Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedenk waar je aan wil beginnen. De meesten denken "ah ff 1 kuurtje, dan word ik snel en makkelijk breed" maar het blijft vaak niet bij 1 kuurtje. Je voelt je groot, sterk en je denkt misschien dat meiden dat interessant vinden. Ja, sommigen maar over het algemeen zijn het mannen die zeggen "big man". Als je gebruikt, zal je nóg beter met je voeding en training om moeten gaan. Het is geen shortcut! Na je kuur ga je hoe dan ook massa inleveren, alleen als je het meer dan goed doet, er dus alles voor doet zou je (in theorie) tot 60% kunnen behouden. Als je eerder wat gespierder bent geweest en je weer vol voor je doel gaat, komt dat sneller "terug". Muscle memory heet dat. Daarnaast (ik weet niet hoe oud je bent) als je onder de 24 bent, niet doen! Je verbindingen in je hersenen zijn nog niet volledig gelegd. Als je je hormonen gaat manipuleren kan je er flink last van krijgen. Je mentale staat van zijn is hier erg belangrijk in, het versterkt je persoonlijkheid op bijna alle vlakken. Als je echt serieus bent over het groeien/gebruiken. Zoek een goede coach die jou daar in kan begeleiden! En dan niet die instagastjes die misschien 1 wedstrijd hebben meegedaan. Nee, ga op zoek naar iemand die echt wat heeft bereikt in die wereld. Hij/zij kan je leren hoe je met voeding en trainen om kan gaan en kijken naar wat voor jou werkt."
"Wat voor mij persoonlijk vaak werkt (na sos) is een podcast, alleen audio van een bv een comedyshow aanzetten. Als het maar geen muziek is maar een stem / onderwerp welke je fijn vind en zelf al kent. Lichten uit, onder de dekens, gewoon luisteren. Vaak word ik (blijkbaar) wakker en dan denk ik hey.... ik heb een stukkie gemist... ook al zou je niet slapen, je gunt je lichaam toch een soort rust."
"Flower123 zei: plus, als je voor de duizendste keer met je koppie naar weet ik veel waarheen bent afgedwaald, wanneer je iets jn ne oren hebt realiseer je dat sneller en denk je van “ohja, daar was ik…” en dan luister je verder. Anders heb je dat meestal pas na heel wat keren al die gedachten maar in de ronte te laten gaan door, en naja simpel rekenen duurt het langer steeds voor je je focus of gedachten weer focust op slapen. Vooral met stims kunnen die hersenen in de bovenkamer echt oprecht de méééést random dingen verzinnen, idiote ideeën, grootse plannen, en (bij mij iig zo, haha) je kop maakt ineens de alllllller minst voordehandliggende bruggetjes naar het volgende onderwerp. Idk, just my theory but it may help. Mij helpt het iig om niet telkens weer af te dwalen, oké eerder: te ver af te dwalen 🙄 edit: echt heel persoonlijk, sommigen kunnen hierdoor juist weet niet tot rust komen, but it’s worth the try Klik om te vergroten... Is zeker zo! Voor mij ook persoonlijk dan natuurlijk. Soms helpt het juist die gedachten lekker te laten gaan in stilte. Probeer dan wel aan leuke dingen te denken maar het is voor iedereen trial and error denk ik. Het andere wat ik wel eens doe is een gesprek met mezelf aanknopen, vragen hardop stellen en antwoord geven, je leert een hoop over jezelf"
"Flower123 zei: @Redneck-91 Wat heb je op eigenlijk dat je überhaupt wakker licg? ; ) Klik om te vergroten... Een hele flinke portie nachtdienst! En jij dan?"
"Flower123 zei: You don't even want to know haha 🤐😈🥲🤪 Klik om te vergroten... Try me😂"
"*disclaimer* dit is geen tip om ergens onderuit te komen... maar stel je word een keer staande gehouden, nuchter (Anders kom je er helemaal niet vanaf), en je word verzocht mee te werken aan een adem/indicatiedrugstest. Vraag eens om het zgn. Kalibratiecertificaat, alle apparaten waarmee getest word worden gekeurd en daar hoort een certificaat bij. Je wil natuurlijk wel weten of dat apparaat wat jouw uitslag gaat geven wel helemaal klopt..... Vaak hebben ze deze of niet bij zich, of ze weten niet eens wat het is. Dan kan je op grond van "niet aantoonbaar gekalibreerde apparatuur" de controle weigeren"