#1
Neusdruppels verzieken echt heel je smaak, ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Ik weet niet of jij uberhaupt nog wat proeft/ruikt?
Kweekscheetje?Suggesties voor een epic nieuwe naam
Er zijn ook van die neusspoelflesjes, waar je met een zoutoplossing je neus en holtes kunt schoon maken.Als het spul is ingewerkt is het het beste je neus door te spoelen. Je kan onder de kraan je neus eronder houden en dan vergrendelen bij je keel. Niet iedereen kan dat, dan met een fles water met een dopje dat goed in je neus past.
Gek genoeg uitstekend, ja. Maar is idd troepNeusdruppels verzieken echt heel je smaak, ik probeer het zo min mogelijk te gebruiken. Ik weet niet of jij uberhaupt nog wat proeft/ruikt?
Haha understatementSnuiven helpt hier ook niet echt positief aan mee bij mij
Eerste die dat lukt krijgt een rondje van mij!Also, voortaan gewoon snuiven via je oren
De eerste die hierin luistert naar iemand die letterlijk zegt nog nog nooit iets gesnoven te hebben krijgt van mij echt een eeeeeenorme trap onder z'n kont! Harmreduction.Eerste die dat lukt krijgt een rondje van mij!
NEE niets in je oren stoppen stelletje gekken!
Haha klasse pløpDe eerste die hierin luistert naar iemand die letterlijk zegt nog nog nooit iets gesnoven te hebben krijgt van mij echt een eeeeeenorme trap onder z'n kont! Harmreduction.
Mevrouw Pløp voor jou!Haha klasse pløp![]()
Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!Mevrouw Pløp voor jou!
Suggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom. Maar laten we Dirkjan zijn neus eens niet vervuilen. Eh, z'n topic.Klopt, u heeft gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik kort het evengoed af tot pløp. Wees blij dat ik iig meestal de moeite neem om die vervelende ø te typen!
Mevrouw zit gewoon in 3033 terwijl wij gewoon nog in 2021 zitten te klotenAlso, voortaan gewoon snuiven via je oren.
SassyQueen 👑Suggesties voor een epic nieuwe naam zijn nog steeds welkom.
Das ook idd niet best voor de neusIk loop na mijn avontuur met 3mmc nu ook al 5 weken met pijn en korsten in de neus dus ik lees ff mee. Gellukig nu wel gestopt maar heelt langzaam.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."