegenheid volledig tegen de vlakte blowen, daarvan pleegt er nogal regelmatig een lid zelfmoord door zwaar depressieve gevoelens en stemmingen...

En maak je rottigheid mee, dan is mijn ervaring dat hoe meer bongpijpen ik rookte, hoe te minder ik de zaak in kwestie verwerkte.
Wabt uiteindelijk was de werking bij mij in één woord te beschrijven.
En dat woord is: stilstand. Je doet en verwerkt niets meer.
En dat is in mijn geval erg, heel erg slecht geweest. En af en toe nu nog steeds.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."