Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey iedereen! recent ben ik iets met de lokale naam mof/moph beginnen snuiven op feestjes. Ik vind hier niks over terug op internet en kan er niet zo goed mee om dat ik niet helemaal zeker weet wat ik gebruik. Ik weet wel elke keer dat het betrouwbaar is aangezien ik de tussenpersoon die me de drugs geeft goed ken. Zij heeft me verteld wat ze weet over de drug maar dat is eigenlijk niet veel. Het zijn wel steeds heel leuke ervaringen geweest, nog nooit slecht gegaan en de verkregen info klopt ook met mijn ervaring, komt in kristal vorm, word geplet en dan gesnoven (en dat doet godverdomme zeer) en je energiek en euforisch gevoel, meer praten met iedereen. Maar wel altijd totaal onder controle, ik heb nooit het gevoel dat ik mezelf verlies in de high."
"Green Dude zei: Beste DMLL, Speculeren over welke drug het is, is hier niet toegestaan, net zoals prijzen noemen op het forum! We zullen je vraag dus niet kunnen beantwoorden vrees ik! Mvg. GreenDude Klik om te vergroten... Oke prijzen weg gedaan, maar hoe zo niet speculeren over namen? ik wil graag research doen over wat ik gebruik om mij te informeren, hoe kan ik dit doen zonder naam?"
"Mevrouw Pløp zei: Lees even heel goed de forumregels door, voordat je een permanente ban aan je briek hebt. Speculeren is niet toegestaan, noemen van prijzen ook niet. Hoezo jaag je iets door je neus waarvan je dus geen idee hebt wat het is? Blijkbaar niet zo betrouwbaar, want zij weet ook niet wat ze je geeft. Of verkoopt. Dealers nooit op hun blauwe ogen vertrouwen, zeker niet als ze je iets verkopen wat niet op internet terug te vinden is. Klik om te vergroten... niemand is toch ooit helemaal zeker wat je 'door je neus jaagt' tot je effectief een test doet? Ik heb de info gekregen die ik nodig had van een persoon die ik persoonlijk vertrouw. Ik had gehoopt dat iemand hier de naam herkent en zo de stofnaam ofzo zou kunnen zeggen zodat ik me WEL kan informeren. Maar naar de naam zoeken mag dus niet volgens de regels?"
"Hey iedereen! Binnenkort ga ik met mijn vriendin naar Berlijn voor 6 dagen. ik hou van de techno scene, raves etc dus dit gaan we zeker ook doen in Berlijn. Ik gebruik meestal M3 op zo'n feestjes maar heb het altijd al op voorrand gekocht, nooit op een feestje zelf (niet principieel eerder toevallig altijd genoeg bij). Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen. Nu wil ik zeker ook iets gebruiken in Berlijn maar neem dit natuurlijk zelf niet mee aangezien ik met het vliegtuig ga dus moet ik daar iets kopen. Hebben jullie ervaring met bv coke kopen in een club zelf? Hoe kan je er vertrouwen in hebben dat ze je geen gevaarlijke shit verkopen? Of dat iets niet versneden is met veel te sterke stoffen? of dat het überhaupt coke is?? Graag tips en niet 'zou je beter niet doen' want ik ga het wel doen so help me out please bedankt!"
"Nihilist88 zei: Hier is nooit zekerheid over, het valt zelfs via online vendors al veelvuldig voor, dat je spul onzuiver is of niet is wat het hoort te zijn. Bij een onbekende straatdealer is de kans nog groter om betot te worden en is, zoals @dupont zegt, testen dé enige manier om te weten welk spul je hebt en in welke percentage. Maar ik kan dit als Belg zijnde, al niet doen hier, dus weet überhaupt niet of zo'n drugstest-centra bestaan in Duitsland, maar denk het niet en dat Nederland hier uniek in is. Ook al 2 keer coke voorgesteld gekregen, iemand had dit bij en deze persoon was te vertrouwen. Aan wat leid je dit af? Was dit in Berlijn, waar je ook ni hene gaat? PS. Is de wetgeving in Duitsland, rond drugs, niet aan de strenge kant? Heb sowieso zieke fun ginder😄 Klik om te vergroten... Nee die 2 x was in Gent, omgeving en mensen kende ik goed. Ja heb ook al gehoord dat het in Duitsland strenger is dan hier maar ga me sws nog wat beter informeren hier over. En bedankt!!"
"Cerberus zei: Heel simpel: totaal niet. Of een testkit meenemen naar de club zelf en niet binnenraken omdat de security denkt van wtf?! Snap dit soort vragen niet, waarop het antwoord overduidelijk is. Klik om te vergroten... Ik heb er geen ervaring mee, daarom vraag ik het op een forum haha"