Oke dit is de eerste keer dat ik op zo een forum zit om alleen meningen/reviews te checken.
Maar voel toch een roeping om mijn verhaal te doen aangezien er zoveel 4f fanaten te zijn. X en mdma had ik al gauw uit mijn recept gehaald, omdat ik daar kortom op een gegeven moment bad van ging (hoofdpijn, vermoeide benen, misselijk, ongezellig, last van mn bek enzo.) Ik heb adhd ,dus gek genoeg word ik saai en rustig van speed, maar fluoro's gewoon nooit
![:shrugman:]()
altijd praterig, energiek, geil naja iedere 4fanaat kent het..
Na ontdekking gebruik ik het al sinds 2012/2013 (iedere evenement) toen het het nog echte bruinachtige kristalbrokken waren. De eerste rushes, tintelingen en kippenvel over mn gezicht tijdens een hardstyle feest waren insane het lekkerste wat ik ooit heb gevoeld bij een drug. Uiteraard nam dat met een steeds meer tijdje af. Nadat 4f populair werd, werden er op een gegeven moment pillen van gedrukt. Prima goed te doen, verschillende prints kleuren gezien in mn leven xD. Nu we jaren verder zijn, zijn 4fa noten steeds schaarser. Vorig jaar veel neergelegd voor 20 stuks. En zeker de moeite waar voor de real deal. die zie je op mijn plaatje. Booms en duplo's (ongeveer 160-180 als ik het goed, lig altijd hele droppen. Nu heb ik gisteren voor het eerst 4fma geprobeerd.eerst 0,80 paar uur later 100. Ik zeg jullie eerlijk. Ik vind het niet hetzelfde tot nu toe. Misschien moet mijn lichaam wennen aan dat er nu meth inzit. Maar kreeg niet per se dat euforische en warme gevoel. Wel geil, praterig en zin om te feesten. Misschien omdat ik niet op een feestje (hele vibe mensen muziek etc. stond, waar ik altijd eerst een 4fje drop, wacht tot de inslag (goddelijke vage moment lol) en daarna upper/verleng ik mijn trip steeds met een dosis ghb (8 jaar gebruik waarvan 2 aardig corona hooked dus tolerantie is prima en ik ga daar mega goed ook qua meiden versieren
![:tilttearlaugh:]()
) ,af en nak sos (maar dat levert af en toe hoofdpijn laatste tijd op een feest ) hierdoor na jaren lange afkeer, omdat ik er geen zak van voelde ook echte 4mmc erbij, omdat mijn maat echt nog van die (goed)smerige bruine 4m heeft die eindelijk echt goed werkt, smaakt en ruikt. Naast ghb voegt dat wat toen aan mijn toch afdalende 4f space ook ik (ken dat spul ook anno 12'13'. Nog steeds hoef ik er maar 1 pil te doen voor 1 feest en after. Oké op en weekender doe ik sunday funday er gewoon 1 bij. Het werkt altijd ongelofelijk lang, hoewel ik meestal einde van het feest toch last krijg van onderrug en benen (ook door kei lost te gaan), maar op een after draai ik meteen weer bij. Ik ga aankomend weekend bij X-Qlusive Rebelion een cap droppen van 180mg 4fma. ben benieuwd, hoe dat zal vallen en zal hier verslag van maken. heb ook partij 3-fa ingeslagen. Hoe zijn daar de ervaringen mee? Minder sterk dan 4-fa? meer erin? hit me up
Ik wilde dit gewoon graag kwijt ergens en dit voelt als een aangename plek. reacties zijn/ opmerkingen zijn welkom
![:)]()
Ben trouwens 29 en 176
![:handfist3:]()