Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heb je te verliezen?

Wat heb je te verliezen?

14 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
My virginity
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zal ik maar zelf beginnen met een antwoord?
Ik kan mijn baan verliezen, mijn familie, mijn vrienden, mijn relatie
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Diamant zei:
Zal ik maar zelf beginnen met een antwoord?
Ik kan mijn baan verliezen, mijn familie, mijn vrienden, mijn relatie
Klik om te vergroten...
En waar bevindt u zich?

Mia Wallace is nu niet bepaald een rolmodel denk ik.



1658875975746.png
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diamant zei:
Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan storten
Klik om te vergroten...
Vertel je verhaal eens?
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Diamant zei:
Ik bevind mij ergens waar het kneiter goed gaat hahaha, sta op t punt promotie te maken heb veel vrienden en ook de band met m’n familie is goed
Klik om te vergroten...
Maar ben me zeer bewust dat dit als een kaartenhuis ineen kan storten
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diamant zei:
Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
Klik om te vergroten...
Portomonnee? Telefoon? Sleutels? :tilttearlaugh:
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheRealKoekert zei:
Portomonnee? Telefoon? Sleutels? :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...
Het pad zelf?
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#10
M’n verhaal? Heb ik niet echt denk ik
Ik functioneer gewoon erg goed ondanks verschillende verslavingen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wel grappig dat je "helemaal van het pad af" en " meerdere verslavingen" blijkbaar als compleet tegenovergestelden ziet.


Als je meerdere verslavingen hebt zit je namelijk ook niet echt op het goeie pad volgens mij.
Maar dat is maar hoe ik het bekijk.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo lang je nergens waarde aan hecht valt er niks te verliezen ✌🏻
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Diamant zei:
Stel je zou helemaal van t pad raken, wat heb je dan te verliezen?
Klik om te vergroten...
Dat ik nog iets voor mijn familie en geliefden kan betekenen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuffelaar zei:
Mia Wallace is nu niet bepaald een rolmodel denk ik.
Klik om te vergroten...
Mia Wallace? Wat the fuck heb je nu weer gesm... aaah, Mia Wallace. Nu snap ik 'm. Brightest Bulb in the Chandelier deze man. Ik ben wat traag vandaag.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Mia Wallace? Wat the fuck heb je nu weer gesm... aaah, Mia Wallace. Nu snap ik 'm. Brightest Bulb in the Chandelier deze man. Ik ben wat traag vandaag.
Klik om te vergroten...
Was zelf in de war met Mia Farrow. Verdient ook geen navolging, een groot deel van haar leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."