Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ultieme feestrecept en ontwikkeling (iemand herkenbaar) tips ook welkom!

Mijn ultieme feestrecept en ontwikkeling (iemand herkenbaar) tips ook welkom!

43 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
HuisbaasBob zei:
Die boot heb je helaas gemist knul. Het is verboden en verdwenen.
Bekijk bijlage 48820
Klik om te vergroten...

Noemt u me nou knul?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#2
CeeCee zei:
Noemt u me nou knul?
Klik om te vergroten...
Ik ben je knul niet, makker
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
HuisbaasBob zei:
Ik ben je knul niet, makker
Klik om te vergroten...

Hé? U spreekt mij (EEN VROUW) aan met knul. Vandaar mijn vraag en dan mag ik uw eigen woord niet herhalen? En bent U beledigd?

Ik geef op😂
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
CeeCee zei:
Noemt u me nou knul?
Klik om te vergroten...
HuisbaasBob zei:
Ik ben je knul niet, makker
Klik om te vergroten...
Knullig hoor
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Knullig hoor
Klik om te vergroten...
Mind is blown.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#6
CeeCee zei:
Hé? U spreekt mij (EEN VROUW) aan met knul. Vandaar mijn vraag en dan mag ik uw eigen woord niet herhalen? En bent U beledigd?

Ik geef op😂
Klik om te vergroten...
Mijn termen zijn altijd genderneutraal jochie
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Dan zit er ook meth in mdma.

Mdma
3,4-Methyleenedioxymethamphetamine
Klik om te vergroten...
NEE?! HOE KOM JE AAN DEZE INFORMATIE?!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
NEE?! HOE KOM JE AAN DEZE INFORMATIE?!
Klik om te vergroten...
DuckDuckGo
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Partyflock
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Nu heb ik gisteren voor het eerst 4fma geprobeerd.eerst 0,80 paar uur later 100. Ik zeg jullie eerlijk. Ik vind het niet hetzelfde tot nu toe. Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit.
Klik om te vergroten...

4-FMA is echt een andere drug dan 4-FA.

4F&G gaat Adam dagen mee zei:
heb ook partij 3-fa ingeslagen. Hoe zijn daar de ervaringen mee? Minder sterk dan 4-fa? meer erin? hit me up :grimacing:
Klik om te vergroten...
In mijn ervaring lijkt 3-FA het meest op 4-FA van alle andere drugs. Het is dezelfde heldere, haast onmerkbare, stimulatie. 3-FA mist alleen wel het serotonerge randje. Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel. In plaats daarvan gaf 3-FA een heel 'cleane' stimulatie, een beetje zoals bij coke, dat je eigenlijk niet doorhebt dat je onder invloed bent.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
HuisbaasBob zei:
Behalve bij MXE. Dat was door de goden zelf gesynthetiseerd en er is nog geen disso geweest die er aan kan tippen
Klik om te vergroten...
Alright you got me there!
Die boot heb ik helaas gemist. Al vond ik persoonlijk DMXE ook een van de betere disso's. Veel reports op Reddit gelezen van mensen die dit toch wel 'on par' vonden met de real deal.

Heb jij weleens DMXE gebruikt?

HuisbaasBob zei:
Die boot heb je helaas gemist knul. Het is verboden en verdwenen.
Klik om te vergroten...
Ja dat dus 😂

HuisbaasBob zei:
Nu leeft de legende alleen nog voort in onze neuzen
Klik om te vergroten...
Of, voor vele dissonauten, galmt de legende in de grotten van hun achterwerk!


HuisbaasBob zei:
Ik ben je knul niet, makker
Klik om te vergroten...
Ik ben niet je makker, bro!
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Ik heb geen ervaring met 4FA en 4FMA. Alleen met 2FA, 2FMA en 3FA. Maar dat zijn volgens mij heel andere effecten.

3FA was opzich wel nice. De 2F(M)A's zijn meer geschikt om werk gedaan te krijgen. 3FA is wat vager.

Maar als je het mij vraagt geef ik meer om die goeie smerig bruine 4mmc. Van dat spul dat je drie jaar later nog kan ruiken aan je portemonnee als je het daar even in hebt bewaard.

Pas je trouwens wel een beetje op met het combineren van al die uppers? Of begrijp ik verkeerd dat dat allemaal op één avond was?
Klik om te vergroten...
Ik pas altijd op maatje! gebruik met maten he xD
CeeCee zei:
Alles behalve voor herhaling vatbaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als je ervaring hebt met kwalitatief goede XTC en MDMA (of in mijn geval grote zonde pep) dan bieden RC’s in mijn perceptie geen voldoening.
Klik om te vergroten...
LucidLucy zei:
Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha
Klik om te vergroten...
Dit dus haha wat mij betreft kan niks de oldschool 4A vervangen.
Neo-Shulginist zei:
4-FMA is echt een andere drug dan 4-FA.
Klik om te vergroten...
Jaa daar ging ik ook vanuit. Wel oké, maar het effect is zoooooveel anders. Werd er zelfs slaperig van. Nou van ekte 4fa bleef ik dagen wakker en energiek.
Heb je 4fma op? hoeveel mg en wat vond je ervan?
Neo-Shulginist zei:
4-FMA is echt een andere drug dan 4-FA.


In mijn ervaring lijkt 3-FA het meest op 4-FA van alle andere drugs. Het is dezelfde heldere, haast onmerkbare, stimulatie. 3-FA mist alleen wel het serotonerge randje. Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel. In plaats daarvan gaf 3-FA een heel 'cleane' stimulatie, een beetje zoals bij coke, dat je eigenlijk niet doorhebt dat je onder invloed bent.
Klik om te vergroten...
Dit hoopte en wilde ik horen. zojuist 110 mg gepakt om te testen (Dit is 100x beter dan 4fma hoeraaaa) lekker euforisch, gelijk muziekje aan enz. "Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel." Ow die krijg ik dan vanzelf door de gtjes vibe en muziek. Hoeveel mg pak jij daarvan?
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
CeeCee zei:
Hé? U spreekt mij (EEN VROUW) aan met knul. Vandaar mijn vraag en dan mag ik uw eigen woord niet herhalen? En bent U beledigd?

Ik geef op😂
Klik om te vergroten...
Gebeurt mij ook vaak hoor dan lezen ze t verkeerd zeemeermin 🫣😂
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
LucidLucy zei:
Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha

Ik weet niet of je al eens 3FA gedaan hebt. Maar dan zal dat je ook tegenvallen gok ik.

6-APB is inderdaad ook wel een goede RC. En ik vind 5-MAPB ook een hele goeie. Maar qua serotonine verbruikers, zijn dat de enige 2 RC's die ik écht de moeite waard vond.
Klik om te vergroten...
Goed dat je hem even noemt. Naar aanleiding van iemand hier (weet niet meer wie...) was ik wel enthousiast geworden om ook eens 5-MAPB te proberen. Deze zou een stuk euforischer zijn dan 6-APB, maar ik geloof ook een stuk korter(?)

Hoe zou jij deze entactogeen omschrijven? Vooral in vergelijking met 6-APB en MDMA?
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Goed dat je hem even noemt. Naar aanleiding van iemand hier (weet niet meer wie...) was ik wel enthousiast geworden om ook eens 5-MAPB te proberen. Deze zou een stuk euforischer zijn dan 6-APB, maar ik geloof ook een stuk korter(?)

Hoe zou jij deze entactogeen omschrijven? Vooral in vergelijking met 6-APB en MDMA?
Klik om te vergroten...
Ik hoor men al jaren over benzofury, alleen heb nooit overwogen. Sommige zeggen het lijk op 4f of de piek van MDMA die zeg maar uren lang duurt. Maar goed eindstand reageert iedereen anders op alles
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#16
LucidLucy zei:
Heb jij weleens DMXE gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja. Het lijkt er inderdaad wel een beetje op maar minder potent, minder lang en niet zo'n warme fuzzy blanket gevoel als mxe
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#17
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit.
Klik om te vergroten...
?
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oke dit is de eerste keer dat ik op zo een forum zit om alleen meningen/reviews te checken.
Maar voel toch een roeping om mijn verhaal te doen aangezien er zoveel 4f fanaten te zijn. X en mdma had ik al gauw uit mijn recept gehaald, omdat ik daar kortom op een gegeven moment bad van ging (hoofdpijn, vermoeide benen, misselijk, ongezellig, last van mn bek enzo.) Ik heb adhd ,dus gek genoeg word ik saai en rustig van speed, maar fluoro's gewoon nooit :shrugman: altijd praterig, energiek, geil naja iedere 4fanaat kent het..
Na ontdekking gebruik ik het al sinds 2012/2013 (iedere evenement) toen het het nog echte bruinachtige kristalbrokken waren. De eerste rushes, tintelingen en kippenvel over mn gezicht tijdens een hardstyle feest waren insane het lekkerste wat ik ooit heb gevoeld bij een drug. Uiteraard nam dat met een steeds meer tijdje af. Nadat 4f populair werd, werden er op een gegeven moment pillen van gedrukt. Prima goed te doen, verschillende prints kleuren gezien in mn leven xD. Nu we jaren verder zijn, zijn 4fa noten steeds schaarser. Vorig jaar veel neergelegd voor 20 stuks. En zeker de moeite waar voor de real deal. die zie je op mijn plaatje. Booms en duplo's (ongeveer 160-180 als ik het goed, lig altijd hele droppen. Nu heb ik gisteren voor het eerst 4fma geprobeerd.eerst 0,80 paar uur later 100. Ik zeg jullie eerlijk. Ik vind het niet hetzelfde tot nu toe. Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit. Maar kreeg niet per se dat euforische en warme gevoel. Wel geil, praterig en zin om te feesten. Misschien omdat ik niet op een feestje (hele vibe mensen muziek etc. stond, waar ik altijd eerst een 4fje drop, wacht tot de inslag (goddelijke vage moment lol) en daarna upper/verleng ik mijn trip steeds met een dosis ghb (8 jaar gebruik waarvan 2 aardig corona hooked dus tolerantie is prima en ik ga daar mega goed ook qua meiden versieren :tilttearlaugh:) ,af en nak sos (maar dat levert af en toe hoofdpijn laatste tijd op een feest ) hierdoor na jaren lange afkeer, omdat ik er geen zak van voelde ook echte 4mmc erbij, omdat mijn maat echt nog van die (goed)smerige bruine 4m heeft die eindelijk echt goed werkt, smaakt en ruikt. Naast ghb voegt dat wat toen aan mijn toch afdalende 4f space ook ik (ken dat spul ook anno 12'13'. Nog steeds hoef ik er maar 1 pil te doen voor 1 feest en after. Oké op en weekender doe ik sunday funday er gewoon 1 bij. Het werkt altijd ongelofelijk lang, hoewel ik meestal einde van het feest toch last krijg van onderrug en benen (ook door kei lost te gaan), maar op een after draai ik meteen weer bij. Ik ga aankomend weekend bij X-Qlusive Rebelion een cap droppen van 180mg 4fma. ben benieuwd, hoe dat zal vallen en zal hier verslag van maken. heb ook partij 3-fa ingeslagen. Hoe zijn daar de ervaringen mee? Minder sterk dan 4-fa? meer erin? hit me up :grimacing:

Ik wilde dit gewoon graag kwijt ergens en dit voelt als een aangename plek. reacties zijn/ opmerkingen zijn welkom :) Ben trouwens 29 en 176 :handfist3:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Smaken verschillen he! ook helaas nogal hooked maar goed doet er verder niet toe.

Maarja 4f is eigenlijk in volksmond xtc light, maar door de amfetamine ga je langer door.

Kun je benzofury trip beetje specifiek proberen te omschrijven? 🙄
Klik om te vergroten...

Resultaten voor zoekopdracht: 6-apb

drugsforum.nl drugsforum.nl
Er staan vrij veel reports op 6-apb op het forum. Geschreven door mensen die dat heel goed kunnen verwoorden. Ik neem gewoon zo'n capsule of 2 op een feestje en ga een beetje slap ouwehoeren en dansen.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#20
HuisbaasBob zei:
?
Klik om te vergroten...
4-Fluoromethamphetamine :tonguewink: of zeg ik iets geks
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."