Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mevrouw Pløp zei: Ts is sinds 2019 niet meer online geweest. Klik om te vergroten... @De Zandman Plaats het aub weer terug want jij had een hele intelligente opmerking! Waarom bemoeit een moderator zich met de content hier op dit forum? @KabouterPlop Jou rol hier is politie-agentje spelen en wat @De Zandman deed is niet tegen de regels, dus waar bemoei je je mee?"
"Mevrouw Pløp zei: Hey, een newbie met een attitude! Ten eerste: welkom op het forum! Ten tweede: een heel gelukkig 2023 gewenst. Dat je humeur de rest van het jaar een stuk beter mag zijn dan vandaag Wat betreft mijn rol hier op het forum: die bepaal jij niet. Naast mod ben ik hier eerst en vooral gewoon lid namelijk. En waar ik me mee bemoei bepaal ik, net als jij, zelf wel. Als je nog even terug leest zie je dat ik nergens heb gezegd dat @De Zandman zijn post niet mocht. Ik heb enkel opgemerkt dat TS al bijna 4 jaar niet online is geweest. Het is wel een beetje een ongeschreven regel om oude topics niet te bumpen, in elk geval niet als de TS al lang niet meer online is geweest en het informatief geen doel dient het topic omhoog te halen. Maar om iemand daarop te wijzen is geen mod nodig, dat kan elk lid doen. Ik denk ook niet dat De Zandman zijn post met angst en beven verwijderde vanwege mijn opmerking, zo gauw maak je die man niet bang (en zeker ik niet, kijk maar naar mijn avatar). Nogmaals, prettig 2023 gewenst! Klik om te vergroten..."
"Voor mij is dit ook nieuw Hebben jullie tips om op te letten? Goede signalen.. Slechte signalen.. De grootste vendors adverteren het meest?"
"Wat de boer niet kent dat vreet hij niet😁Het gaat me niet om Benzo’s of rc chemicals. Het gaat mij om lysergeenzuur. Dat verkopen ze ook in diezelfde winkeltjes, toch?"
"Als newbie (zo noemt kabouter plop mij) begrijp ik nog niet zo goed wat er allemaal speelt hier op het forum. En het valt me op dat er weinig mensen te porren zijn om goede house muziek te delen want ik denk dat muziek en drugs hand in hand gaan. Maar ik zie mezelf dus als recreatieve gebruiker, en (house)muziek luisteren is voor mij onlosmakelijk verbonden met "wappie" zijn want muziek luisteren vind ik 1 van de leukste dingen om te doen tijdens het gebruik. Ben ik hier op het forum 1 van de weinigen? Ik gebruik trouwens ook alleen "ouderwetse" drugs: xtc, speed, lsd, alcohol."
"FishtailLemon zei: Gewoon niet kopen. Lijkt een simpele oplossing, maar is het niet. Je gaat veel en veel nachten slecht slapen. that's it. Daar moet je doorheen. Klik om te vergroten... Vind het ook eng om er aan te beginnen… Ik gebruik liever speed en xtc maar dan moet je iemand kennen die daaraan kan komen. En ik koop niet van straat dealers."
"eeneuroinkom zei: Ja want zijn dat diegene met websites werken of op tweedehandssites? Klik om te vergroten... Denk de websites. Die zijn eerder betrouwbaar als tweedehandssites."