Neusdruppels verzieken echt heel je smaak, ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Ik weet niet of jij uberhaupt nog wat proeft/ruikt?
Kweekscheetje?Suggesties voor een epic nieuwe naam
Er zijn ook van die neusspoelflesjes, waar je met een zoutoplossing je neus en holtes kunt schoon maken.Als het spul is ingewerkt is het het beste je neus door te spoelen. Je kan onder de kraan je neus eronder houden en dan vergrendelen bij je keel. Niet iedereen kan dat, dan met een fles water met een dopje dat goed in je neus past.
Wel je neusschot verloren, maar niet je humor😂 Boterhammen snuiven helemaal lekkerEr zijn ook van die neusspoelflesjes, waar je met een zoutoplossing je neus en holtes kunt schoon maken.
Ik heb zelf een jaar of 10 geleden dus een septumperforatie gehad. Snuif ook graag dingen. Zelfs mn boterhammen (onzin, das vet onhandig). Maar nadat ik een zakje of 2 ethylphenidaat opgesnoven had en in mn neus de korsten aan het wegjagen was, zat er dus ineens een gat in het septum. Er hoefde alleen nog een grote ring doorheen en hoorns op mn kop en ik was een stier. Dit heb ik operatief laten dichtmaken, want ademen wordt vet kut doordat je valse lucht naar binnen zuigt en je net een fluitketel bent. Ik ben na die operatie niet gestopt met het snuiven van dingen, maar de zeer corrosieve zaakjes kijk ik wel mee uit iig.
Pulken is sws een slecht idee want je beschadigt het slijmvlies dan nog meer.
Edit: oja ben een fanatiek xylometazoline addict. 2 flesjes per week. Is ook vet goed voor je slijmvliezen ahum
Je moet wel mevrouw zeggen aangezien mod boven de normale forumleden gaan.Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!
Mevrouw wolSuggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom. Maar laten we Dirkjan zijn neus eens niet vervuilen. Eh, z'n topic.
HebbesMevrouw wol
Wollige pløp
Ikhouvanwol
Wollen-sok
Ikbreioveralwaarhetkanzondereruberhauptnaartekijken
Huh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?Ik maak tegenwoordig wel eens 2 flesjes neusspray. 1tje met zoutoplossing en 1tje met bijvoorbeeld een oplossing ketamine. Ketamine neusspray op zich voelt al chiller in de neus dat lijntjes. Achteraf spray ik dan rijkelijk met de zoutoplossing. Weet niet of ketamine in water beter is voor de neus, maar ik vermoed dat het wel iets minder schade doet.
Ketamine oplossen in water in een neusspray flesje, there ya go. 200 mg/ml maxHuh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?
Gek genoeg uitstekend, ja. Maar is idd troepNeusdruppels verzieken echt heel je smaak, ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Ik weet niet of jij uberhaupt nog wat proeft/ruikt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."