Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFoute combinaties die oh zo lekker zijn !

Foute combinaties die oh zo lekker zijn !

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
Andyy zei:
dexdude2 zei:
5 biertjes en MDMA oooooooooooooooooooooh.
Ik snap niet waarom mensen alcohol en MDMA niet lekker vinden.
Klik om te vergroten...

haha heb dit ook een keer gedaan, het bier heeft me nog nooit zo goed gesmaakt.
Klik om te vergroten...

t is heerlijk maar als je teveel drinkt ben je je hele avond kwijt en kom je erachter dat je hele stomme dingen hebt gedaan (ik althans) :)

drink nu dus nog wel als ik mdma gebruik maar gematigder
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
bier gaat slecht binnen op de mdma maar sterke drank daar in tegen giet ik zo naar binnen (alleen ga ik van sterke drank en met name shotjes nog harder)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tripper zei:
LSD en MDMA
Klik om te vergroten...

Het gaat wel om foute combinaties, hé Tripper. :grin:

1. Basecoke + GHB
2. Cocaïne + Alcohol
2. Speed + GHB

Zou mijn top 3 zijn. O ja, keta en lachgas is ook fucking vaag natuurlijk! Maar dat vind ik niet zozeer een foute combinatie eigenlijk, tenminste, daar zijn niet echt heel veel risico's aan verbonden, ja, behalve out gaan misschien. :P Verder nog Diazepam + Coke, Flunitrazepam + Speed, Alprazolam + Coke + Alcohol is ook top, zeker als je naar je gevoel wat teveel gesnoven hebt, maar dan mag je niet teveel drinken. de snuifbare speedball vind ik ruk, Coke + GHB lijkt me wel vet, dat heb ik nog steeds niet gedaan. Misschien wat voor het weekend ofzo, nu ik er aan denk. :grin:
B
Bas4funLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oxazepam 10mg
20 mg oxycodon
30mg ritalin

🥰😍😍
Deze combi is echt heerlijk... ik doe het niet te vaak want t zal beslist niet goed voor me zijn
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind keta en lsd eigenlijk echt niet leuk, maar dat ligt vooral aan de keta denk ik...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keta, lsd, wiet en lachgas :hearteyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drank, coke, keta en wiet.
Zal vast wel fout zijn maar wel verdomd leuk.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ghb+pep en als dat allemaal een beetje is uitgewerkt benzo's(naar eigen keuze)...
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Coke, alcohol en peuken :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Overigens is het helemaal niet zo fout als je niet als een malloot doseert.
Klik om te vergroten...

Daar heb je ook gelijk in. :) Maar dat moet je wel kunnen. :grin:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#11
oxazepam+alcohol.

Mensen wouden weten wat voor drugs ik had gebruikt waha dus ik was wel erg 'weg' maar voelde me heerlijk en ik had niet eens zoveel gedronken :P Is wel echt een gevaarlijke combi haha
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik weet niet wat precies de algemene mening hiervan is, maar in mijn kringen is het vrij negatief. Alcohol met Keta. Met die combo snap ik er echt helemaal niks meer van. Op de juiste muziek (met name dubstep) kan ik dan echt enorm losgaan.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Escoban zei:
Ik weet niet wat precies de algemene mening hiervan is, maar in mijn kringen is het vrij negatief. Alcohol met Keta. Met die combo snap ik er echt helemaal niks meer van. Op de juiste muziek (met name dubstep) kan ik dan echt enorm losgaan.
Klik om te vergroten...

Het is een zeker een foute combinatie. :) Ik heb er nog niet zo lang geleden een negatieve ervaring mee gehad, eigenlijk ik niet, maar Scopolamine. Eerdaags zal ik vanuit de sitter kant het verhaal eens posten.

Ketamine en alcohol kan leuk zijn in kleine dosissen, maar je zit al snel aan de "negatieve" dosis.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Alles in combinatie met meer = lekker :grin:

Wiet+Stimulanten (mdma speed)
Keta en LSD (deze twee combinaties te samen is ook heerlijk)
Speed, kopje koffie, alcohol of GHB
Opium en GHB
wiet en alcohol
MDMA + keta + lachgas
Candyflip, elke flip dat er zowat is
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDMA en keta.
LSD en keta
LSD en lachgas
LSD en lachgas en keta
LSD en MDMA en keta en lachgas
GHB en speed (en seks, maar dat kan overal wel bij denk ik)
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mmm mijn favos zijn amfetamine met ghb die combi is zwaar euforisch maar eventuele bijweringen niet uitgesloten moet ik toegeven.

verder heroine met een stevige dosis benzodiazepines met theoretisch het gevaar van overdosering door geremde ademhaling, maar toch een superlekker gevoel....
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
speedjunky69 zei:
verder heroine met een stevige dosis benzodiazepines met theoretisch het gevaar van overdosering door geremde ademhaling, maar toch een superlekker gevoel....
Klik om te vergroten...

Dat is pas een voorbeeld van een foute combinatie. :P
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#18
GHB en speed :)

Paddo's en MDMA (niet persé een foute combi., wel lekker :hearteyes: )
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Drank, coke, keta en wiet.
Zal vast wel fout zijn maar wel verdomd leuk.
Klik om te vergroten...

Ik heb het trouwens over 10 - 15 drankjes, 0,5 tot 1 gram coke, maximaal 6 punten ketamine en 2 gram wiet.
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#20
iemand ervaring met truffels en mdma? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."