Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn ultieme feestrecept en ontwikkeling (iemand herkenbaar) tips ook welkom!

Mijn ultieme feestrecept en ontwikkeling (iemand herkenbaar) tips ook welkom!

43 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Tja 6-apb is voor mij een heel lange, maar mildere xtc roll (milder als in dat zweverige euforische, absoluut niet milder in totaal effect). Is ook iets scherper t.o.v. het wazige MDMA. Wat meer stimulatie dus naar mijn idee. Vandaar ook dat ik het totaal effect wel stevig vind.

5-MAPB is in mijn ervaring potenter dan MDMA in het wazige euforische. Ook wat minder energie. Al moet ik zeggen dat ik 5-mapb alleen nog maar in thuissetting heb gebruikt. Geen idee hoe dat op een rave is bijvoorbeeld. Ik kreeg altijd zo'n enorm warme fuzzy deken over me heen voor mijn gevoel. En kon echt helemaal weg zweven in dat euforische gevoel. Nog sterker dan bij MDMA.
In combi met 2-cb is het echt ultra potent. Zo zweverig euforisch dat je amper meer weet waar je het zoeken moet. En mijn kaak trilt dan echt volledig uit zijn voegen, zelfs op redelijk normale doseringen. Bij MDMA gebeurde dat bij mij nooit echt, alleen op veel te hoge doseringen.

5-MAPB duurt wel vrij kort. Iets korter dan MDMA al scheelt het niet gek veel. Redosen werkt wel, maar net als met MDMA houdt ook dat een keer op.
Klik om te vergroten...
Dankje!

Dat van minder energie met 5-MAPB heb ik vaker gehoord.

Dat kaak trillen baart me wel zorgen omdat ik nogal gevoelig ben wat betreft mijn kaak. En daarnaast is 6-APB eigenlijk mijn ideale entactogeen met zijn milde stabiele langdurige effect. Al ben ik op zich toch wel benieuwd om 5-MAPB eens te proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Dankje!

Dat van minder energie met 5-MAPB heb ik vaker gehoord.

Dat kaak trillen baart me wel zorgen omdat ik nogal gevoelig ben wat betreft mijn kaak. En daarnaast is 6-APB eigenlijk mijn ideale entactogeen met zijn milde stabiele langdurige effect. Al ben ik op zich toch wel benieuwd om 5-MAPB eens te proberen.
Klik om te vergroten...
Dat trillen was vooral sterk aanwezig icm 2cb. Maar met 6-apb had ik daar zelf ook minder last van inderdaad.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Ik heb geen ervaring met 4FA en 4FMA. Alleen met 2FA, 2FMA en 3FA. Maar dat zijn volgens mij heel andere effecten.

3FA was opzich wel nice. De 2F(M)A's zijn meer geschikt om werk gedaan te krijgen. 3FA is wat vager.

Maar als je het mij vraagt geef ik meer om die goeie smerig bruine 4mmc. Van dat spul dat je drie jaar later nog kan ruiken aan je portemonnee als je het daar even in hebt bewaard.

Pas je trouwens wel een beetje op met het combineren van al die uppers? Of begrijp ik verkeerd dat dat allemaal op één avond was?
Klik om te vergroten...
ik ben dat eindelijk een beetje gaan waarderen, maar op een rave geeft het mij niet voldoende energie om echt uit mn dakkie te gaan. ik had een ander topic gestart maar hoewel het afgeraden wordt, wat denk jij over 3fa en 4fma mix in een cap :tongueout: (sorry allemaal, ben gewoon benieuwd naar iedereen zn mening )
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit.
Klik om te vergroten...
?
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke dit is de eerste keer dat ik op zo een forum zit om alleen meningen/reviews te checken.
Maar voel toch een roeping om mijn verhaal te doen aangezien er zoveel 4f fanaten te zijn. X en mdma had ik al gauw uit mijn recept gehaald, omdat ik daar kortom op een gegeven moment bad van ging (hoofdpijn, vermoeide benen, misselijk, ongezellig, last van mn bek enzo.) Ik heb adhd ,dus gek genoeg word ik saai en rustig van speed, maar fluoro's gewoon nooit :shrugman: altijd praterig, energiek, geil naja iedere 4fanaat kent het..
Na ontdekking gebruik ik het al sinds 2012/2013 (iedere evenement) toen het het nog echte bruinachtige kristalbrokken waren. De eerste rushes, tintelingen en kippenvel over mn gezicht tijdens een hardstyle feest waren insane het lekkerste wat ik ooit heb gevoeld bij een drug. Uiteraard nam dat met een steeds meer tijdje af. Nadat 4f populair werd, werden er op een gegeven moment pillen van gedrukt. Prima goed te doen, verschillende prints kleuren gezien in mn leven xD. Nu we jaren verder zijn, zijn 4fa noten steeds schaarser. Vorig jaar veel neergelegd voor 20 stuks. En zeker de moeite waar voor de real deal. die zie je op mijn plaatje. Booms en duplo's (ongeveer 160-180 als ik het goed, lig altijd hele droppen. Nu heb ik gisteren voor het eerst 4fma geprobeerd.eerst 0,80 paar uur later 100. Ik zeg jullie eerlijk. Ik vind het niet hetzelfde tot nu toe. Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit. Maar kreeg niet per se dat euforische en warme gevoel. Wel geil, praterig en zin om te feesten. Misschien omdat ik niet op een feestje (hele vibe mensen muziek etc. stond, waar ik altijd eerst een 4fje drop, wacht tot de inslag (goddelijke vage moment lol) en daarna upper/verleng ik mijn trip steeds met een dosis ghb (8 jaar gebruik waarvan 2 aardig corona hooked dus tolerantie is prima en ik ga daar mega goed ook qua meiden versieren :tilttearlaugh:) ,af en nak sos (maar dat levert af en toe hoofdpijn laatste tijd op een feest ) hierdoor na jaren lange afkeer, omdat ik er geen zak van voelde ook echte 4mmc erbij, omdat mijn maat echt nog van die (goed)smerige bruine 4m heeft die eindelijk echt goed werkt, smaakt en ruikt. Naast ghb voegt dat wat toen aan mijn toch afdalende 4f space ook ik (ken dat spul ook anno 12'13'. Nog steeds hoef ik er maar 1 pil te doen voor 1 feest en after. Oké op en weekender doe ik sunday funday er gewoon 1 bij. Het werkt altijd ongelofelijk lang, hoewel ik meestal einde van het feest toch last krijg van onderrug en benen (ook door kei lost te gaan), maar op een after draai ik meteen weer bij. Ik ga aankomend weekend bij X-Qlusive Rebelion een cap droppen van 180mg 4fma. ben benieuwd, hoe dat zal vallen en zal hier verslag van maken. heb ook partij 3-fa ingeslagen. Hoe zijn daar de ervaringen mee? Minder sterk dan 4-fa? meer erin? hit me up :grimacing:

Ik wilde dit gewoon graag kwijt ergens en dit voelt als een aangename plek. reacties zijn/ opmerkingen zijn welkom :) Ben trouwens 29 en 176 :handfist3:
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Smaken verschillen he! ook helaas nogal hooked maar goed doet er verder niet toe.

Maarja 4f is eigenlijk in volksmond xtc light, maar door de amfetamine ga je langer door.

Kun je benzofury trip beetje specifiek proberen te omschrijven? 🙄
Klik om te vergroten...

Resultaten voor zoekopdracht: 6-apb

drugsforum.nl drugsforum.nl
Er staan vrij veel reports op 6-apb op het forum. Geschreven door mensen die dat heel goed kunnen verwoorden. Ik neem gewoon zo'n capsule of 2 op een feestje en ga een beetje slap ouwehoeren en dansen.
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#7
HuisbaasBob zei:
?
Klik om te vergroten...
4-Fluoromethamphetamine :tonguewink: of zeg ik iets geks
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zit er ook meth in methanol? Of methaangas
4
4F&G gaat Adam dagen meeLid
01-01-2024, 00:00
#9
HuisbaasBob zei:
Zit er ook meth in methanol? Of methaangas
Klik om te vergroten...
Zou zeggen google het maat want je zit hier keihard te trollen :grin: Methyl zit in ieder geval in 4fma en methamfetaimne zelf...
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Zou zeggen google het maat want je zit hier keihard te trollen :grin: Methyl zit in ieder geval in 4fma en methamfetaimne zelf...
Klik om te vergroten...

🤔
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#11
4F&G gaat Adam dagen mee zei:
Zou zeggen google het maat want je zit hier keihard te trollen :grin: Methyl zit in ieder geval in 4fma en methamfetaimne zelf...
Klik om te vergroten...

Oh kijk, het 'zit' ook in methanol
Screenshot_20230121-220735-624.png
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
HuisbaasBob zei:
Zit er ook meth in methanol? Of methaangas
Klik om te vergroten...
Zitten we ook crackers in crack ?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan zit er ook meth in mdma.

Mdma
3,4-Methyleenedioxymethamphetamine
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
En hoe zit het bij een frietje meth?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb geen ervaring met 4FA en 4FMA. Alleen met 2FA, 2FMA en 3FA. Maar dat zijn volgens mij heel andere effecten.

3FA was opzich wel nice. De 2F(M)A's zijn meer geschikt om werk gedaan te krijgen. 3FA is wat vager.

Maar als je het mij vraagt geef ik meer om die goeie smerig bruine 4mmc. Van dat spul dat je drie jaar later nog kan ruiken aan je portemonnee als je het daar even in hebt bewaard.

Pas je trouwens wel een beetje op met het combineren van al die uppers? Of begrijp ik verkeerd dat dat allemaal op één avond was?
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Calliweed2.0 zei:
Zitten we ook crackers in crack ?
Klik om te vergroten...
Nee. Wel kersen
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
LucidLucy zei:
Ik heb geen ervaring met 4FA en 4FMA.
Klik om te vergroten...


🙋🏾‍♀️Ik dan weer wel…

Ik heb beide zakjes met veel plezier en vol enthousiasme halfvol in de afvalbak gedeponeerd!

Alles behalve voor herhaling vatbaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als je ervaring hebt met kwalitatief goede XTC en MDMA (of in mijn geval grote zonde pep) dan bieden RC’s in mijn perceptie geen voldoening.

6-APB is de enige RC die ik nog ga proberen na heldere instructies & tips meegekregen te hebben van @Mindless voorzien van het minimale vereiste voor de full experience.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
HuisbaasBob zei:
?
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt wrs het methyl gedeelte
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
CeeCee zei:
🙋🏾‍♀️Ik dan weer wel…

Ik heb beide zakjes met veel plezier en vol enthousiasme halfvol in de afvalbak gedeponeerd!

Alles behalve voor herhaling vatbaar, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Als je ervaring hebt met kwalitatief goede XTC en MDMA (of in mijn geval grote zonde pep) dan bieden RC’s in mijn perceptie geen voldoening.

6-APB is de enige RC die ik nog ga proberen na heldere instructies & tips meegekregen te hebben van @Mindless voorzien van het minimale vereiste voor de full experience.
Klik om te vergroten...
Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha

Ik weet niet of je al eens 3FA gedaan hebt. Maar dan zal dat je ook tegenvallen gok ik.

6-APB is inderdaad ook wel een goede RC. En ik vind 5-MAPB ook een hele goeie. Maar qua serotonine verbruikers, zijn dat de enige 2 RC's die ik écht de moeite waard vond.
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
LucidLucy zei:
Vaak helpt het ook niet mee om RC's te gaan vergelijken met klassieke drugs. Dan krijg je een bepaalde verwachting die niet gehaald wordt haha

Begrijp ik helemaal!!

Ik weet niet of je al eens 3FA gedaan hebt. Maar dan zal dat je ook tegenvallen gok ik.

Nee bewust niet.. Heb er zo een vervelende kater van de 4 gehad dat het zeg maar niet verleidelijk is om toch te proberen..

6-APB is inderdaad ook wel een goede RC. En ik vind 5-MAPB ook een hele goeie. Maar qua serotonine verbruikers, zijn dat de enige 2 RC's die ik écht de moeite waard vond.
Klik om te vergroten...

Ben zo benieuwd!
Maar vandaag maak ik het laatste droge wat ik heb en dan haal ik over laten we zeggen twee maand 6-APB in huis,
Iedereen hier is zo enorm enthousiast, plus dat het de enige is die ik zelf overwogen heb.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."