Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNeus schoonmaken/behandelen/verzorgen bij snuiverij

Neus schoonmaken/behandelen/verzorgen bij snuiverij

40 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Funfact zei:
voor tijdens zoals gezegt , spoelen met een rhyno hoorn met zeezout en lauw/warm water een half uurtje na je iets gesnoven hebt en dan wat vaseline in je neus met een wattenstaafje wrijven.
Labbello voor de lippen of nog beter , uierzalf.
Klik om te vergroten...
rhyno horn is idd echt een must have. o.a. je gebit en neusschotje, slijmvliezen, neusharen en bijholtes zullen je dankbaar zijn als je ouder wordt.
ook handig voor je Pollenallergie.
Kijk mij dan.
neus.jpg
Een half uur na het snuiven al een full flush -dus ene gat in, andere gat uit-prima, kan, maar met poeders die ook oraal werken -en als je nog lang niet uitgebinged bent- kun je uit economisch oogpunt beter een snuif zoutoplossing uit de rhino nemen, en deze doorslikken. Verstand op nul, hoofd recht of licht achterover en snuiven maar. wil je juist even snel een nakkie tussendoor of ivm nachtrust, inderdaad gewoon meteen doorspoelen c.q. leeg laten lopen.
Poeders kunnen vastplakken, slijmvlies kan droog komen te staan, had ik persoonlijk met gefluoreerde amfetamine.s Dan had ik meteen een korstje/ laagje drugs, met ongewilde retard-werking

Gewoon van links naar rechts gieten kan op vele manieren.
Als je b.v. met je tong op je gehemelte duwt, en aan je gehemelte zuigt tijdens spoelen voel je holtes openen waarvan je het bestaan niet wist.
Of 'Thee-thee-thee-thee' zeggen tijdens spoelen, of met je mond wagenwijd open spoelen, of je hoofd naar links tilten terwijl je rechts giet, daarna naar rechts tilten-links gieten, en vice versa; spoelen met het hoofd wat meer voorover of achterover, je kunt in principe alles bereiken met enige oefening.
Ik kon op den duur spoelen + snuiven tegelijk en flink wat zoutoplossing vasthouden; niet doorslikken en niet uit je neus laten lopen.
Door de houding van m'n hoofd kon ik slijm/ korsten in bijholtes spoelen.
(Hard je neus snuiten met drugs erin is echt fout. altijd zoveel mogelijk vermijden, je neus ophalen is aso, maar dan komt er iig niks in je bijholtes)
En na je neus spoelen niet vergeten je keel te spoelen/ gorgelen.
Je gehemelte en tandvlees bovenzijde met een zachte tandenborstel reinigen/ masseren is ook nuttig, mede afhankelijk van de gebruikte/ gesnoven drugs.

Compleet verstopte en onstoken neusgat/gaten kun je ook hardcore spoelen , onder druk. kun je weer -heel even- ademen.
Of vooruit dan, nog 1 dikke -alles naar de kloten style- lijn naar binnen werken. zo eentje waarbij je gehemelte meteen lekker warm en bubbly wordt. en je de wortelpunten van je kiezen en tanden voelt afsterven. Wat je zelf wilt. daag tandjes. hallo kunstgebit. En welkom , levenslange pollen/stof allergie. vrienden voor het leven.
power.jpg
Na het spoelen nam ik geen vaseline, maar SOS. van de lidl.
Iedereen aan de sos!
sos.jpg
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
vader zei:
rhyno horn is idd echt een must have. o.a. je gebit en neusschotje, slijmvliezen, neusharen en bijholtes zullen je dankbaar zijn als je ouder wordt.
ook handig voor je Pollenallergie.
Kijk mij dan.
Bekijk bijlage 33147
Een half uur na het snuiven al een full flush -dus ene gat in, andere gat uit-prima, kan, maar met poeders die ook oraal werken -en als je nog lang niet uitgebinged bent- kun je uit economisch oogpunt beter een snuif zoutoplossing uit de rhino nemen, en deze doorslikken. Verstand op nul, hoofd recht of licht achterover en snuiven maar. wil je juist even snel een nakkie tussendoor of ivm nachtrust, inderdaad gewoon meteen doorspoelen c.q. leeg laten lopen.
Poeders kunnen vastplakken, slijmvlies kan droog komen te staan, had ik persoonlijk met gefluoreerde amfetamine.s Dan had ik meteen een korstje/ laagje drugs, met ongewilde retard-werking

Gewoon van links naar rechts gieten kan op vele manieren.
Als je b.v. met je tong op je gehemelte duwt, en aan je gehemelte zuigt tijdens spoelen voel je holtes openen waarvan je het bestaan niet wist.
Of 'Thee-thee-thee-thee' zeggen tijdens spoelen, of met je mond wagenwijd open spoelen, of je hoofd naar links tilten terwijl je rechts giet, daarna naar rechts tilten-links gieten, en vice versa; spoelen met het hoofd wat meer voorover of achterover, je kunt in principe alles bereiken met enige oefening.
Ik kon op den duur spoelen + snuiven tegelijk en flink wat zoutoplossing vasthouden; niet doorslikken en niet uit je neus laten lopen.
Door de houding van m'n hoofd kon ik slijm/ korsten in bijholtes spoelen.
(Hard je neus snuiten met drugs erin is echt fout. altijd zoveel mogelijk vermijden, je neus ophalen is aso, maar dan komt er iig niks in je bijholtes)
En na je neus spoelen niet vergeten je keel te spoelen/ gorgelen.
Je gehemelte en tandvlees bovenzijde met een zachte tandenborstel reinigen/ masseren is ook nuttig, mede afhankelijk van de gebruikte/ gesnoven drugs.

Compleet verstopte en onstoken neusgat/gaten kun je ook hardcore spoelen , onder druk. kun je weer -heel even- ademen.
Of vooruit dan, nog 1 dikke -alles naar de kloten style- lijn naar binnen werken. zo eentje waarbij je gehemelte meteen lekker warm en bubbly wordt. en je de wortelpunten van je kiezen en tanden voelt afsterven. Wat je zelf wilt. daag tandjes. hallo kunstgebit. En welkom , levenslange pollen/stof allergie. vrienden voor het leven.
Bekijk bijlage 33149
Na het spoelen nam ik geen vaseline, maar SOS. van de lidl.
Iedereen aan de sos!
Bekijk bijlage 33150
Klik om te vergroten...
Goeie tips ty
Wel fucking smerige beschrijvingen
v
vaderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vies he.
Vroeger vertikte ik het om iets in mijn neus te stoppen. onnatuurlijk, bizar idee.
Roken vond ik geen probleem (waren andere tijden he iedereen in mn familie rookte)
Dus Hash roken, later bruin roken (mespuntjes, ik wilde nooit kotsen) en basen.
dat ging toen in een hele korte tijd naar vaak, vaak en veel, vaak, lang meer meer meer. bruin als we klaar waren, anders werd ik compleet gek. tricky, gelukkig op tijd uitgestapt , ver weg, nieuw begin en een paar weken heel erg moeilijk gehad. omgeving had nooit wat door.
maar niks in mn neus !

jaren later toch gezwicht. de chemische huishouding in mijn hoofd verneukt - impulsief, ontevreden - sterk houden ging niet meer, batterij liep leeg en mijn leven op dat moment gaf te weinig amps om hem op niveau te houden.

MDMA gaf me lange tijd hoop. hoop op betere tijden. maar de magie was over. Pepped, meer niet, dan maar gewoon aan de pep. wow, 50-100mg deed meer dan 500mg mdma .eerste bommetjes, en op een zwak moment de kick ontdekt van een lijntje pep in mn neus. de euforie drukte mijn principes aan de kant.

Lang weinig last, was nog redelijk jong. totdat ik op een dag een rotte lucht rook , overal, en al gauw er achter kwam dat het ergens in mn kop zat. met een bepaalde beweging rook ik het. Tevens sinds die dag een snotneus die bijna die niet over is gegaan.
stofallergie, inhalators etc. als gevolg.

spoelen, desinfecteren, constant dat slijmvlies in je neus e holtes prikkelen ... zo onnatuurlijk.




mn neus is nu , ook zonder poeders, altijd een issue en nu afgelopen jaar nog erger worden.
neus was de afgelopen 19 jaar poedervrij, tot 2020. maar toch; allergie zus, allergie zo, dichtslaan/ geprikkeld als ik een nieuwe job had. niemand behalve ik... zwaar allergisch wbt uitdampende schuimmaterialen, hout, gips, chemie wat dan ook. 'beroepsziekte' maar ik weet wel beter. nu een job waar het wel vol te houden is.
als ik me zelf hoor praten in een video (ik heb er een hekel aan) dan hoor je het ook. nasaal. KNO arts wil ik niks van weten, maar ben wel benieuwd. neusschotje , wat ik kan voelen met mn vinger, is niks mis mee, ik ben zon type snuiver die vroeger een vuurtoren oprolde die vervolgens minimaal voor de helft naar binnnen ging. regelmatig OMG's 'WTF. kerel' en 'Jezus christus' commentaar.

Ik snap dat pluggen daarom al helemaal niet als ROA, dat moet toch ook problemen geven ? corrosief kristalpoeder in zoiets teers, dan loop je toch de hele dag met een brandende anus. wie weet wat je er later aan overhoud.

Laat mij maar vapen.
Apetrots dat ik nog steeds mijn eigen tanden en kiezen heb.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Is het normaal dat ik een week nodig heb om weer een beetje fatsoenlijk mijn eigen stank te kunnen ruiken? Is het normaal dat ik soms wakker word met een enorme bloedneus?
Klik om te vergroten...
Opm
Wat denk je zelf?
Ik denk, dat je nogal wat schade aan het aanrichten bent... bloedneuzen geven wel iets aan!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spyro zei:
Bij mij duurt het helen ook heel lang. Voornamelijk met RC’s heb ik soms wekenlang grote korsten, veel geel snot en bloed plekken..
Klik om te vergroten...
Wat jij omschrijft heb ik 1x gehad met 3mmc van een kut vendor
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#6
Had ik dit maar eerder geweten dan had ik nu misschien geen gat in me neusschot😔 helaas verslaafd geweest aan de keta en speed. Gelukkig ben ik er nu vanaf sinds maand. Maar wel overgebleven met zwakke blaas en dik gat in me neus!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tip van de oma.


Kleine lepel met lauw water vullen.
Wat keukenzout erin doen.
Goedje opsnuiven.



Werkt FAN-TAS-TISCH!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Aangezien ik regelmatig wat dingen snuif, dan praat ik over zo’n eenmaal per week tot eenmaal in de twee weken (dat is niet mals, I know) en ik online veel uiteenlopende adviezen lees en hoor van vrienden en kennissen, ben ik toch wel benieuwd wat de beste manier is om mijn neus weer de goede kant op te krijgen.

Even tussendoor, ik maak me best een beetje zorgen om mijn neus. Het duurt steeds langer en langer om te herstellen, en het takelt allemaal veel sneller af dan ik had gedacht. Ik dacht dat snuif junks altijd pas in de latere stadia hun neus begonnen in te leveren.

Wat snuif ik dan zoal? RC’s, vooral fluoreerde rcs, ketamine analogen, pipjes, amfetamine. Hoewel dit nu echt fucking stupid klinkt nu ik het typ.

Maar wat zijn handige tips? Mag ik pulken? Is het normaal dat ik een week nodig heb om weer een beetje fatsoenlijk mijn eigen stank te kunnen ruiken? Is het normaal dat ik soms wakker word met een enorme bloedneus?
V
Vladimir1978Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Als het spul is ingewerkt is het het beste je neus door te spoelen. Je kan onder de kraan je neus eronder houden en dan vergrendelen bij je keel. Niet iedereen kan dat, dan met een fles water met een dopje dat goed in je neus past.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vladimir1978 zei:
Als het spul is ingewerkt is het het beste je neus door te spoelen. Je kan onder de kraan je neus eronder houden en dan vergrendelen bij je keel. Niet iedereen kan dat, dan met een fles water met een dopje dat goed in je neus past.
Klik om te vergroten...
Er zijn ook van die neusspoelflesjes, waar je met een zoutoplossing je neus en holtes kunt schoon maken.

Ik heb zelf een jaar of 10 geleden dus een septumperforatie gehad. Snuif ook graag dingen. Zelfs mn boterhammen (onzin, das vet onhandig). Maar nadat ik een zakje of 2 ethylphenidaat opgesnoven had en in mn neus de korsten aan het wegjagen was, zat er dus ineens een gat in het septum. Er hoefde alleen nog een grote ring doorheen en hoorns op mn kop en ik was een stier. Dit heb ik operatief laten dichtmaken, want ademen wordt vet kut doordat je valse lucht naar binnen zuigt en je net een fluitketel bent. Ik ben na die operatie niet gestopt met het snuiven van dingen, maar de zeer corrosieve zaakjes kijk ik wel mee uit iig.

Pulken is sws een slecht idee want je beschadigt het slijmvlies dan nog meer.

Edit: oja ben een fanatiek xylometazoline addict. 2 flesjes per week. Is ook vet goed voor je slijmvliezen ahum
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pff ik heb hier ook last van, maar alleen bij bepaalde RC's; vooral als je mensen gaat zien zijn korsten en schilfers onder je neus erg confronterend.
Ik ben een vrouw dus kan aardig wat oplossen met make up, maar het zou natuurlijk fijn zijn als ik mijn neusschot in tact kan houden.

Ik gebruik tussendoor veel neusspray, en hou het continu vet met veel lippenbalsem. Ik probeer korsten en velletjes zo veel mogelijk los te maken en als ik heb gedoucht 'scrub' ik velletjes onder mijn neus weg met de handdoek.

Daarnaast probeer ik geen dingen te gebruiken die sterk mijn slijmvliezen aantasten (bij coke heb ik er nooit echt last van, 3cmc gebruik ik niet meer omdat ik daar heel erg last van korsten kreeg, met 2fa heb ik dat niet, met 3mmc had ik het per batch wel of geen last van)
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik maak tegenwoordig wel eens 2 flesjes neusspray. 1tje met zoutoplossing en 1tje met bijvoorbeeld een oplossing ketamine. Ketamine neusspray op zich voelt al chiller in de neus dat lijntjes. Achteraf spray ik dan rijkelijk met de zoutoplossing. Weet niet of ketamine in water beter is voor de neus, maar ik vermoed dat het wel iets minder schade doet.
L
LianLid
01-01-2024, 00:00
#13
@Diamant jaa ik ben ook een meid en schaam me kapot met me gat in me neus, je ziet aan buitenkant niks gelukkig , maar heb wel de bekende fluit😓 ben net maand clean maar wel gat in me neus rijker en me blaas naar klote!
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het enige wat ik deed na het snuiven was mijn neus schoonmaken met een keuken papiertje en water. Nooit een probleem gehad. Maar ik snoof dan ook vooral speed.
H
HelegavegebruikersnaamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zanza zei:
Er zijn ook van die neusspoelflesjes, waar je met een zoutoplossing je neus en holtes kunt schoon maken.

Ik heb zelf een jaar of 10 geleden dus een septumperforatie gehad. Snuif ook graag dingen. Zelfs mn boterhammen (onzin, das vet onhandig). Maar nadat ik een zakje of 2 ethylphenidaat opgesnoven had en in mn neus de korsten aan het wegjagen was, zat er dus ineens een gat in het septum. Er hoefde alleen nog een grote ring doorheen en hoorns op mn kop en ik was een stier. Dit heb ik operatief laten dichtmaken, want ademen wordt vet kut doordat je valse lucht naar binnen zuigt en je net een fluitketel bent. Ik ben na die operatie niet gestopt met het snuiven van dingen, maar de zeer corrosieve zaakjes kijk ik wel mee uit iig.

Pulken is sws een slecht idee want je beschadigt het slijmvlies dan nog meer.

Edit: oja ben een fanatiek xylometazoline addict. 2 flesjes per week. Is ook vet goed voor je slijmvliezen ahum
Klik om te vergroten...
Wel je neusschot verloren, maar niet je humor😂 Boterhammen snuiven helemaal lekker
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zanza zei:
Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!
Klik om te vergroten...
Je moet wel mevrouw zeggen aangezien mod boven de normale forumleden gaan.

Dus heel gauw aanpassen anders spuit plomp jou bakkes vol met een anus enema
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Suggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom. Maar laten we Dirkjan zijn neus eens niet vervuilen. Eh, z'n topic.
Klik om te vergroten...
Mevrouw wol
Wollige pløp
Ikhouvanwol
Wollen-sok
Ikbreioveralwaarhetkanzondereruberhauptnaartekijken
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rotjoch zei:
Mevrouw wol
Wollige pløp
Ikhouvanwol
Wollen-sok
Ikbreioveralwaarhetkanzondereruberhauptnaartekijken
Klik om te vergroten...
Hebbes
K
KetaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Geneesmiddel zei:
Ik maak tegenwoordig wel eens 2 flesjes neusspray. 1tje met zoutoplossing en 1tje met bijvoorbeeld een oplossing ketamine. Ketamine neusspray op zich voelt al chiller in de neus dat lijntjes. Achteraf spray ik dan rijkelijk met de zoutoplossing. Weet niet of ketamine in water beter is voor de neus, maar ik vermoed dat het wel iets minder schade doet.
Klik om te vergroten...
Huh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ketaa zei:
Huh wat zeg je me nou! Hoe maak je van ketamine een neusspray dan?
Klik om te vergroten...
Ketamine oplossen in water in een neusspray flesje, there ya go. 200 mg/ml max

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."