Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPraten jullie tegen je drugs?

Praten jullie tegen je drugs?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Notmaliter niet. Maar mocht ik de volgende keer Datura gebruiken spreek ik voor de zekerheid toch maar de 'Godin' aan, en bij de laatste flinke park trip heb ik het Onze Vader opgezegd nadat ik mijn hele drugsvoorraad in mijn keel had gegoten en doorgeslikt met hete koffie van het tankstation.

Geachte drugs! Ik eer U, zoudt U A.U.B. de tripervaring niet al te erg willen laten zijn, en zo niet zoudt U alstublieft willen zorgen dat zaken in de echte wereld niet al te zeer uit de hand zullen lopen.? Bij voorbaat dank.

Die Helletocht een paar trips geleden... lachen, gieren, brullen! Maar ik kan ook met véél minder toe.
Ik begrijpt dat U me dezelfde les een stuk of zes keer heeft willen laten doormaken. Die mindloops.... dat hoeft niet zo van mij. etc.

Wie doet dit nog meer?
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik geef mijn bier flesje of blikje sporadisch een kusje als ik een lekkere dronk heb, Meer niet :tongueout:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb gedroogde (met de strijkbout) Datura Brugmansia bloemen liggen. Kan er een met hash oproken (in een joint of een sigaar). Dan spreek ik de sigaar/joint misschien aan.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nope , klinkt niet gezond in mijn ogen. Tegen objecten of stofjes praten 😅
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het al erg genoeg dat ik tegen mijzelf praat en
Soms tegen tv.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Javelin zei:
Ik vind het al erg genoeg dat ik tegen mijzelf praat en
Soms tegen tv.
Klik om te vergroten...
Tegen de tv praten is het leukste wat er is. Vraag maar aan de Schotse man van Family Guy.
De Zandman zei:
Ik vervloekte de drugs regelmatig.
En de verslaving duivel die mij daarmee toch weer over de streep trok om weer drugs te kopen, ook weer als ik weinig geld had...maar ja, die weer en hash stonden op nummer 1, die m o e s t e n er gewoon aanwezig zijn.
Domweg een verslaving was het. 17 jaar lang.
Klik om te vergroten...
"Potverdorie drugs! Doe jullie best nou eens een keer! Moet dit nou een trip voorstellen?".
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vervloekte de drugs regelmatig.
En de verslaving duivel die mij daarmee toch weer over de streep trok om weer drugs te kopen, ook weer als ik weinig geld had...maar ja, die weer en hash stonden op nummer 1, die m o e s t e n er gewoon aanwezig zijn.
Domweg een verslaving was het. 17 jaar lang.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
J
Casrus zei:
Tegen de tv praten is het leukste wat er is. Vraag maar aan de Schotse man van Family Guy.

"Potverdorie drugs! Doe jullie best nou eens een keer! Moet dit nou een trip voorstellen?".
Klik om te vergroten...
Jazeker, dit had met een trip te maken....ooit op een avond ruim 400 km gereden om nieuwe voorraad hash te halen omdat ik zonder was komen te zitten. Aldus Een trip gemaakt van 400 km!
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Zandman zei:
J

Jazeker, dit had met een trip te maken....ooit op een avond ruim 400 km gereden om nieuwe voorraad hash te halen omdat ik zonder was komen te zitten. Aldus Een trip gemaakt van 400 km!
Klik om te vergroten...
Huh.

Moest je toen nodig perse groot inkopen want als dit voor een nachtje en avond was, slaat dat toch nergens op?

Ik bedoel ermee: binnen een paar appjes heb ik wel wiet voor de nacht of in de buurt.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem m’n Drugs eerst mee uit eten. Vervolgens drogeer ik m’n drugs en noem ik haar een dirty slut.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn drugs praten alleen tegen mij. Steeds. De hele dag. Zachtjes in mijn oor. HOU JE BEK DRUGS!!!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Don Draper zei:
Huh.

Moest je toen nodig perse groot inkopen want als dit voor een nachtje en avond was, slaat dat toch nergens op?

Ik bedoel ermee: binnen een paar appjes heb ik wel wiet voor de nacht of in de buurt.
Klik om te vergroten...
Nee, ik moest niet bijzonder groot inkopen. Dat was voor 100 euro, daar kon ik wel even mee doen......
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee maar hun wel tegen mij 😒
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Don Draper zei:
Huh.

Moest je toen nodig perse groot inkopen want als dit voor een nachtje en avond was, slaat dat toch nergens op?

Ik bedoel ermee: binnen een paar appjes heb ik wel wiet voor de nacht of in de buurt.
Klik om te vergroten...
Dat was voor mij niet mogelijk om weinig in te kopen, aangezien ik ver van huis werkte en ik daar ter plaatse geen dealers kende. .....
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
0E776013-C57E-49E1-BDA4-59A21066FD08.jpeg
Hoi drugs, alles goed? Ik had geen plannen meer om je te gebruiken maar ik heb blijkbaar nog 0,78 gram oude slechte speed over. (Andere speed als ik van mijn goede leverancier gewend ben, je weet wie je bent) heb ongeveer 100 mg totaal genomen in een kansloze stimfap. De laatste, want in beschermd wonen kan dat niet meer.

Dus vaarwel kansloze speed binges, we gaan nog één keer goed keta doen met z’n allen hier en dan is het over. Bescherm wonen, a new chapter 👉
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Is dat voor jou nodig, beschermd wonen?
Exit drugs......
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga binnenkort ook beschermd wonen. Kan tijdelijk of permanent soms nodig zijn als je er zelf niet meer uit komt. Het is alleen maar knap als je dat van jezelf weet en aan kunt geven. Bij mij is het trouwens niet alleen vanwege mijn drugsgebruik.
Veel succes toegewenst in je nieuwe chapter @Dirkjan

OT: Ja. Ik praat sowieso al heel vaak in mezelf en tegen dingen waar je niet tegen hoort te praten, because I'm weird like that. Drugs is geen uitzondering. Ligt er wel aan welke drugs het is hoe ik tegen ze praat :tongueout:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laboratoriumrat zei:
Ik ga binnenkort ook beschermd wonen. Kan tijdelijk of permanent soms nodig zijn als je er zelf niet meer uit komt. Het is alleen maar knap als je dat van jezelf weet en aan kunt geven. Bij mij is het trouwens niet alleen vanwege mijn drugsgebruik.
Veel succes toegewenst in je nieuwe chapter @Dirkjan

OT: Ja. Ik praat sowieso al heel vaak in mezelf en tegen dingen waar je niet tegen hoort te praten, because I'm weird like that. Drugs is geen uitzondering. Ligt er wel aan welke drugs het is hoe ik tegen ze praat :tongueout:
Klik om te vergroten...
Hey Laboratoriumrat, goede stap van je. Wat is voor jou de reden dat je begeleid gaat wonen? (als je dit wilt delen). Bij mij is het niet vanwege drugs, maar omdat ik het leven in een studentenhuis niet aankan, ex-verslavingen heb gehad (alcohol wiet en tabak) hier nu mee ben gestopt maar door depressie en pornoverslaving leun tegen zelfmoord, en geen andere optie zie dan een beschermde woon omgeving. Daar is nu al zo'n half jaar therapie en begeleiding over gegaan en komende week/weken gaat het daadwerkelijk gebeuren. PM me als je behoefte hebt.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
Hey Laboratoriumrat, goede stap van je. Wat is voor jou de reden dat je begeleid gaat wonen? (als je dit wilt delen). Bij mij is het niet vanwege drugs, maar omdat ik het leven in een studentenhuis niet aankan, ex-verslavingen heb gehad (alcohol wiet en tabak) hier nu mee ben gestopt maar door depressie en pornoverslaving leun tegen zelfmoord, en geen andere optie zie dan een beschermde woon omgeving. Daar is nu al zo'n half jaar therapie en begeleiding over gegaan en komende week/weken gaat het daadwerkelijk gebeuren. PM me als je behoefte hebt.
Klik om te vergroten...
Ik woon vanaf mijn 12e al uit huis, in een gezinshuis gewoond tot mijn 18e, daarna een jaar ambulant gewoond maar was hier helemaal niet klaar voor. Ik heb daarna al 2 jaar beschermd gewoond, dat ging redelijk goed. Daarna kwam ik een beetje in een rebelse periode van mijn leven, begon ik ook veel meer drugs te gebruiken en zat heel erg in de ontkenning daarvan. Heb toen zelf besloten om ergens anders te gaan wonen, wat een hele domme keuze was maar daar was ik toen niet over te spreken. Ik toen was nog niet klaar om aan mezelf te werken en wilde alles alleen maar weg drukken. Mijn verslaving helemaal uit de hand gelopen het eerste jaar vooral. Ik was zo reckless dat ik er een paar keer bijna niet meer was, erg traumatisch, maar het heeft me wel tot dit punt gebracht waarop ik echt beter wil worden. Drugs is ook niet de voornaamste reden, maar dat ik meerdere ernstige (gediagnosticeerde) mentale ziektes heb, waar ik niet mee kan omgaan. Ik besef me nu dat ondanks ik intensieve hulp krijg van GGZ fact, dat het me thuis gewoon niet lukt om beter te worden. Beland ook veel in crisissen en ben erg suïcidaal. Daarom de keuze om weer beschermd te gaan wonen.
Het is best lastig om die stap te nemen, maar eigenlijk is het alleen maar een stap vooruit ook al lijkt het een stap achteruit. Dankjewel en jij ook (:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik praat niet alleen met drugs, ik ga ook lepeltje lepeltje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."