#1
Blijft altijd een risico, als het even kan ga gewoon feesten met drank🥃🍺
Ik heb er geen ervaring mee, daarom vraag ik het op een forum hahaHeel simpel: totaal niet.
Of een testkit meenemen naar de club zelf en niet binnenraken omdat de security denkt van wtf?!
Snap dit soort vragen niet, waarop het antwoord overduidelijk is.
Heb nog een stuk bij ge-editIk heb er geen ervaring mee, daarom vraag ik het op een forum haha
Ah ké, maar beste situatie zou zijn, dat je in Berlijn of elders in Duitsland, iemand kent of op aanraden van een vriend/kennis, die daar dan voor zorgt. Maar anders, in Duitsland spul kopen van totale vreemden, met nul ervaring van kennissen/vrienden, met deze dealer...het is en blijft sowieso riskant, in beste geval is de zuiverheid veel te laag en gemengd met onschuldig opvulmiddel, maar evenzeer ist aangelengd met vergif, je moet maar is totaal fout gaan daar op die rave in Berlijn.Nee die 2 x was in Gent, omgeving en mensen kende ik goed. Ja heb ook al gehoord dat het in Duitsland strenger is dan hier maar ga me sws nog wat beter informeren hier over. En bedankt!!
Is dus mijn gedacht ook, heel dat gedoe, xtra stress, vr bolletje coke...pakt ulder daar wa goei halve liters 🍺 en/of Vodka-redbull en zult ook wel fun bb 😜Blijft altijd een risico, als het even kan ga gewoon feesten met drank🥃🍺
Met het vliegtuig ja? Waaghalsje bende ook he..Zelf meenemen. Doe ik ook altijd.
Ken je toevallig mensen in Berlijn? Ik heb vaker gewoon bij Duitse dealers gehaald. Dat is, voor zover ik weet, niet meer of minder betrouwbaar dan ongetest spul van Nederlandse dealers. Wel woonden er altijd vrienden van me in Berlijn die dus al spul kochten van die dealers. Op feesten zelf kopen zou ik namelijk sowieso niet snel doen, ook in Nederland niet. Maarrrrr de rave scene is wel groot daar dus het zal ook niet moeilijk zijn, wel onveiliger waarschijnlijk. Overigens heb ik me ook zonder zooi op bij Duitse raves MEER dan prima vermaakt. Have fun in elk geval!Hey iedereen!
Binnenkort ga ik met mijn vriendin naar Berlijn voor 6 dagen. ik hou van de techno scene, raves etc dus dit gaan we zeker ook doen in Berlijn. Ik gebruik meestal M3 op zo'n feestjes maar heb het altijd al op voorrand gekocht, nooit op een feestje zelf (niet principieel eerder toevallig altijd genoeg bij). Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.
Nu wil ik zeker ook iets gebruiken in Berlijn maar neem dit natuurlijk zelf niet mee aangezien ik met het vliegtuig ga dus moet ik daar iets kopen. Hebben jullie ervaring met bv coke kopen in een club zelf? Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen? of dat het überhaupt coke is?? Graag tips en niet 'zou je beter niet doen' want ik ga het wel doen so help me out pleasebedankt!
Oh dat had ik niet gelezen. Ga altijd mit das Auto.Met het vliegtuig ja? Waaghalsje bende ook he..
Ken je toevallig mensen in Berlijn? Ik heb vaker gewoon bij Duitse dealers gehaald. Dat is, voor zover ik weet, niet meer of minder betrouwbaar dan ongetest spul van Nederlandse dealers. Wel woonden er altijd vrienden van me in Berlijn die dus al spul kochten van de dealers. Op feesten zelf kopen zou ik namelijk sowieso niet snel doen, ook in Nederland niet. Maarrrrr de race scene is wel groot daar dus het zal ook niet moeilijk zijn, wel onveiliger waarschijnlijk. Overigens ook zonder zooi op Duitse raves me MEER dan prima vermaakt. Have fun in elk geval!
Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen?
Nee die 2 x was in Gent, omgeving en mensen kende ik goed. Ja heb ook al gehoord dat het in Duitsland strenger is dan hier maar ga me sws nog wat beter informeren hier over. En bedankt!!Hier is nooit zekerheid over, het valt zelfs via online vendors al veelvuldig voor, dat je spul onzuiver is of niet is wat het hoort te zijn. Bij een onbekende straatdealer is de kans nog groter om betot te worden en is, zoals @dupont zegt, testen dé enige manier om te weten welk spul je hebt en in welke percentage. Maar ik kan dit als Belg zijnde, al niet doen hier, dus weet überhaupt niet of zo'n drugstest-centra bestaan in Duitsland, maar denk het niet en dat Nederland hier uniek in is.
Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen.
Aan wat leid je dit af? Was dit in Berlijn, waar je ook ni hene gaat?
PS. Is de wetgeving in Duitsland, rond drugs, niet aan de strenge kant?
Heb sowieso zieke fun ginder😄
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."