#1
Dat wilde ik net vragen!Wat zijn Z drugs?
Dat wilde ik net vragen!Wat zijn Z drugs?
Dit. Van weinig dingen spijt. Maar van het ooit beginnen aan benzo's welenige advies dat ik je kan en wil meegeven , benzos hebben men brein en leven beheerst , en nog.
Denk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.Nogmaalsde vraag
Merkte je niet dat het vanaf toen minder ging werken dan?Maar ik slikte toen ook gewoon Diazepam en Lormetazepam ernaast hoor als ik het nodig had.
Ah oke, dank!Denk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.
Klopt de structuur is anders en de werking ook maar ze werken wel soortgelijk op de gaba receptoren als benzo'sDenk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.
40/50mg Zolpidem 🤯😱Merkte je niet dat het vanaf toen minder ging werken dan?
10mg zolpidem werkte voor mij altijd perfect na 15 min in bed legge en KO
Sinds mijn eerste clonazolam 0.5 pellets werkte Zolpidem niet meer.... soms wel als ik 40/50mg nam en het was dan veel minder hypnotisch
Ja terwijl ik in de periode dat ik alleen zolpidem ipv benzo's slikte juist altijd aan 10mg genoeg had en heel soms 20 nam40/50mg Zolpidem 🤯😱
Nee hoor. Ik gebruik het al jaren, en nog steeds slaap ik na 5min met 10mg. Het enige nadeel is de korte werkingsduur.
Omdat je vriend wrs geen tolerantie heeft voor benzos en jij wel , z-medicatie heeft crosstolerantie met benzodiazepines.Ik heb hier een vriend bij me die het ook eens ging proberen ik heb 40 mg zolpidem gepakt en hij heeft 20mg gepakt.hij is hem de ballen aant hallucineren en trippen en ik heb nada HOE DAN?
Nietmeer mer ik nu op , dus heb je tolerantie.heftig man ! ik gebruik zelf nu al 3 jaar benzos. maar ik kan er wel gewoon van af blijven hoor ik wil gewoon 1 keertje per week even lekker lam en helemaal ontstrest zijn. maar dat gaat blijkbaar nietmeer...
Ik rook hier alleen nog een jointje boven op maar meer niet. voor mij is benzos en z-drugs ook gewoon een no go nietmeer en je mag zeker zijn dat ik er niet aan vast zit want dan zou ik niet gewoon zonder lijk een roosje kunnen slapen of me goed voelen zonder. maar toch bedankt voor de meningen want blijkbaar is het tovh niet zo verstandig om zolpidem hoog te doseren!Omdat je vriend wrs geen tolerantie heeft voor benzos en jij wel , z-medicatie heeft crosstolerantie met benzodiazepines.
nogmaals , mss denk je geen tolerantie te hebben of heb je gewoon delusion of sobriety.
wel tof dat je ineens 20mg geeft aan een vriend die het eens wil proberen.
nogmaals nogmaals , stop met die benzooi en z-drugs want dit loopt verkeerd af.
40mg vind ik persoonlijk zeer onverstandig.
nemen jullie er nog iets bij on The side ?
OpmPsychonaut zit er compleet naast vwb Zolpidem. Wtf.
Een arts schrijft je max 10mg voor
(En dat werkt ook gewoon)
Alles erboven leidt enkel tot problemen.
* Heb ook ooit 20mg genomen en hele stukken van de nacht kwijt. Nooit meer.
Hoe vaak gebruik je dan benzo’s? Klinkt gewoon alsof je tolerantie hebt.Hey,
ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs.
Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks.
dus nu is mijn eind vraag:
Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ?
ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."