Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsval je ook bij dagelijks speed af bij veel eten en heb ik extra vitamine of iets nodig

val je ook bij dagelijks speed af bij veel eten en heb ik extra vitamine of iets nodig

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met pep trek je zo ongelooflijk veel energie uit je lichaam die er eigenlijk niet is dat je kan eten wat je wilt, maar vraag me af in hoeverre dat zinvol is. Je zou nutridrink kunnen proberen, maar doordat je elke dag het onmogelijke vraagt van je lichaam vraag ik mij af of je het daar mee red.
d

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
df^
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik sinds een tijdje elke dag speed en heeft ook echt veel voordelen bij mij
en ik vraag me af vooral omdat mijn gewicht al best laag is
ga ik ook gewicht verliezen bij nog meer en gezonder te eten ??
of val je alleen maar af omdat je honger word onderdrukt en op dat moment niet eet
ik kan wel gewoon als ik speed op heb eten
en dan hoe veel ongeveer is een extra bord eten en een kom kwark al genoeg of zou ik dan de hele dag moeten bulken tot ik bijna ontploft om op me gewicht te blijven
kan ik met me helemaal vol te bulken ook aankomen of is dat echt onmogelijk
en zijn er mischien extra dingen die ik echt nodig heb zoals vitamine tabletten of wat dan ook
slapen is ook niet echt een probleem bij mij

weet dat het dagelijks niet goed is en grote risico en echt een afrader is
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij dagelijks speedgebruik treedt al snel tolerantie op waardoor je beter kan eten en slapen op de speed.

Als je gewoon normaal eet, zal je niet afvallen. Het is inderdaad het minder eten door een onderdrukt hongergevoel wat gewichtsverlies veroorzaakt.

Speed vreet liever je spieren op dan vet (als je te weinig eet), minder spier is een minder hoge verbranding. Als je dan stopt met speed en weer meer gaat eten, kan je zelfs dikker worden dan voorheen hierdoor.

Qua vitamines en mineralen zou ik een goede multivitamineconplex slikken. Maar ik wil je nogmaals met klem adviseren speed niet dagelijks te gebruiken. Op de langere termijn wordt alles er alleen maar slechter op.
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tanks hier kan ik mee vooruit
weet ook is eigenlijk echt kut spul voor dagelijks maar het is het enigste wat me hooft leeg maakt en ik wel gewoon me dingen blijft doen heb ook veel adhd medicijnen geprobeerd ben dan net een zobbie
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#5
heb dyslexie school zwaar verpest ben nu ook best druk + pep op
maar met mn hersens gaat het prima
maak je daar maar niet druk om maat :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
d&f zei:
heb ook veel adhd medicijnen geprobeerd ben dan net een zobbie
Klik om te vergroten...

Dexamfetamine?
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#7
nee die nog niet wel veel naar gevraag maar hier bijna niet te krijgen
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou als dagelijkse speed gebruiker slim gaan gebruiken.

Dus
Niet snuiven slecht voor de neus

Altijd alles afwegen zodat je niet gauw veel aant vatten bent en je tolarantie binnen notime skyhigh is

Slaap ritme op peil houden dus niet als je bv om 8 gaat slapen normaal nog om 7 een bommetje pakken

En natuurlijk veel fretem
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#9
en nog effe een vraag heb nog nooit bommetjes gedaan en heb al paar schepjes op en heb zo niet echt zin om steeds bij te pakken kan ik er ook een kleine bommetje bij nemen 75mg en gelijk een kleine schepje erbij + later nog een schepje of gaat het bij alle bij echt te zwaar inklappen of al ik ooit grotere bommetje neem eerst een schepje neem voor sneller werken en later om te versterken
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Purplext zei:
Als je gewoon normaal eet, zal je niet afvallen.
Klik om te vergroten...
Dit is niet waar. Door de speed heeft je lichaam meer energie nodig om deze speed te verwijderen en onschadelijk te maken, dat zorgt ervoor dat je voedsel minder goed wordt gewerkt. Zelfs al zou je exact hetzelfde eten zou je afvallen. Maar, als je de dosering speed exact gelijk houdt zul je wel minder afvallen. Want net als de tolerantie voor de effecten van speed in je brein treed er ook tolerantie op hoe snel je lichaam de speed af kan voeren. Je traint je lichaam om de "vijand" sneller te verslaan. En al deze dingen samen maken het extra moeilijk om je plan vol te houden.

Dom idee, ik zeg niet doen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
d&f zei:
een extra bord eten
Klik om te vergroten...
d&f zei:
bulken tot ik bijna ontploft om op me gewicht te blijven
Klik om te vergroten...
Beiden niet. Het is niet zo simpel als het lijkt. Eten wordt namelijk vaak omgezet in vet of in glucose. En de kans is heel groot dat als je gaat bulken dat het je voedsel gaat opslaan in vetreserves.
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wil ook wel over stappen maar kan je er ook teglijken tijd bij snuifen

heb nu al best tolarantie opgebouwd voral in 2 avonde ha het nog wijnig gedaan en bleef maar dike lijnen leggen om maximale te voelen
echt veels te veel toen in de ochtend gestopt amper gegeten 6 a 7 uur later dacht bijna dat ik dood ging gelijk van geleerd :tearsofjoy::tearsofjoy:
daarna merkte ik de helfd van wat ik daarvoor voelden en ben gelijk leren eten
eet nu echt niet normaal hoe veel en alles zonder mooite behalfe brood

en gebruik het nu ook niet meer om het echt goed te voelen
alleen weekend wat meer maar anders weet ik zeker dat je me over paar maanden in een kliniek kan vinden of erger
heb nu een klein potje met lepel
maakte eerst lijnen van 40 tot 80mg om de 1.5 tot 3 uur soms nog gekker echt te veel maar doe dat nu met een of 2 lepel schepjes
en weekend wat meer zeker effe dikke lijn leggen maar niet meer zoals eerst
of bommetjes als dat me beter bevalt

en met slapen heb ik geen moeite ben best vaak nog met 30 minuten na me laatste dike lijn in slaap gevallen en is echt goeie speed
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
d&f zei:
wil ook wel over stappen maar kan je er ook teglijken tijd bij snuifen

heb nu al best tolarantie opgebouwd voral in 2 avonde ha het nog wijnig gedaan en bleef maar dike lijnen leggen om maximale te voelen
echt veels te veel toen in de ochtend gestopt amper gegeten 6 a 7 uur later dacht bijna dat ik dood ging gelijk van geleerd :tearsofjoy::tearsofjoy:
daarna merkte ik de helfd van wat ik daarvoor voelden en ben gelijk leren eten
eet nu echt niet normaal hoe veel en alles zonder mooite behalfe brood

en gebruik het nu ook niet meer om het echt goed te voelen
alleen weekend wat meer maar anders weet ik zeker dat je me over paar maanden in een kliniek kan vinden of erger
heb nu een klein potje met lepel
maakte eerst lijnen van 40 tot 80mg om de 1.5 tot 3 uur soms nog gekker echt te veel maar doe dat nu met een of 2 lepel schepjes
en weekend wat meer zeker effe dikke lijn leggen maar niet meer zoals eerst
of bommetjes als dat me beter bevalt

en met slapen heb ik geen moeite ben best vaak nog met 30 minuten na me laatste dike lijn in slaap gevallen en is echt goeie speed
Klik om te vergroten...
Lees nou maar wat ik gezegd heb
Houd het leuk
Voor je het weet is de lol er eraf
En dan is je leatherboy Dirkjan niet meer beschikbaar voor advies
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Beiden niet. Het is niet zo simpel als het lijkt. Eten wordt namelijk vaak omgezet in vet of in glucose. En de kans is heel groot dat als je gaat bulken dat het je voedsel gaat opslaan in vetreserves.
Klik om te vergroten...
hu nu snap ik het effe niet dus als je zelfde blijft eten val je af maar meer eten is ook niet goed
bedoel je dan dat je nog sneller dik word bij bulken ?
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#15
las je bericht steeds niet moest pagina refreasen
Dirkjan zei:
Lees nou maar wat ik gezegd heb
Houd het leuk
Voor je het weet is de lol er eraf
En dan is je leatherboy Dirkjan niet meer beschikbaar voor advies
Klik om te vergroten...
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#16
d&f zei:
en heb daarom ook die kleine flesje gehaald heb echt al veelste gek gedaan
Klik om te vergroten...
Tijd voor een pauze!
d
df^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Lees nou maar wat ik gezegd heb
Houd het leuk
Voor je het weet is de lol er eraf
En dan is je leatherboy Dirkjan niet meer beschikbaar voor advies
Klik om te vergroten...
en heb daarom ook die kleine flesje gehaald heb echt al veelste gek gedaan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
d&f zei:
hu nu snap ik het effe niet dus als je zelfde blijft eten val je af maar meer eten is ook niet goed
bedoel je dan dat je nog sneller dik word bij bulken ?
Klik om te vergroten...
Het is eigenlijk een soort strijd tussen drie verschillende dingen, namelijk hoe het eten wordt verwerkt (in vet of glucose) hoe efficient het lichaam is om te speed te verwerken en hoe sterk de effecten zijn (de bescherming/tolerantie).

Als jij doorgaat met speed nemen blijf je het lichaam verzwakken. Het zal altijd een strijd blijven om met speed op te eten (dat op zichzelf is al een reden om het niet te doen want eten moet een behoefte zijn die je graag bevredigd), je zult dus afvallen, wat op een gegeven moment minder wordt maar dan is je tolerantie ook weer toegenomen.

Dit gaat je gewoon niet lukken. Gegarandeerd. Ik verwed er mijn linker bal voor. Mijn lievelings.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
mijn linker bal. Mijn lievelings.
Klik om te vergroten...
😂😂😂
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
Dus
Niet snuiven slecht voor de neus
Klik om te vergroten...

Even invallen maar bommetjes op langdurige basis zijn ook niet bepaald gezond. Maagzweer, maagwand die beschadigd raakt,...
Dat terzijde is dagelijks gebruik sowieso niet gezond en af te raden.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."