#1
Komen de schokken vanuit je brein? Zou door serotonine tekort kunnen komen als je wekelijks aan de MDMA zit.
Als je het niet vertrouwd, tripje huisarts!
Als je het niet vertrouwd, tripje huisarts!
Gebruik je de MDMA ook wekelijks?Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ik gebruik wekelijks mdma kristal
drugsforum.nl
Ten eerste van harte welkom op het forum!Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ik heb het nu al 1.5 niet meer gedaan het is nu vooral ketamineGebruik je de MDMA ook wekelijks?
Ik voel het door me hele lichaam. Niet een specifieke plek per seKomen de schokken vanuit je brein? Zou door serotonine tekort kunnen komen als je wekelijks aan de MDMA zit.
Als je het niet vertrouwd, tripje huisarts!
Ik gebruikte een hele tijd ong 2 - 4 maanden elke week xtc bv 2 pillen per weekend. Ik kreeg last van dezelfde klachten, alleen was mijn ervaring zo verschrikkelijk eng dat ik erna nooit geen pil meer heb aangeraakt.Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
huisarts is altijd een optieIk voel het door me hele lichaam. Niet een specifieke plek per se
Huisarts is geen optie eerlijk gezegd. Ik ben nog minderjarig. Drugs doen is strikt verbonden bij mij thuis
Dat valt wel mee, hoor. Ik deed heel andere dingen op die leeftijd.dr zijn kinderen van 13 14 15 jaar die al bezig zijn met h en c en x
tijd en plaatsDat valt wel mee, hoor. Ik deed heel andere dingen op die leeftijd.
Misschien heb je gelijk, ik ben natuurlijk ook geen jeugd meer. Is dat een nieuw ding, op je 13e aan de 3mmc? Als ik in mijn jeugd een telefoon met internet had op die leeftijd waarmee ik allerhande harddrugs kon bestellen… ik kan niet garanderen dat dat nooit zou zijn gebeurd.tijd en plaats
die wegen zwaar mee
sommige onder ons worden geboren met een gouden pap lepel de ander met ouders met een pijp
kijk maar als voorbeeld naar het 3-m gebeuren
waren tog de minderjarige die het zwaar te pakken hadden
en dat is echt niet anders met de c h en x
i uhmm k zat 16 jaar op een ander forum hookers .nl die helaas gesloten is vorig jaar door de overheid kwa privacy wetgeving.waar was je al die tijd?
dat bedoel ik met tijd en plaatsAls ik in mijn jeugd een telefoon met internet had op die leeftijd waarmee ik allerhande harddrugs kon bestellen… ik kan niet garanderen dat dat nooit zou zijn gebeurd
ik gebruik wel vaker de afkortingen onbewust of bewust en zowieso als ts een kind is .Maar ga alsjeblieft niet zo geheimzinnig doen met die drugs namen, zo is het net alsof de kleine kinderen het niet mogen meelezen.
Gebruik je de MDMA ook wekelijks?
drugsforum.nl
Nou, leg uitik vindt sommige reacties mocht ze echt 14 zijn en x gebruiken
gewoon niet kunnen...
Dat zijn jouw woorden maar ik bevestig de gaarheid, wanneer zegt iemand iets dat niet kan?oke de naam is best gaar
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."