Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBetrapt in dixie

Betrapt in dixie

18 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Tijmen8787Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein.

mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#2
Schaam je niet hoor! Dixis zijn een bekende plek waar mensen betrapt worden op drugsgebruik. Ik heb wel eens toiletdeuren ingetrapt zien worden 😅 Voortaan zorgen dat je wat discreter gebruikt in een dixi. Of gewoon op het festivalterrein, ook al is dat soms ook niet even handig. Wel jammer dat je gelijk het festival moest verlaten!

Oh, en soms doen mensen zich voor als security op een festival maar blijken het gewoon oplichters te zijn die bv. uit zijn op geld of drugs. Ook handig om op te letten in zulke situaties haha
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je met z’n tweeën een dixie naar binnengaat, dan weet iedereen, inclusief beveiligers, hoe laat het is.. 😂
C
CeeCeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijmen8787 zei:
Hoi,

ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein.

mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem
Klik om te vergroten...

Bullit aanschaffen? 😊
J
JackAss69Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Tijmen8787 zei:
Hoi,

ik ging gisteren met een maat samen in een wc hokje 3mmc bijpakken, we maakten ondertussen grappen over wie welk lijntje zou nemen ( misschien iets te luidruchtig) , toen we klaar waren stonden er 2 securitys te wachten buiten en werden we weggestuurd van het terrein.

mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem
Klik om te vergroten...
Je wil niet weten hoe weinig mensen nou écht naar de wc gaan om te plassen🤣
T
Tijmen8787Lid
01-01-2024, 00:00
#6
HierEnDaarEenFuifje zei:
Als je met z’n tweeën een dixie naar binnengaat, dan weet iedereen, inclusief beveiligers, hoe laat het is.. 😂
Klik om te vergroten...
Haha ja dat weet ik, maar we stonden aan de achterkant dus een beveiliger kon ons nooit gezien hebben
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tijmen8787 zei:
Ja haha dat weet ik, maar ik was wel benieuwd hoe vaak mensen nou betrapt werden. Bij mij is het 99x goed gegaan haha
Klik om te vergroten...
1 op 100 dus
T
Tijmen8787Lid
01-01-2024, 00:00
#8
JackAss69 zei:
Je wil niet weten hoe weinig mensen nou écht naar de wc gaan om te plassen🤣
Klik om te vergroten...
Ja haha dat weet ik, maar ik was wel benieuwd hoe vaak mensen nou betrapt werden. Bij mij is het 99x goed gegaan haha
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gewoon om de beurt gaan lost dit probleem op. En waarom zou je een junkie zijn als je wordt verwijderd van een festival? Ben zelf meerdere malen uit clubs verwijderd ivm snatsen op de plee en voel me geen junk.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik probeer sowieso altijd om niet te inhaleren als ik me in een Dixie bevind 🤢 geeft de geur nog een extra effect, of is de 3mmc in de neus overheersend?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
MDMAutist zei:
Niet meer doen! 3MMC staat er bekend om dat het een explosie kan veroorzaken wanneer het mixt met de chemicaliën uit een Dixie! Afgelopen zomer zag ik een nepgabber met deur en al uit een Dixie worden geblazen, nadat hij 3MMC had gemorsd. We hebben hem nog geholpen om zijn sleuteltje te zoeken.
Klik om te vergroten...

Gabbers worden het beste altijd overal van weg of uit geblazen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
Ik probeer sowieso altijd om niet te inhaleren als ik me in een Dixie bevind 🤢 geeft de geur nog een extra effect, of is de 3mmc in de neus overheersend?
Klik om te vergroten...

Naar het schijnt pikt het best wel hard. :smirk:
G
GloryTripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijmen8787 zei:
mijn vraag is of jullie ook al een keer zoiets hebben meegemaakt en gebeurt dit veel op festivallen?
Want ik schaam me dr wel een beetje voor en ik voel me nu net een soort van junkie….terwijl ik max 1x per maand drugs neem
Klik om te vergroten...
Absoluut niet schamen! Je bent zeker niet de enige.
Ik ben afgelopen festival samen met een maat een dixie in gegaan om X bij te pakken, en onze dixie werd pardoes opengerukt!!!

Extreem nare ervaring. Volgende keer gewoon lekker in je eentje naar een dixie gaan!
A
ArieFLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dat gepis in de snuifcabines ook altijd.
F
Foxy MethoxyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
Ik probeer sowieso altijd om niet te inhaleren als ik me in een Dixie bevind 🤢 geeft de geur nog een extra effect, of is de 3mmc in de neus overheersend?
Klik om te vergroten...
Mannen Dixie’s stinken niet, Plop! Duh.
E
EL RochioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb meermaals coke gesnoven met mijn rug naar beveiligers/politie toe zonder dat ze het door hadden. Ten eerste verwachtten ze het niet dat iemand zo brutaal is omdat te doen. En de manier waarop ik het doe valt bijna niet op. Ik vouw mijn envelopje een beetje open, en met een kort stukje rietje pers ik een beetje sos erin (pas wel op want het lijkt al snel weinig, terwijl dat niet zo is. En zorg dat het niet te strak in het rietje zit). Dan hou ik met een een vingertop de onderkant dicht, terwijl de rest van het rietje in mijn handpalm verdwijnt. Vouw mijn pakje dicht, en stop het weg. Dan zet ik de onderkant van het rietje (waar de sos zit) tegen mijn andere hand, tussen duim en wijsvinger, dit kan je allemaal met je handen laag doen. En dan kan je heel snel beide handen naar boven doen, en terwijl je je neus ophaalt til je het rietje een beetje op en schiet het zo naar binnen. Handig om het eerst thuis ofzo uit te proberen, zodat je het gewoon wordt. Pas wel op want op deze manier komt ie wel harder binnen dus doe niet teveel in je rietje, en zorg dat het niet te strak in je rietje geperst zit want dan krijg je het er niet uit gesnoven en zal je een plekje moeten vinden waar je het, voorzichtig, terug in je envelopje kan blazen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
EL Rochio zei:
Ik heb meermaals coke gesnoven met mijn rug naar beveiligers/politie toe zonder dat ze het door hadden. Ten eerste verwachtten ze het niet dat iemand zo brutaal is omdat te doen. En de manier waarop ik het doe valt bijna niet op. Ik vouw mijn envelopje een beetje open, en met een kort stukje rietje pers ik een beetje sos erin (pas wel op want het lijkt al snel weinig, terwijl dat niet zo is. En zorg dat het niet te strak in het rietje zit). Dan hou ik met een een vingertop de onderkant dicht, terwijl de rest van het rietje in mijn handpalm verdwijnt. Vouw mijn pakje dicht, en stop het weg. Dan zet ik de onderkant van het rietje (waar de sos zit) tegen mijn andere hand, tussen duim en wijsvinger, dit kan je allemaal met je handen laag doen. En dan kan je heel snel beide handen naar boven doen, en terwijl je je neus ophaalt til je het rietje een beetje op en schiet het zo naar binnen. Handig om het eerst thuis ofzo uit te proberen, zodat je het gewoon wordt. Pas wel op want op deze manier komt ie wel harder binnen dus doe niet teveel in je rietje, en zorg dat het niet te strak in je rietje geperst zit want dan krijg je het er niet uit gesnoven en zal je een plekje moeten vinden waar je het, voorzichtig, terug in je envelopje kan blazen.
Klik om te vergroten...
Tips waar je wat aan hebt. Thanks
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op de wc snuiven is sowieso een beginners fout, daar zijn ze er juist alert op.

De doorgewinterde professionals toveren als Hans Kazan een sleutel vol poeder met 1 vlotte beweging van hun gebalde vuist naar hun neus zonder uit de maat te dansen
M
MDMAutistLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet meer doen! 3MMC staat er bekend om dat het een explosie kan veroorzaken wanneer het mixt met de chemicaliën uit een Dixie! Afgelopen zomer zag ik een nepgabber met deur en al uit een Dixie worden geblazen, nadat hij 3MMC had gemorsd. We hebben hem nog geholpen om zijn sleuteltje te zoeken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."