#1
Ach ik zoop me vanaf mijn 15e minstens 1x perr weekend tering lam… Was toen ook “normaal” in ons dorpje.
Gebruik je de MDMA ook wekelijks?Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ik gebruik wekelijks mdma kristal
drugsforum.nl
Ten eerste van harte welkom op het forum!Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
Ik heb het nu al 1.5 niet meer gedaan het is nu vooral ketamineGebruik je de MDMA ook wekelijks?
Ik voel het door me hele lichaam. Niet een specifieke plek per seKomen de schokken vanuit je brein? Zou door serotonine tekort kunnen komen als je wekelijks aan de MDMA zit.
Als je het niet vertrouwd, tripje huisarts!
Ik gebruikte een hele tijd ong 2 - 4 maanden elke week xtc bv 2 pillen per weekend. Ik kreeg last van dezelfde klachten, alleen was mijn ervaring zo verschrikkelijk eng dat ik erna nooit geen pil meer heb aangeraakt.Ongeveer een maand geleden kreeg ik na het gebruik van ketamine ( 2/3 na gebruik) tijdens het inslaap vallen opeens een schok door me hele lichaam. Het gevoel alsof me hele lichaam onderstroom stond. ik was ook lichtelijk verlamd voor ongeveer 10 seconden. Daarna was het over. maar het gebeurde een paar dagen daarna weer terwijl ik die dag geen drugs had ingenomen. En de laatste keer dat ik er last van had. Gebeurde het om de 2 minuten 6/8 keer achter mekaar. Ik gebruik wekelijks mdma kristal , ketamine en wiet. Weet iemand of dit bijwerkingen zijn. Of gewoon iets waar ik last van heb
huisarts is altijd een optieIk voel het door me hele lichaam. Niet een specifieke plek per se
Huisarts is geen optie eerlijk gezegd. Ik ben nog minderjarig. Drugs doen is strikt verbonden bij mij thuis
Gebruik je de MDMA ook wekelijks?
Waar lees je dat. het maakt mij niet uit dat je het niet vindt kunnen
Noot:Is echt niet ongewoon zo vroeg. Ik was ook 15.
Is het ook hoor. Daar hoor je niet mee bezig te zijn nee.Noot:
Zo jong al beginnen blijf ik jammer vinden.....ikzelf was 23 met joints, met drank 14.
En daar heb ik de prijs voor betaald kan ik wel zeggen....later alcoholist geworden.
Driewerf vervloekt is dat moment!
Dat valt wel mee, hoor. Ik deed heel andere dingen op die leeftijd.dr zijn kinderen van 13 14 15 jaar die al bezig zijn met h en c en x
tijd en plaatsDat valt wel mee, hoor. Ik deed heel andere dingen op die leeftijd.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."