Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoelang was jullie langste binge ooit?

hoelang was jullie langste binge ooit?

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn langste binges zijn natuurlijk anders dan langste wakker door drugs. Langste wakker door drugs was toch wel 5+ dagen. Mijn langste binge was meestal gewoon een dag en een nacht. De beroemde stim-faps. Dat mijn pik nog niet eraf is gevallen is mij een raadsel.
Mindless zei:
Vooal door het slaapgebrek denk ik en ook het bijna niet eten en drinken.
Klik om te vergroten...
Dat is het gevaarlijke aan speed. Je voelt de behoefte aan water en voedsel niet meer, maar je hebt het dan JUIST meer nodig dan normaal. Ik heb wel eens momenten gehad dat ik gewoon 5 uur lang achter elkaar geen druppel water had gedronken toen ik een stim ophad. En werden mijn handen helemaal donkerkleurig en voelde ze aan als ijspegels. En dan nam ik een grote slok water, en dan was het alsof ik gezegend hemelwater dronk en mijn ziel weer tot leven kwam.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
En 5? fuck...
Klik om te vergroten...
Ook zonder drugs kan dit, en toen ben ik psychotisch geworden.
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#3
96 uur op amfetamine dat is wel het maximale wat ik ooit heb gehaald maar was in de zomer en veel buiten en feesten dus ging eigenlijk vrij snel.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
+/-50 uur.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#5
HuisbaasBob zei:
a-PHP vapen. Ik zat net een week in de ziektewet en kwam toevallig op mijn pad. Dat kwam mijn herstel niet ten goede maar ik kreeg wel gewoon elke maand mijn loon.

Heb denk ik zo'n 3 maanden non stop door zitten stomen 😂
Klik om te vergroten...

Telkens als ik dit soort dingen lees besef ik me hoe fascinerend veel het menselijk lichaam soms kan verdragen. Had je lichamelijke klachten tijdens je binge? Kan me echt moeilijk voorstellen dat iemand die zoveel α-PHP in zo'n tijdsbestek gebruikt geen prominente fysieke kwaaltjes zou ervaren, maar daarnaast ken ik ook iemand die 10+ jaar crackverslaafd was en die leeft ook nog... gekke dingen.
Z
ZweevteevLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Niets voor mij dan, echt bingen. "Gewoon" dagenlang achter elkaar speed gebruiken en te weinig slapen (en te weinig drinken en (slecht) eten) lieten me al dood voelen vanbinnen. Kan me niet voorstellen hoe het is om echt hele nachten niet te slapen. En 5? fuck...
Klik om te vergroten...

Precies, dat heb ik ook. Mijn langste binge was tussen de 60 á 70 uur aan de amfetamine of dexamfetamine en daarna voelde ik me zo extreem beroerd dat ik gestopt was, ook al had ik nog genoeg over om het uit te rekken. Dat is nu inmiddels 2,5 jaar geleden en ik heb ook nooit meer de behoefte om zo lang door te gaan. M'n lichaam geeft heel duidelijk aan wanneer het mooi geweest is en 't is dan ook niet zo dat dat signaal van m'n lichaam gepaard gaat met ondraaglijke fysieke klachten of zo. Het is subtiel doch duidelijk genoeg dat ik gewoon stop. Het is gewoon echt niet leuk om compleet uitgeput verder te bingen. Geen enkele stimulant kan dat na een bepaald tijdsbestek nog goed maskeren voor mij.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Jezus... Hoe voelde dat? En wat zag je dan allemaal? Of heb jij dat niet?

Ik begon bij mijn eerste keer speed en te weinig slaap al dingen te zien. Zwarte beestjes die overal overheen kropen, overal zwarte nummers op de muren, een zwarte hand die in het schemerlicht uit mijn slapende ex haar mond leek te komen... :fearscream: Al was het allemaal niet super duidelijk zoals je visuals op psychedelica ziet. Meer droomachtig.

Ik wist wel dat het allemaal nep was, maar het was wel een duister sfeertje en voelde me verre van goed. Vooal door het slaapgebrek denk ik en ook het bijna niet eten en drinken. Was er gewoon heel onverstandig mee bezig, terwijl ik dat normaal juist wel ben. Imo is het echt gewoon speed die dat effect op mij heeft.
Klik om te vergroten...

Ik had geen visuele hallucinaties. Het enige waar ik na 2+ nachten wakker "last" van krijg zijn audiovisuele hallucinaties. Dan hoor ik overal muziek uit komen. Als ik dan langs een rij geparkeerde auto's loop hoor ik uit alle auto's hardcore komen. En pas had ik een heel orkest met toeters in mn hoofd🤣
En dan komt er geluid uit de douchekraan enzo.
Maar verder ging het eigenlijk best "goed" met me en voelde ik me niet heel slecht ofzo. Maar in die tijd at ik wel gewoon omdat ik zoveel gebruikte, dat scheelde wel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Ik had geen visuele hallucinaties. Het enige waar ik na 2+ nachten wakker "last" van krijg zijn audiovisuele hallucinaties. Dan hoor ik overal muziek uit komen. Als ik dan langs een rij geparkeerde auto's loop hoor ik uit alle auto's hardcore komen. En pas had ik een heel orkest met toeters in mn hoofd🤣
En dan komt er geluid uit de douchekraan enzo.
Maar verder ging het eigenlijk best "goed" met me en voelde ik me niet heel slecht ofzo. Maar in die tijd at ik wel gewoon omdat ik zoveel gebruikte, dat scheelde wel.
Klik om te vergroten...
Echt apart dat je zelfs dan geen visuele hallucinaties hebt! Al zal het gewoon eten wel enorm schelen inderdaad, maar 5 nachten niet slapen... damn... Dan kun je mij opvegen waarschijnlijk.

Maar bij jou uit dat zich dus in auditieve hallucinaties... Heb die weleens op truffels gehad. Vreemd genoeg meerdere keren echt letterlijk verstaanbare Hollandse meezingers... Tot deze dag twijfel ik nog of hier verderop in de flat niet een André Hazes fan of zo woont die zijn radio aanheeft en waar ik dan op de een of andere manier met mijn triphoofd op in tune. Of dat het gewoon allemaal compleet verzonnen wordt door mijn hoofd, maar dat kan toch niet... Ik heb helemaal niets met die muziek en het was gewoon letterlijk van die gezapige zang die echt te verstaan was en een (wat knullige) betekenis had. Helaas weet ik niet meer wat er precies gezongen werd. Had het destijds op moeten schrijven.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb na 2 nachten feesten op pep een keer in de trein gezeten en zat met mn ex te praten. Op een gegeven moment viel het ons op dat de trein helemaal niet meer reed, maar we hadden al die tijd treingeluid gehoord.

We bleken al een tijd op de remise te staan in een lege trein 🤦🏻‍♀️ Gelukkig was de conducteur er wel nog en die keek nogal vreemd op toen we op zn deur klopten en vroegen waar we waren...

Radiogeluiden zijn idd ook bekende hallucinaties bij doortrekken op speed.

Ik zou nu nooit meer een nacht overslaan, wil ik mezelf gewoon niet meer aan doen. Het is het echt niet (meer) waard voor mij.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Echt apart dat je zelfs dan geen visuele hallucinaties hebt! Al zal het gewoon eten wel enorm schelen inderdaad, maar 5 nachten niet slapen... damn... Dan kun je mij opvegen waarschijnlijk.

Maar bij jou uit dat zich dus in auditieve hallucinaties... Heb die weleens op truffels gehad. Vreemd genoeg meerdere keren echt letterlijk verstaanbare Hollandse meezingers... Tot deze dag twijfel ik nog of hier verderop in de flat niet een André Hazes fan of zo woont die zijn radio aanheeft en waar ik dan op de een of andere manier met mijn triphoofd op in tune. Of dat het gewoon allemaal compleet verzonnen wordt door mijn hoofd, maar dat kan toch niet... Ik heb helemaal niets met die muziek en het was gewoon letterlijk van die gezapige zang die echt te verstaan was en een (wat knullige) betekenis had. Helaas weet ik niet meer wat er precies gezongen werd. Had het destijds op moeten schrijven.
Klik om te vergroten...

Ik heb na lang wakker te zijn op pep regelmatig muziek uit m’n douchekop horen komen (zoals @Perenijsje beschrijft). Ik had hier destijds zelfs een naam voor: Douchekop FM. 😅 De muziek had meestal niks te maken met wat ik zelf leuke muziek vond. Van zinloos radiozendergepraat, tot carnavalsmuziek, tot geluid van voetbalstadions (vuvuzela’s), tot de smurfen, soms klassiek (dan had ik geluk, want dat kan ik wel nog waarderen). Naarmate ik langer wakker was werden deze audio-effecten realistischer. Mijn max was drie of vier nachten en dan werd de muziek zo echt dat ik - ondanks dat ik rationeel nog heel goed wist dat dit hallucinaties door slaaptekort waren - de hele tijd mijn telefoon checkte om te kijken of YouTube of iets nou per ongeluk aanstond. 🤪

Visuele effecten waren over het algemeen subtieler en traden later op (kleuren, flitsen, rook zien, na heel erg lang wakker ook de welbekende schaduwmensen).

Ik heb nooit volledig bewust gebinged omdat ik dat zag zitten, of uit verslaving, alleen enkele keren omdat ik proefschriftdeadlines MOEST afhebben. Needless to say dat dit proces dus eindigde in langdurige burn-out en depressie. Nu doe ik dat nooit meer, moet er ook niet aan denken.

Maar voor Doucheradio FM was ik vrij gevoelig, het begin van deze hallu (in subtiele vorm) startte soms al na een nacht doorhalen, zelfde geldt voor hele subtiele visuele dingen zoals randjes om dingen heen zien.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#11
Doucheradio FM

geweldig goed hahah
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Ik heb na lang wakker te zijn op pep regelmatig muziek uit m’n douchekop horen komen
Roze Olifant zei:
voetbalstadions (vuvuzela’s),
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
:tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh::tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Ik was er zelf ook niet echt over te spreken. Even uit een oud Telegram-gesprek opgegraven:

3110BE2C-E2C9-49F8-B291-643127846EC1.jpeg
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#14
gelukkig zijn die dingen verboden inmiddels
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
robinjoo1 zei:
gelukkig zijn die dingen verboden inmiddels
Klik om te vergroten...

Daar heeft mijn brein duidelijk geen boodschap aan. :wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
@Roze Olifant ik weet dat het waarschijnlijk niet leuk was op het moment maar de woorden douchekop muziek en vuvuzela's was iets waar ik goed op ging.

Maar dat het niet leuk is weet je als je mijn psychose verhaal hebt gelezen. Ik had daadwerkelijk mensen in mijn kamer staan. Gelukkig bliezen die niet op vuvuzellas
C
CyndaquilLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoorde vaak stemmen of deuren of iets dat je gewoon niet kon plaatsen wat het was.
Eerst kon ik makkelijk 2 dagen wakker zijn en dan pas begon het en nu is het al na 24 uur ofzo.
Nu gebruik ik sowieso geen stimulanten meer gelukkig.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik kan nog steeds makkelijk dik 48 uur wakker zijn op pyro's geen idee hoe en ik hoor niks vreemd af en toe wel wat vervagingen maar valt heel erg mee met wat ik hier allemaal lees
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dirkjan zei:
@Roze Olifant ik weet dat het waarschijnlijk niet leuk was op het moment maar de woorden douchekop muziek en vuvuzela's was iets waar ik goed op ging.

Maar dat het niet leuk is weet je als je mijn psychose verhaal hebt gelezen. Ik had daadwerkelijk mensen in mijn kamer staan. Gelukkig bliezen die niet op vuvuzellas
Klik om te vergroten...

Ik raad het niemand aan om zo lang wakker te blijven, het is namelijk hartstikke schadelijk voor je hersenen, maar ik vond het altijd wel grappig/intrigerend als ik van die weirde random hallucinaties kreeg. Maar ik ben denk ik van nature vrij ongevoelig voor psychose. Zelfs toen ik dus na drie/vier nachten wakker zijn mensen in m'n kamer zag staan (hele yogateams, een keer een Amerikaanse footballer, een puber die de afwas leek te doen in mijn huis (?) (helaas was mijn afwas toen niet echt gedaan...), en een keer een vrouw die ik aan een vriendin van toen beschreef als 'saaie tante', want zo zag ze er nog het meest uit, echt een suffe grijze muis), was ik nooit angstig. Ik ben nooit op het punt gekomen dat ik dacht: dit is echt, dus er was geen paranoia/angst. Ik kan me wel voorstellen dat het doodeng wordt als die scheidingslijn weg is. Jouw psychoseverhaal klonk echt heel creepy en zeker niet grappig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
een puber die de afwas leek te doen in mijn huis (?) (helaas was mijn afwas toen niet echt gedaan...),
Klik om te vergroten...
🤣wat ben jij toch een geweldig mens. Iets wat eigenlijk best verdrietig is toch nog grappig maken.
Roze Olifant zei:
Ik ben nooit op het punt gekomen dat ik dacht: dit is echt, dus er was geen paranoia/angst. Ik kan me wel voorstellen dat het doodeng wordt als die scheidingslijn weg is. Jouw psychoseverhaal klonk echt heel creepy en zeker niet grappig.
Klik om te vergroten...
Nee, dat klopt. Ik ervaarde letterlijk doodsangsten. Daar speelt wel mee dat het een periode van maanden was van slaaptekort inclusief een flinke depressie. Dus het was een aanloop van omstandigheden. En in zo’n geval is het werkelijk doodeng. Je hebt echt geen idee wat je meemaakt en ik wens het mijn ergste vijand niet toe.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."