Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden die ik apart vind

Vrienden die ik apart vind

55 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat klopt zeker weten
bij een terugval whatever het moge zijn is het ver boven "safe" levels
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Zeker beseffen we dat beiden denk ik. Maar ik (en ik vermoed @gekkemanlol ook) als verslaafden hebben geen controle over hoeveel we gebruiken.
Klik om te vergroten...
Ex verslaafde hier.
Als ik zou moeten gokken heb ik ruim 250gr gesnoven van dit spul
(Meer van 4mmc dan 3mmc, maar 1 pot nat)
LucidLucy zei:
Laatste terugval bijvoorbeeld. Ik had een van de beste batches 3-m te pakken ooit. Slechts een keer betere gehad van een goede source toen het nog legaal was.

Toch was er in 12 uur 2 gram doorheen geslikt, geplugd en geslammed.
Klik om te vergroten...
Dergelijke hoeveelheden snel naar binnen werken heb ik dan nooit gedaan.
Ik deed ruim 12u met 1 gram.
Knap toch ๐Ÿ˜„
LucidLucy zei:
(En ja mensen, dan is levensgevaarlijk.... Dat weet ik. Het was ook totaal niet de bedoeling. Wilde die andere gram bewaren en op tijd naar bed. Maar ik kreeg het gewoon niet voor elkaar. Dat is wat verslaving kan doen.)
Klik om te vergroten...
Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.


Stoppen eenmaal je eraan begint wel.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Dat heet tolerantie ๐Ÿ˜…

En zelfs na periodes clean verdwijnt dat nog niet altijd.


Met een milligrammen weegschaal.
Een weegschaal die dus op 1mg nauwkeurig kan wegen. Dat is 0,001g

Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.

Ik heb zelf zoiets:
www.bol.com

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001) | bol

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001). De compacte On Balance weegschaal CK-20 heeft een ingebouwde beschermingshoes. De weegschaal is in...
www.bol.com www.bol.com

Heeft al erg vaak mijn leven gered en in de tijd dat ik 'm kwijt was (mn ouders hadden m in beslag genomen) heb ik geregeld overdosissen gehad.

Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.
Klik om te vergroten...
Hahaha dat wist ik al, ik heb zelf niet zo'n goede weegschaal maar degene die jij liet zien ga ik zeker wel aanschaffen!

Ik bedoelde eerder in welke hoeveelheden. Als ik 3-mmc gebruik snuif ik meestal 300-400 mg over een heel feest. Ik ga niet zeggen dat ik geen tolerantie heb maar het zal vast een lage zijn als ik het hier zo lees ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚

Dus hoe veel zou ik dan in een bommetje moeten stoppen voor een goed effect?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Poederpret zei:
Dus hoe veel zou ik dan in een bommetje moeten stoppen voor een goed effect?
Klik om te vergroten...
Ik durf daar niet echt meer degelijke uitspraken over te doen. Ik zou zeggen 200mg ofzo, maar check het even met anderen.

En kijk vooral even op tripsit en psychonautwiki. Over het algemeen zijn hun common dosages best okรฉ om mee te beginnen. Is mijn ervaring eigenlijk altijd wel geweest met nieuwe stoffen.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ex verslaafde hier.
Klik om te vergroten...
Hiervan krijg ik error in mijn hoofd. Het woord ex-verslaafde heb ik uit mijn woordenboek geschrapt.

CuriousExplorer zei:
Het laten liggen van 3mmc is niet het moeilijkste.


Stoppen eenmaal je eraan begint wel.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat niet alleen met 3-mmc hoor. Eigenlijk met alles, van alcohol en wiet tot allerlei harddrugs.

3-mmc en pyro's zijn er misschien iets sterker in dan de rest, maar niet gek veel.

Hoeveel 3- en 4-mmc ik in totaal gebruikt hebt, vind ik even een iets te confronterende vraag om op in te gaan zo vlak voor bedtijd ๐Ÿ˜…
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Ik durf daar niet echt meer degelijke uitspraken over te doen. Ik zou zeggen 200mg ofzo, maar check het even met anderen.

En kijk vooral even op tripsit en psychonautwiki. Over het algemeen zijn hun common dosages best okรฉ om mee te beginnen. Is mijn ervaring eigenlijk altijd wel geweest met nieuwe stoffen.
Klik om te vergroten...
Ah nice dan zal ik beginnen met 200, misschien kan ik dan later nog een 100 mg bommetje bijnemen zo halverwege het feest, dan zal ik heel de party wel goed doorkomen als het ingenomen 4-8 uur duurt ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜œ
B
BlaatschaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verstandig dat je daar zelf niet aan mee doet. Om de 5-10 min bijpakken is geen gezonde (niet dat drugs รผberhaupt gezond is) manier van gebruiken.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik voel m'n neus al afsterven als ik het lees ๐Ÿฅฒ

Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.

Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Shinyzappy zei:
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Klik om te vergroten...
Elke 5-10min bijpakken met Miauw is zinloos.
De werkingsduur is echt wel langer dan dat.


Dit zijn gewoon hard verslaafde mensen.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb ik ze dus ook gezegd kijk ze moeten wat vaker pakken om te voelen omdat ze hoge tolerantie hebben , ik heb een break van 4-5 weken genomen. Hun zijn een koppel en die chick zegt continu van oh ik dip nu al ik moet echt strak staan want dan hebben ze meer rush, en die jongen van dr die al tijdje goede maat van me is gelooft dat dus helemaal van haar , ik heb hun gezegd stop met die bullshit over strak staan net zoals dat die chick zegt dat ze van een halve gram al niks voelt๐Ÿฅด
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Precies, ze komen ook altijd met de zin van ja wij willen precies genoeg om door te halen dit dat als ze leggen zijn ze soms 10-15 min bezig met berekenen of ze de nacht zullen en anders geld moete schooien bij mij
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Precies, ze komen ook altijd met de zin van ja wij willen precies genoeg om door te halen dit dat als ze leggen zijn ze soms 10-15 min bezig met berekenen of ze de nacht zullen en anders geld moete schooien bij mij
Klik om te vergroten...
Zoek nieuwe vrienden.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, al een tijd mee bezig maar is moeilijk de juiste vrienden te vinden in het al bekende helmond
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shinyzappy zei:
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Klik om te vergroten...
Wat is miauw...? Gaat het om 3-MMC of 4-MMC?

Anyways, het klinkt nogal als mensen die een aantal positieve associates hebben opgebouwd met het snuiven van 'miauw', en daardoor de verwachting hebben dat als ze gaan snuiven dat ze dan weer dat gevoel krijgen. Maar door tolerantie krijgen ze na het snuiven niet meer die rush die ze eigenlijk willen, en daarom blijven ze het steeds opnieuw proberen om het misschien toch weer voor elkaar te krijgen.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Ik voel m'n neus al afsterven als ik het lees ๐Ÿฅฒ

Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.

Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.
Klik om te vergroten...
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shinyzappy zei:
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?
Klik om te vergroten...
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.


Pluggen?:


(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.


Pluggen?:


(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen ๐Ÿ™ƒ
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shinyzappy zei:
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Klik om te vergroten...
Nee, dan moet het effect in normale dosis net een beetje opkomen... normaal gesproken!

Het beeld wat ik hiervan heb, is dat van zware verslaafden.๐Ÿ˜…
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen ๐Ÿ™ƒ
Klik om te vergroten...
Toch zit er verschil tussen.

Ik ervaar ook nog een kleiner verschil tussen pluggen en slikken op dezelfde dosis. Slikken is iets meer euforisch. Maar ik ben te ongeduldig om te wachten als diehard verslaafde.

Overigens is injecteren nog veel euforischer. Maar dat wilde ik eigenlijk niet benoemen m.b.t. Harm reduction. Toch... Op dezelfde dosis als slikken of pluggen is dat wel echt even andere koek.

Hetzelfde is er denk ik aan de hand met 3-cmc maar dan in nog heftigere mate. Iedereen die het waardeloze rotzooi vind hoor ik allemaal over snuiven. Iedereen die het fantastisch vind over pluggen of IV.

Waarom die verschillen er zijn? Al sla je me dood. Het strookt ook niet met mijn normaal zo wetenschappelijke benadering. Toch is dit mijn observatie. En ik ben niet de enige.

Met keta trouwens ook. Ik vind keta I.V. echt totaal anders dan keta snuiven of I.M. en dan niet op een prettige manier.

Coke idem dito. Een keer I.V. gedaan, en nooit weer. Wat was dat een kutgevoel zeg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."