#1
Niet voldoende ervaring mee, maar nu ik pijn heb, lonken diverse middelen. Had me ook voorgenomen deze zomer nog te gaan trippen, maar met die aarspijn en die hitte kan ik beter niks nemen dat afhankelijk is van set en setting.
Hitte? Welke hitte? Het is netaan 20 graden. Ik kom ook niet buiten zonder trui hoor, als er een wolkje aan de lucht is 😳maar met die aarspijn en die hitte kan ik beter niks nemen dat afhankelijk is van set en setting.
Vandaag regent het hier in Amsterdam.jHitte? Welke hitte? Het is netaan 20 graden. Ik kom ook niet buiten zonder trui hoor, als er een wolkje aan de lucht is 😳
Vandaag regent het hier in Amsterdam.j
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."