#1
dat klopt zeker weten
bij een terugval whatever het moge zijn is het ver boven "safe" levels
bij een terugval whatever het moge zijn is het ver boven "safe" levels
Ex verslaafde hier.Zeker beseffen we dat beiden denk ik. Maar ik (en ik vermoed @gekkemanlol ook) als verslaafden hebben geen controle over hoeveel we gebruiken.
Dergelijke hoeveelheden snel naar binnen werken heb ik dan nooit gedaan.Laatste terugval bijvoorbeeld. Ik had een van de beste batches 3-m te pakken ooit. Slechts een keer betere gehad van een goede source toen het nog legaal was.
Toch was er in 12 uur 2 gram doorheen geslikt, geplugd en geslammed.
Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.(En ja mensen, dan is levensgevaarlijk.... Dat weet ik. Het was ook totaal niet de bedoeling. Wilde die andere gram bewaren en op tijd naar bed. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Dat is wat verslaving kan doen.)
Hahaha dat wist ik al, ik heb zelf niet zo'n goede weegschaal maar degene die jij liet zien ga ik zeker wel aanschaffen!Dat heet tolerantie ๐
En zelfs na periodes clean verdwijnt dat nog niet altijd.
Met een milligrammen weegschaal.
Een weegschaal die dus op 1mg nauwkeurig kan wegen. Dat is 0,001g
Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.
Ik heb zelf zoiets:
![]()
On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001) | bol
On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001). De compacte On Balance weegschaal CK-20 heeft een ingebouwde beschermingshoes. De weegschaal is in...www.bol.com
Heeft al erg vaak mijn leven gered en in de tijd dat ik 'm kwijt was (mn ouders hadden m in beslag genomen) heb ik geregeld overdosissen gehad.
Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.
Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.
Ik durf daar niet echt meer degelijke uitspraken over te doen. Ik zou zeggen 200mg ofzo, maar check het even met anderen.Dus hoe veel zou ik dan in een bommetje moeten stoppen voor een goed effect?
Hiervan krijg ik error in mijn hoofd. Het woord ex-verslaafde heb ik uit mijn woordenboek geschrapt.Ex verslaafde hier.
Ik heb dat niet alleen met 3-mmc hoor. Eigenlijk met alles, van alcohol en wiet tot allerlei harddrugs.Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.
Stoppen eenmaal je eraan begint wel.
Ah nice dan zal ik beginnen met 200, misschien kan ik dan later nog een 100 mg bommetje bijnemen zo halverwege het feest, dan zal ik heel de party wel goed doorkomen als het ingenomen 4-8 uur duurt ๐๐Ik durf daar niet echt meer degelijke uitspraken over te doen. Ik zou zeggen 200mg ofzo, maar check het even met anderen.
En kijk vooral even op tripsit en psychonautwiki. Over het algemeen zijn hun common dosages best okรฉ om mee te beginnen. Is mijn ervaring eigenlijk altijd wel geweest met nieuwe stoffen.
Elke 5-10min bijpakken met Miauw is zinloos.Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Zoek nieuwe vrienden.Precies, ze komen ook altijd met de zin van ja wij willen precies genoeg om door te halen dit dat als ze leggen zijn ze soms 10-15 min bezig met berekenen of ze de nacht zullen en anders geld moete schooien bij mij
Wat is miauw...? Gaat het om 3-MMC of 4-MMC?Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?Ik voel m'n neus al afsterven als ik het lees ๐ฅฒ
Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.
Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)
Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.
Pluggen?:
(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)
Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
Nee, dan moet het effect in normale dosis net een beetje opkomen... normaal gesproken!Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Toch zit er verschil tussen.Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.
Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.
Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.
Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen ๐
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."