Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsgebruik met warm weer

Drugsgebruik met warm weer

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niet voldoende ervaring mee, maar nu ik pijn heb, lonken diverse middelen. Had me ook voorgenomen deze zomer nog te gaan trippen, maar met die aarspijn en die hitte kan ik beter niks nemen dat afhankelijk is van set en setting.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik doe het gewoon niet op warme dagen. Max een jointje in de avond.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet dat er extra risico's zitten aan het gebruiken van drugs op hete dagen. Je kan snel over verhit raken, met name stimulanten welke de kans op sterfte door overdosis vergroot. Denk ook dat sommige drugs snel verkeerd kan vallen met dit weer.

Ik ben benieuwd, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Zijn er eventuele voorzorgsmaatregelen die je neemt of tips voor als je toch gaat gebruiken? (Behalve rustig aan doen)

Moet er in ieder geval zelf niet aan denken om harddrugs te gebruiken op een dag als vandaag ;p
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wij hebben van zaterdag tot en met gisteren aan de pep gezeten. Zaterdag naar een festival geweest en thuis verder gegaan. Op het festival gewoon ruim 20km gelopen en staan hakken in de warmte. Gewoon regelmatig drinken maar verder niks bijzonders gedaan ofzo.
Vandaag dus niet meer gebruikt maar de chemische pepgeur eruit zweten bij bijna 40° stinkt nog erger dan die peplucht normaal haha🙈🤣
Maar we zijn nu gewoon met zijn tweetjes rustig binnen thuis aan het uitbrakken en het gaat verder wel prima👍
Dus eerlijk gezegd houden wij er niet echt heel veel rekening mee ofzo🙈
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb het weleens gedaan een paar jaar geleden met 3mmc op een festival, nog vér voor we van tante Corona gehoord hadden. Op dat moment had ik al bedacht dat het gevaarlijk zou kunnen worden, dus zat ik met de dosis net iets lager dan normaal. En dat voor iemand die met dat spul behoorlijk ver heen is geweest. :grin:

Verder tja, het is aan jezelf, maar ik zou het afraden.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet goed gek zijn om (bepaalde) drugs te gebruiken bij temperaturen boven de 30°C. 🤐
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een klein jointje terwijl de zon onder gaat. Meer moet het niet zijn op warme dagen. Gaat je lichaam lief van jou vinden. Genoeg koele dagen in europa om drugs te nemen.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
H2o met wat N2o
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit warme weer is nog altijd een trigger tot en met om bier te gaan drinken en dat terwijl ik al zoooveeel jaren alcohol abstinent ben....het blijft opletten in de warmte!
Wat was dat lekker in de hitte van 1976, uitgedroogd op het strand er een stuk of wat naar binnen laten glijden wat bier was van exact de juiste temperatuur...ben ik nog steeds niet vergeten!
Maar:
Ik. Drink. Geen. Alcohol . Meer.
Vwb andere drugs maakte het weer en warmte bij mij niet veel meer uit. Maar een koele blonde uit de tap?? Nou, ehh ....alleen géén Stella Artois, of Bavaria!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
maar met die aarspijn en die hitte kan ik beter niks nemen dat afhankelijk is van set en setting.
Klik om te vergroten...
Hitte? Welke hitte? Het is netaan 20 graden. Ik kom ook niet buiten zonder trui hoor, als er een wolkje aan de lucht is 😳
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geneesmiddel zei:
Hitte? Welke hitte? Het is netaan 20 graden. Ik kom ook niet buiten zonder trui hoor, als er een wolkje aan de lucht is 😳
Klik om te vergroten...
Vandaag regent het hier in Amsterdam.j
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Vandaag regent het hier in Amsterdam.j
Klik om te vergroten...

Dan hebben we droevig genoeg dezelfde buien te pakken
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hier is het droog.
Ik wil graag regen omdat het hier allemaal gortdroog geworden is, en ik de tuin moet sproeien...een beetje regen zou geen kwaad kunnen.
p
partyfairyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou bij dit weer ook echt wel alle gebruik van alle soorten stimulanten afraden, alhoewel ik denk dat een jointje mss nog net wel kan. Vooral geen pychedelica's, omdat je dan moeilijk tijd kan bijhouden. En het net zoals voor niet gebruikers nu heel belangrijk is tijdig je reserves aan te vullen. Mocht je dus toch iets willen gebruiken, zie er dan vooral op toe dat je genoeg drank bij je hebt om je vocht op peil te houden. En dan bedoel ik dus ook vooral GEEN alcohol, maar best water of thee ec. of voorzie in lekker veel fruitsla, goed voor honger en dorst tegelijk, en vult ineens ook je vitaminen aan :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."