wil ook wel over stappen maar kan je er ook teglijken tijd bij snuifen
heb nu al best tolarantie opgebouwd voral in 2 avonde ha het nog wijnig gedaan en bleef maar dike lijnen leggen om maximale te voelen
echt veels te veel toen in de ochtend gestopt amper gegeten 6 a 7 uur later dacht bijna dat ik dood ging gelijk van geleerd
![:tearsofjoy:]()
daarna merkte ik de helfd van wat ik daarvoor voelden en ben gelijk leren eten
eet nu echt niet normaal hoe veel en alles zonder mooite behalfe brood
en gebruik het nu ook niet meer om het echt goed te voelen
alleen weekend wat meer maar anders weet ik zeker dat je me over paar maanden in een kliniek kan vinden of erger
heb nu een klein potje met lepel
maakte eerst lijnen van 40 tot 80mg om de 1.5 tot 3 uur soms nog gekker echt te veel maar doe dat nu met een of 2 lepel schepjes
en weekend wat meer zeker effe dikke lijn leggen maar niet meer zoals eerst
of bommetjes als dat me beter bevalt
en met slapen heb ik geen moeite ben best vaak nog met 30 minuten na me laatste dike lijn in slaap gevallen en is echt goeie speed