Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden die ik apart vind

Vrienden die ik apart vind

55 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oraal is 10 keer beter. Over het algemeen onderschatten mensen 3mmc. Ik ben blij dat ik er vanaf ben. Veel mensen zeggen vanalles aan excuses of bullshit om het maar goed te praten maar ze zijn dik verslaafd.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shinyzappy zei:
Is slikken sterker als snuiven? Zo ja wat is de dosis en hoe moet ik pluggen?
Klik om te vergroten...
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.


Pluggen?:


(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Over dosering ga ik geen uitspraken doen, daar is best veel over te vinden. Mijn dosissen liggen veel te hoog om die te delen. (Ik heb mijn hersenchemie flink verpest)

Is het sterker dan snuiven... Ligt eraan wat je zoekt. Snuiven is meer speed achtig. Slikken of pluggen geeft echt dat wauw effect wat ik zo bijzonder vind aan 3-mmc.


Pluggen?:


(Hmm dit delen lijkt niet helemaal goed te gaan. Google maar op 'guide to rectal administration reddit'. Een van de meest heldere guides in omloop i.m.e.)

Volgens mij is er ook en handleiding voor pluggen op het forum te vinden. Die is wel in het Nederlands.
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen ๐Ÿ™ƒ
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Shinyzappy zei:
Ik snuif wel eens miauw met vrienden, en hun gaan zo gezegd voor het strak staan , maar zeggen dat
Ik voor de feeling ga , ze zeggen zelf dat ze op een piek moeten blijven door na 5-10 min bij te pakken . Is hier iets van waar? Ze snuiven redelijk veel denk aan de laatste tijd 2-4 weken iedereen meerdere grammen . Ik daarin tegen doe niet meer mee mer dit soort activities
Klik om te vergroten...
Nee, dan moet het effect in normale dosis net een beetje opkomen... normaal gesproken!

Het beeld wat ik hiervan heb, is dat van zware verslaafden.๐Ÿ˜…
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Ik vind het altijd bijzonder hoe mensen slikken/pluggen ervaren als meer wauw, en snuiven als meer speedy.
Zeker als je gewoon kijkt naar de ROA.

Plug eens 50mg, een normale lijn.
Heb je dan ook het wauw effect?
Of slik eens 60mg?
Heb je het dan?
Op beide vragen is het antwoord : Neen.

Telkens ik vraag welke dosering men dan gebruikt bij pluggen of slikken is het antwoord bijna altijd...
Minstens het 3dubbele (150mg), tot het vijfdubbele (250mg) en uitschieters tot het achtdubbele (400mg) tov een lijn snuiven.

Moeilijk vergelijken vind ik persoonlijk.
Tuurlijk kan 50mg 3mmc snuiven niet op tegen 400mg 3mmc pluggen ๐Ÿ™ƒ
Klik om te vergroten...
Toch zit er verschil tussen.

Ik ervaar ook nog een kleiner verschil tussen pluggen en slikken op dezelfde dosis. Slikken is iets meer euforisch. Maar ik ben te ongeduldig om te wachten als diehard verslaafde.

Overigens is injecteren nog veel euforischer. Maar dat wilde ik eigenlijk niet benoemen m.b.t. Harm reduction. Toch... Op dezelfde dosis als slikken of pluggen is dat wel echt even andere koek.

Hetzelfde is er denk ik aan de hand met 3-cmc maar dan in nog heftigere mate. Iedereen die het waardeloze rotzooi vind hoor ik allemaal over snuiven. Iedereen die het fantastisch vind over pluggen of IV.

Waarom die verschillen er zijn? Al sla je me dood. Het strookt ook niet met mijn normaal zo wetenschappelijke benadering. Toch is dit mijn observatie. En ik ben niet de enige.

Met keta trouwens ook. Ik vind keta I.V. echt totaal anders dan keta snuiven of I.M. en dan niet op een prettige manier.

Coke idem dito. Een keer I.V. gedaan, en nooit weer. Wat was dat een kutgevoel zeg.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Toch zit er verschil tussen.

Ik ervaar ook nog een kleiner verschil tussen pluggen en slikken op dezelfde dosis. Slikken is iets meer euforisch. Maar ik ben te ongeduldig om te wachten als diehard verslaafde.

Overigens is injecteren nog veel euforischer. Maar dat wilde ik eigenlijk niet benoemen m.b.t. Harm reduction. Toch... Op dezelfde dosis als slikken of pluggen is dat wel echt even andere koek.
Klik om te vergroten...
Heb je ervaring met 50mg snuiven en pluggen?Of op zijn minste vergelijkbare dosissen?


Ik vond het altijd een verspilling.
Moest 200mg slikken om iets te voelen, terwijl (ik persoonlijk) 50mg snuiven beter voelde. ๐Ÿคญ
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Heb je ervaring met 50mg snuiven en pluggen?Of op zijn minste vergelijkbare dosissen?
Klik om te vergroten...
Alleen als bijpakdosissen. Niet als startdosis. En dan is het toch lastiger oordelen.
Feit is wel dat ik het met de andere ROA's en andere middelen wel als startdosis heb ervaren. En er flinke verschillen merkbaar zijn.

Met snuiven heb ik ook minder ervaring. Ik heb er een hekel aan. Eigenlijk de enige middelen die de moeite waard zijn om te snuiven zijn coke en keta. (Vind ik dan he)

Sowieso vind ik 50mg de moeite niet. Is een beetje hetzelfde als beginnen aan 150mg coke ๐Ÿ˜œ

Maargoed, neem geen voorbeeld aan mij.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Alleen als bijpakdosissen. Niet als startdosis. En dan is het toch lastiger oordelen.
Feit is wel dat ik het met de andere ROA's en andere middelen wel als startdosis heb ervaren. En er flinke verschillen merkbaar zijn.

Met snuiven heb ik ook minder ervaring. Ik heb er een hekel aan. Eigenlijk de enige middelen die de moeite waard zijn om te snuiven zijn coke en keta. (Vind ik dan he)

Sowieso vind ik 50mg de moeite niet. Is een beetje hetzelfde als beginnen aan 150mg coke ๐Ÿ˜œ

Maargoed, neem geen voorbeeld aan mij.
Klik om te vergroten...
Coke snuiven is โค๏ธโค๏ธ

Nice needle for @Mezelf


๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ChefCurry zei:
Veel mensen zeggen vanalles aan excuses of bullshit om het maar goed te praten maar ze zijn dik verslaafd.
Klik om te vergroten...
Jep! Ik ken ze ook maar al te goed. Daar ben ik zelf ook รฉรฉn van geweest...

Tot op de dag van vandaag blij dat ik eraf ben! ๐Ÿ˜Š
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ChefCurry zei:
Veel mensen zeggen vanalles aan excuses of bullshit om het maar goed te praten maar ze zijn dik verslaafd.
Klik om te vergroten...
Sowieso!

Ik heb in de kliniek eens tijdens schrijfuur een boekje met 101 rationalisaties geschreven. Het is bizar hoeveel ik er zo snel wist op te kalken die ik zelf echt gebruikt heb. Als je er dan nuchter op terugkijkt is het grappig en beschamend tegelijk.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Sowieso!

Ik heb in de kliniek eens tijdens schrijfuur een boekje met 101 rationalisaties geschreven. Het is bizar hoeveel ik er zo snel wist op te kalken die ik zelf echt gebruikt heb. Als je er dan nuchter op terugkijkt is het grappig en beschamend tegelijk.
Klik om te vergroten...
Ik betrap mij er ook constant op.
C
ChefCurryLid
01-01-2024, 00:00
#12
MetalGuy zei:
Jep! Ik ken ze ook maar al te goed. Daar ben ik zelf ook รฉรฉn van geweest...

Tot op de dag van vandaag blij dat ik eraf ben! ๐Ÿ˜Š
Klik om te vergroten...
Echt top dat jij je weg ook gevonden hebt. Wens je het beste
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#13
Shinyzappy zei:
Heb ik ze dus ook gezegd kijk ze moeten wat vaker pakken om te voelen omdat ze hoge tolerantie hebben , ik heb een break van 4-5 weken genomen. Hun zijn een koppel en die chick zegt continu van oh ik dip nu al ik moet echt strak staan want dan hebben ze meer rush, en die jongen van dr die al tijdje goede maat van me is gelooft dat dus helemaal van haar , ik heb hun gezegd stop met die bullshit over strak staan net zoals dat die chick zegt dat ze van een halve gram al niks voelt๐Ÿฅด
Klik om te vergroten...
Hoe kan je van een halve gram miauw niks voelen? Dat is voor mij de hoogste dosis die ik ooit heb genomen met dat spul en ik kan je vertellen dat ik echt rete strak stond ๐Ÿ˜‚
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Ik voel m'n neus al afsterven als ik het lees ๐Ÿฅฒ

Niet aan mee doen inderdaad. zoals hierboven al gezegd: they're chasing the dragon.

Miauw kan je sowieso beter slikken of pluggen, ongeacht of het 3- of 4-mmc is. Tenminste, als je van de euforie houdt van miauw. Die is dan sterker aanwezig dan wanneer je het snuift.
Klik om te vergroten...
Misschien een beetje off topic maar ik wilde dus aankomende zaterdag voor het eerst 4-mmc gebruiken op een rawstyle feest. Ik heb al ervaring met 3-mmc en dat snuif ik normaal maar ik wilde ook eens ervaren hoe een bommetje is. Dus ik wilde dat met de 4-mmc proberen maar hoe moet je dat doseren?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Poederpret zei:
Hoe kan je van een halve gram miauw niks voelen? Dat is voor mij de hoogste dosis die ik ooit heb genomen met dat spul en ik kan je vertellen dat ik echt rete strak stond ๐Ÿ˜‚
Klik om te vergroten...
Dat heet tolerantie ๐Ÿ˜…

En zelfs na periodes clean verdwijnt dat nog niet altijd.

Poederpret zei:
Misschien een beetje off topic maar ik wilde dus aankomende zaterdag voor het eerst 4-mmc gebruiken op een rawstyle feest. Ik heb al ervaring met 3-mmc en dat snuif ik normaal maar ik wilde ook eens ervaren hoe een bommetje is. Dus ik wilde dat met de 4-mmc proberen maar hoe moet je dat doseren?
Klik om te vergroten...
Met een milligrammen weegschaal.
Een weegschaal die dus op 1mg nauwkeurig kan wegen. Dat is 0,001g

Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.

Ik heb zelf zoiets:
www.bol.com

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001) | bol

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001). De compacte On Balance weegschaal CK-20 heeft een ingebouwde beschermingshoes. De weegschaal is in...
www.bol.com www.bol.com

Heeft al erg vaak mijn leven gered en in de tijd dat ik 'm kwijt was (mn ouders hadden m in beslag genomen) heb ik geregeld overdosissen gehad.

Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Dat heet tolerantie ๐Ÿ˜…

En zelfs na periodes clean verdwijnt dat nog niet altijd.


Met een milligrammen weegschaal.
Een weegschaal die dus op 1mg nauwkeurig kan wegen. Dat is 0,001g

Let op, 3 cijfers achter de komma dus. Niet gaan rommelen met wietweegschaaltjes met 2 cijfers achter de komma. Dan kan je bijna net zo goed eyeballen. Of je moet volumetrisch gaan doseren.

Ik heb zelf zoiets:
www.bol.com

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001) | bol

On Balance CK-20 Precisie Weegschaal(20grx0.001). De compacte On Balance weegschaal CK-20 heeft een ingebouwde beschermingshoes. De weegschaal is in...
www.bol.com www.bol.com

Ik heb denk ik nog een iets oudere versie, maar zelfde merk en prijscategorie. Veel goedkoper dan dit worden ze niet en toch is hij redelijk precies vanaf 15mg.

Je zou ook kunnen gaan voor bijvoorbeeld een Kern Tab 20-3. Is ietsje duurder maar Kern is wel een degelijk merk ook voor meer professionele weegschalen.
Klik om te vergroten...
Je moet al een extreme tolerantie hebben om van een halve gram miauw niks te voelen.

*Extreem als in : onbestaand.

Imo.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Je moet al een extreme tolerantie hebben om van een halve gram miauw niks te voelen.

*Extreem als in : onbestaand.

Imo.
Klik om te vergroten...
Wekenlang dagelijks gebruik en dan een slechte batch hebben?

Een halve gram heb ik eigenlijk altijd wel gevoeld ja. True...

Daarnaast is het ook gewoon vergelijken toch. Als je de beste 3-m ervaring verwacht die je ooit hebt gehad, maar je voelt je alleen een beetje speedy. Dan kan ik me voorstellen dat iemand zich wijs maakt dat ie 'niks' voelt.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
LucidLucy zei:
Wekenlang dagelijks gebruik en dan een slechte batch hebben?

Een halve gram heb ik eigenlijk altijd wel gevoeld ja. True...

Daarnaast is het ook gewoon vergelijken toch. Als je de beste 3-m ervaring verwacht die je ooit hebt gehad, maar je voelt je alleen een beetje speedy. Dan kan ik me voorstellen dat iemand zich wijs maakt dat ie 'niks' voelt.
Klik om te vergroten...
Minder voelen kan ik inkomen.


Maar niet, nou nee.
Uiteindelijk alle hoogtes en laagtes gezien van 3mmc.
Blij dat ik die troep niet meer gebruik.
Of wacht, wel nog, maar heel zelden.
Laatste maal was 5 maanden geleden ๐Ÿคฃ
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb ooit dossiss nodig gehad van 4x 180mg in 1x om iets leuks te voelen
lang leve tolerantie DOE DIT DUS NIET NA !
UITERST GEVAARLIJK
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
gekkemanlol zei:
ik heb ooit dossiss nodig gehad van 4x 180mg in 1x om iets leuks te voelen
lang leve tolerantie DOE DIT DUS NIET NA !
UITERST GEVAARLIJK
Klik om te vergroten...
Op een bepaald moment spreekt men niet meer over tolerantie maar over schade.


Besef je toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."