#1
Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
Vertel je verhaal eens?Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan storten
Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan stortenIk bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed
Portomonnee? Telefoon? Sleutels?Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
Het pad zelf?Portomonnee? Telefoon? Sleutels?![]()
Dat ik nog iets voor mijn familie en geliefden kan betekenen.Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
Mia Wallace? Wat the fuck heb je nu weer gesm... aaah, Mia Wallace. Nu snap ik 'm. Brightest Bulb in the Chandelier deze man. Ik ben wat traag vandaag.Mia Wallace is nu niet bepaald een rolmodel denk ik.
Was zelf in de war met Mia Farrow. Verdient ook geen navolging, een groot deel van haar leven.Mia Wallace? Wat the fuck heb je nu weer gesm... aaah, Mia Wallace. Nu snap ik 'm. Brightest Bulb in the Chandelier deze man. Ik ben wat traag vandaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."