#1
Die boot heb je helaas gemist knul. Het is verboden en verdwenen.
Bekijk bijlage 48820
Noemt u me nou knul?
Die boot heb je helaas gemist knul. Het is verboden en verdwenen.
Bekijk bijlage 48820
Ik ben je knul niet, makkerNoemt u me nou knul?
Ik ben je knul niet, makker
Noemt u me nou knul?
Knullig hoorIk ben je knul niet, makker
Mind is blown.Knullig hoor
Mijn termen zijn altijd genderneutraal jochieHé? U spreekt mij (EEN VROUW) aan met knul. Vandaar mijn vraag en dan mag ik uw eigen woord niet herhalen? En bent U beledigd?
Ik geef op😂
NEE?! HOE KOM JE AAN DEZE INFORMATIE?!Dan zit er ook meth in mdma.
Mdma
3,4-Methyleenedioxymethamphetamine
DuckDuckGoNEE?! HOE KOM JE AAN DEZE INFORMATIE?!
Nu heb ik gisteren voor het eerst 4fma geprobeerd.eerst 0,80 paar uur later 100. Ik zeg jullie eerlijk. Ik vind het niet hetzelfde tot nu toe. Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit.
In mijn ervaring lijkt 3-FA het meest op 4-FA van alle andere drugs. Het is dezelfde heldere, haast onmerkbare, stimulatie. 3-FA mist alleen wel het serotonerge randje. Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel. In plaats daarvan gaf 3-FA een heel 'cleane' stimulatie, een beetje zoals bij coke, dat je eigenlijk niet doorhebt dat je onder invloed bent.heb ook partij 3-fa ingeslagen. Hoe zijn daar de ervaringen mee? Minder sterk dan 4-fa? meer erin? hit me up![]()
Alright you got me there!Behalve bij MXE. Dat was door de goden zelf gesynthetiseerd en er is nog geen disso geweest die er aan kan tippen
Ja dat dus 😂Die boot heb je helaas gemist knul. Het is verboden en verdwenen.
Of, voor vele dissonauten, galmt de legende in de grotten van hun achterwerk!Nu leeft de legende alleen nog voort in onze neuzen
Ik ben niet je makker, bro!Ik ben je knul niet, makker
Ik pas altijd op maatje! gebruik met maten he xDIk heb geen ervaring met 4FA en 4FMA. Alleen met 2FA, 2FMA en 3FA. Maar dat zijn volgens mij heel andere effecten.
3FA was opzich wel nice. De 2F(M)A's zijn meer geschikt om werk gedaan te krijgen. 3FA is wat vager.
Maar als je het mij vraagt geef ik meer om die goeie smerig bruine 4mmc. Van dat spul dat je drie jaar later nog kan ruiken aan je portemonnee als je het daar even in hebt bewaard.
Pas je trouwens wel een beetje op met het combineren van al die uppers? Of begrijp ik verkeerd dat dat allemaal op één avond was?
Alles behalve voor herhaling vatbaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als je ervaring hebt met kwalitatief goede XTC en MDMA (of in mijn geval grote zonde pep) dan bieden RC’s in mijn perceptie geen voldoening.
Dit dus haha wat mij betreft kan niks de oldschool 4A vervangen.Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha
Jaa daar ging ik ook vanuit. Wel oké, maar het effect is zoooooveel anders. Werd er zelfs slaperig van. Nou van ekte 4fa bleef ik dagen wakker en energiek.4-FMA is echt een andere drug dan 4-FA.
Dit hoopte en wilde ik horen. zojuist 110 mg gepakt om te testen (Dit is 100x beter dan 4fma hoeraaaa) lekker euforisch, gelijk muziekje aan enz. "Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel." Ow die krijg ik dan vanzelf door de gtjes vibe en muziek. Hoeveel mg pak jij daarvan?4-FMA is echt een andere drug dan 4-FA.
In mijn ervaring lijkt 3-FA het meest op 4-FA van alle andere drugs. Het is dezelfde heldere, haast onmerkbare, stimulatie. 3-FA mist alleen wel het serotonerge randje. Daardoor miste het voor mij dat kriebelende licht-verliefde gevoel. In plaats daarvan gaf 3-FA een heel 'cleane' stimulatie, een beetje zoals bij coke, dat je eigenlijk niet doorhebt dat je onder invloed bent.
Gebeurt mij ook vaak hoor dan lezen ze t verkeerd zeemeermin 🫣😂Hé? U spreekt mij (EEN VROUW) aan met knul. Vandaar mijn vraag en dan mag ik uw eigen woord niet herhalen? En bent U beledigd?
Ik geef op😂
Goed dat je hem even noemt. Naar aanleiding van iemand hier (weet niet meer wie...) was ik wel enthousiast geworden om ook eens 5-MAPB te proberen. Deze zou een stuk euforischer zijn dan 6-APB, maar ik geloof ook een stuk korter(?)Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha
Ik weet niet of je al eens 3FA gedaan hebt. Maar dan zal dat je ook tegenvallen gok ik.
6-APB is inderdaad ook wel een goede RC. En ik vind 5-MAPB ook een hele goeie. Maar qua serotonine verbruikers, zijn dat de enige 2 RC's die ik écht de moeite waard vond.
Ik hoor men al jaren over benzofury, alleen heb nooit overwogen. Sommige zeggen het lijk op 4f of de piek van MDMA die zeg maar uren lang duurt. Maar goed eindstand reageert iedereen anders op allesGoed dat je hem even noemt. Naar aanleiding van iemand hier (weet niet meer wie...) was ik wel enthousiast geworden om ook eens 5-MAPB te proberen. Deze zou een stuk euforischer zijn dan 6-APB, maar ik geloof ook een stuk korter(?)
Hoe zou jij deze entactogeen omschrijven? Vooral in vergelijking met 6-APB en MDMA?
Ja. Het lijkt er inderdaad wel een beetje op maar minder potent, minder lang en niet zo'n warme fuzzy blanket gevoel als mxeHeb jij weleens DMXE gebruikt?
?Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit.
Smaken verschillen he! ook helaas nogal hooked maar goed doet er verder niet toe.
Maarja 4f is eigenlijk in volksmond xtc light, maar door de amfetamine ga je langer door.
Kun je benzofury trip beetje specifiek proberen te omschrijven? 🙄
drugsforum.nl
4-Fluoromethamphetamine
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."