Ik loop na mijn avontuur met 3mmc nu ook al 5 weken met pijn en korsten in de neus dus ik lees ff mee. Gellukig nu wel gestopt maar heelt langzaam.
Kweekscheetje?Suggesties voor een epic nieuwe naam
Je moet wel mevrouw zeggen aangezien mod boven de normale forumleden gaan.Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!
Mevrouw wolSuggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom. Maar laten we Dirkjan zijn neus eens niet vervuilen. Eh, z'n topic.
HebbesMevrouw wol
Wollige pløp
Ikhouvanwol
Wollen-sok
Ikbreioveralwaarhetkanzondereruberhauptnaartekijken
Huh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?Ik maak tegenwoordig wel eens 2 flesjes neusspray. 1tje met zoutoplossing en 1tje met bijvoorbeeld een oplossing ketamine. Ketamine neusspray op zich voelt al chiller in de neus dat lijntjes. Achteraf spray ik dan rijkelijk met de zoutoplossing. Weet niet of ketamine in water beter is voor de neus, maar ik vermoed dat het wel iets minder schade doet.
Ketamine oplossen in water in een neusspray flesje, there ya go. 200 mg/ml maxHuh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?
Mevrouw Pløp voor jou!Haha klasse pløp![]()
Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!Mevrouw Pløp voor jou!
Suggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom. Maar laten we Dirkjan zijn neus eens niet vervuilen. Eh, z'n topic.Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!
Mevrouw zit gewoon in 3033 terwijl wij gewoon nog in 2021 zitten te klotenAlso, voortaan gewoon snuiven via je oren.
SassyQueen 👑Suggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom.
Das ook idd niet best voor de neusIk loop na mijn avontuur met 3mmc nu ook al 5 weken met pijn en korsten in de neus dus ik lees ff mee. Gellukig nu wel gestopt maar heelt langzaam.
rhyno horn is idd echt een must have. o.a. je gebit en neusschotje, slijmvliezen, neusharen en bijholtes zullen je dankbaar zijn als je ouder wordt.voor tijdens zoals gezegt , spoelen met een rhyno hoorn met zeezout en lauw/warm water een half uurtje na je iets gesnoven hebt en dan wat vaseline in je neus met een wattenstaafje wrijven.
Labbello voor de lippen of nog beter , uierzalf.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."