#1
Ik weet niet wat precies de algemene mening hiervan is, maar in mijn kringen is het vrij negatief. Alcohol met Keta. Met die combo snap ik er echt helemaal niks meer van. Op de juiste muziek (met name dubstep) kan ik dan echt enorm losgaan.
Escoban zei:Ik weet niet wat precies de algemene mening hiervan is, maar in mijn kringen is het vrij negatief. Alcohol met Keta. Met die combo snap ik er echt helemaal niks meer van. Op de juiste muziek (met name dubstep) kan ik dan echt enorm losgaan.
speedjunky69 zei:verder heroine met een stevige dosis benzodiazepines met theoretisch het gevaar van overdosering door geremde ademhaling, maar toch een superlekker gevoel....
Oom Klaas zei:Drank, coke, keta en wiet.
Zal vast wel fout zijn maar wel verdomd leuk.
Andyy zei:iemand ervaring met truffels en mdma?![]()
Pascal FM zei:Andyy zei:iemand ervaring met truffels en mdma?![]()
Zeker, heb het als zeer aangenaam ervaren. Het zorgt er voor dat de trip zéér te doen is...de donkere kantjes gaan er een beetje af zeg maar.
Zo werkte het bij mij![]()
BacingsPen zei:agreed! Is lang geleden voor mijFlameon zei:coke - alcoholMisschien maar goed ook...
![]()
agreed! Is lang geleden voor mijFlameon zei:coke - alcohol
dexdude2 zei:5 biertjes en MDMA oooooooooooooooooooooh.
Ik snap niet waarom mensen alcohol en MDMA niet lekker vinden.

Andyy zei:dexdude2 zei:5 biertjes en MDMA oooooooooooooooooooooh.
Ik snap niet waarom mensen alcohol en MDMA niet lekker vinden.
haha heb dit ook een keer gedaan, het bier heeft me nog nooit zo goed gesmaakt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."