Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsImmuun voor z-drugs en benzodiazepine?

Immuun voor z-drugs en benzodiazepine?

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Wat zijn Z drugs?
Klik om te vergroten...
Dat wilde ik net vragen!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
inner_search zei:
enige advies dat ik je kan en wil meegeven , benzos hebben men brein en leven beheerst , en nog.
Klik om te vergroten...
Dit. Van weinig dingen spijt. Maar van het ooit beginnen aan benzo's wel
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Dunne zei:
Nogmaalsde vraag
Klik om te vergroten...
Denk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Maar ik slikte toen ook gewoon Diazepam en Lormetazepam ernaast hoor als ik het nodig had.
Klik om te vergroten...
Merkte je niet dat het vanaf toen minder ging werken dan?
10mg zolpidem werkte voor mij altijd perfect na 15 min in bed legge en KO
Sinds mijn eerste clonazolam 0.5 pellets werkte Zolpidem niet meer.... soms wel als ik 40/50mg nam en het was dan veel minder hypnotisch
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
Denk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ah oke, dank!

en.wikipedia.org

Nonbenzodiazepine - Wikipedia

en.wikipedia.org en.wikipedia.org
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
transformated zei:
Denk dat hij dan Zolpidem, Zoplicone bedoeld en z-drugs zijn eigenlijk nonbenzodiazepine. Niet geklasseerd als benzo's eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Klopt de structuur is anders en de werking ook maar ze werken wel soortgelijk op de gaba receptoren als benzo's
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopemonster zei:
Merkte je niet dat het vanaf toen minder ging werken dan?
10mg zolpidem werkte voor mij altijd perfect na 15 min in bed legge en KO
Sinds mijn eerste clonazolam 0.5 pellets werkte Zolpidem niet meer.... soms wel als ik 40/50mg nam en het was dan veel minder hypnotisch
Klik om te vergroten...
40/50mg Zolpidem 🤯😱

Nee hoor. Ik gebruik het al jaren, en nog steeds slaap ik na 5min met 10mg. Het enige nadeel is de korte werkingsduur.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
40/50mg Zolpidem 🤯😱

Nee hoor. Ik gebruik het al jaren, en nog steeds slaap ik na 5min met 10mg. Het enige nadeel is de korte werkingsduur.
Klik om te vergroten...
Ja terwijl ik in de periode dat ik alleen zolpidem ipv benzo's slikte juist altijd aan 10mg genoeg had en heel soms 20 nam
P
PopirocoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb hier een vriend bij me die het ook eens ging proberen ik heb 40 mg zolpidem gepakt en hij heeft 20mg gepakt.hij is hem de ballen aant hallucineren en trippen en ik heb nada HOE DAN?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Popiroco zei:
Ik heb hier een vriend bij me die het ook eens ging proberen ik heb 40 mg zolpidem gepakt en hij heeft 20mg gepakt.hij is hem de ballen aant hallucineren en trippen en ik heb nada HOE DAN?
Klik om te vergroten...
Omdat je vriend wrs geen tolerantie heeft voor benzos en jij wel , z-medicatie heeft crosstolerantie met benzodiazepines.

nogmaals , mss denk je geen tolerantie te hebben of heb je gewoon delusion of sobriety.

wel tof dat je ineens 20mg geeft aan een vriend die het eens wil proberen.

nogmaals nogmaals , stop met die benzooi en z-drugs want dit loopt verkeerd af.
40mg vind ik persoonlijk zeer onverstandig.

nemen jullie er nog iets bij on The side ?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#11
Popiroco zei:
heftig man ! ik gebruik zelf nu al 3 jaar benzos. maar ik kan er wel gewoon van af blijven hoor ik wil gewoon 1 keertje per week even lekker lam en helemaal ontstrest zijn. maar dat gaat blijkbaar nietmeer...
Klik om te vergroten...
Nietmeer mer ik nu op , dus heb je tolerantie.
Einde discussie…
Valt niks meer achter te zoeken.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klote man een benzo verslaving. Menig lid hier komt er niet of nauwelijks vanaf....

Sterkte.
P
PopirocoLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik snap niet dat jullie heletijd over een verslaving hebben? ik ben een heel wissel vallige gebruiker en ik gebruik verre van dagelijks benzo of z's. men tolerantie ligt gewoon op een of andere manier hoog. maar na gister heb ik het ook gewoon opgegeven ik ga geen geld meer uitgeven en drugs die me niks doen want dan ben ik zo blut:coldsweat:
P
PopirocoLid
01-01-2024, 00:00
#14
inner_search zei:
Omdat je vriend wrs geen tolerantie heeft voor benzos en jij wel , z-medicatie heeft crosstolerantie met benzodiazepines.

nogmaals , mss denk je geen tolerantie te hebben of heb je gewoon delusion of sobriety.

wel tof dat je ineens 20mg geeft aan een vriend die het eens wil proberen.

nogmaals nogmaals , stop met die benzooi en z-drugs want dit loopt verkeerd af.
40mg vind ik persoonlijk zeer onverstandig.

nemen jullie er nog iets bij on The side ?
Klik om te vergroten...
Ik rook hier alleen nog een jointje boven op maar meer niet. voor mij is benzos en z-drugs ook gewoon een no go nietmeer en je mag zeker zijn dat ik er niet aan vast zit want dan zou ik niet gewoon zonder lijk een roosje kunnen slapen of me goed voelen zonder. maar toch bedankt voor de meningen want blijkbaar is het tovh niet zo verstandig om zolpidem hoog te doseren!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Psychonaut zit er compleet naast vwb Zolpidem. Wtf.
Een arts schrijft je max 10mg voor
(En dat werkt ook gewoon)
Alles erboven leidt enkel tot problemen.


* Heb ook ooit 20mg genomen en hele stukken van de nacht kwijt. Nooit meer.
Klik om te vergroten...
Opm
10 mg is de normale dosis.
Neem je meer, dan kun je heel vervelende bijwerkingen krijgen zoals slaapwandelen en akelige hallucinaties.
30 mg is echt veel te veel!
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bij veel mensen helpt bromazelam.Ik ben een uitzondering en helpt niet.Maar wel mijn lorazepam en clona.Jammer dat die niet meer te koop is
W
Whiskas010Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had exact het zelfde! Ik gebruik op recept de benzodiazepines. Echter is de opbouw net even wat anders dan een RC benzo,

Echter leek niet mij iets te laten voelen. Dus heb van alle verkrijgbare RC Benzo meerdere gekocht en per dag opbouwend, ze een voor een getest.
En de uitkomst, bromazolam, werkt voor mij als ik er 2 a 3 neem bij mijn andere meds. maar het waggel/slappe gevoel dat heb ik door mijn tolerantie helemaal niet meer, maar daarbij ook niet bij grotere hoeveelheden dan normaal van mijn dagelijkse meds. Ik slaap beter door en ben uit geruster.
maar val gewoon in slaap met de tv etc aan die gaan op timer uit. Ik moet echter wel 2 tot 4 bromazolam nemen voor het werkt bij mij.
P
PopirocoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey,

ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs.
Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks.

dus nu is mijn eind vraag:
Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ?

ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat je door alprazolam zolpidem niet meer voelt kan ik heel goed begrijpen en is ook heel logisch maar clonazepam, diazepam en lorezepam zou je toch wel moeten voelen....
Geen idee hier zul je niet zoveel aan hebben sorry
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Popiroco zei:
Hey,

ik heb de afgelopen jaren veel lopen experimenteren met benzos en z-drugs.
Nu heb ik alle rc benzos geprobeerd behalve bromazolam (die ik nu heb besteld) maar geen enkele rc krijg ik een roes van of word ik iets of wat wankel van. Het enigste wat ik heb is GEHEUGENVERLIES als een gek. Dit is natuurlijk super vervelend. Nu heb ik gisteren zolpidem geslikt 30 mg in het totaal en ik voelde letterlijk niks. Dus ik begin de hoop in deze soort drug een beetje te verliezen. Nu heb ik paar maanden terug wel alprazolam gebruikt en die voelde ik zeker wel en dit is dan ook de enigste. Clonazopam,diazepam,lorezepam doen me ook niks.

dus nu is mijn eind vraag:
Ga ik iets voelen van bromazolam? Ga ik hier echt eindelijk eens een roes van voelen zoals ik had bij alprazolam? Is het nog de moeite geweest dat ik dit deze heb besteld ?

ik hoop dat een van jullie me hierop kan beantwoorden 👁
Klik om te vergroten...
Hoe vaak gebruik je dan benzo’s? Klinkt gewoon alsof je tolerantie hebt.

Flubromazolam proberen als de gewone niet werkt? Zou wel ff tijd er tussen laten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."