Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumserectie problemen opgelost

erectie problemen opgelost

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
D
Don DraperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou de laatste alinea weghalen want op DrugsForum is echt niet de bedoeling elkaar te helpen eraan.

Maar ben wel blij met je verhaal! Iedereen weet hier wel z'n huisarts te vinden :wink:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
beeniman zei:
Hi,

Ik deel hier mijn ervaring na een vervelende periode van m’n pik niet omhoog krijgen. Wellicht heb je wat aan

Ook na het tijdelijk afzweren van coke, speed en alcohol bleef ik erectie stoornissen houden. Dacht dat het daar aan lag. Op internet alles geprobeerd libido forte, vitra, kamagra, namaak viagra, etc etc. De meest mooie verhaaltjes over werkzame kruiden. Veel geld aan verscheten en geen moer aan gehad.
Uiteindelijk een huisarts gevonden die me Tadalafil voorschreef en Damn what a difference. De real deal bestaat dus wel. Officieel via de apotheek en ben super gelukkig.

Voordeel van tadalafil (cialis) is de lange werktijd. Enkel een boner als je geil bent en anders niet. Viagra werkt maar 2 uurtjes. Tadalafil avonds nemen geeft voor de ochtend ook nog genoeg pit.

Moraal van het verhaal: vergeet die rotzooi op internet, want het kost je veel geld met nul resultaat. Voordat ik dit door had heb ik maanden tijd verscheten, prachtige vrouwen laten lopen en de nodige centen verkwist.

*Modknip*
Klik om te vergroten...
Een hele dikke waarschuwing hier voor het overtreden van forumregel 1!

Ook via pb is het NIET toegestaan mensen aan verkooppunten oid te helpen, doe je dit wel dan heb je onmiddellijk een permanente ban te pakken.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb dat gisteren ook gebruikt... het hielp me (een soort) erectie te behouden, zelfs tijdens het snuiven van NEP, een middel waarbij ik een paar weken geleden (met dezelfde batch) met twee Cobra's toch urenlang mijn erectie verloor.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou je serieus willen adviseren het via andere wegen te gaan zoeken in plaats van pillen. Alleen moet je daar wel zelf aan werken en dan niet eventjes of 'tijdelijk'. Dingen die je kunt doen: Rust, gezond eten, sporten, meditatie, pc spier trainen, bekkenbodemspieren oefeningen etc. Ik denk dat je beter het in deze hoek moet gaan vinden. Met pillen lost je het probleem nog niet op. Het zit waarschijnlijk tussen je oren. Veel mannen hebben volgens mij een periode(s) in hun leven met erectieproblemen.
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Op drugsforum adviseren iets niet met pillen op te lossen…. Hahahaha

(je hebt helemaal gelijk hoor, maar hahahhhaa)
Z
ZweefLid
01-01-2024, 00:00
#6
"erectie problemen opgelost"

dat is nog eens goed nieuws om je dag mee te beginnen, proost 🍻
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kwak zei:
Ik zou je serieus willen adviseren het via andere wegen te gaan zoeken in plaats van pillen. Alleen moet je daar wel zelf aan werken en dan niet eventjes of 'tijdelijk'. Dingen die je kunt doen: Rust, gezond eten, sporten, meditatie, pc spier trainen, bekkenbodemspieren oefeningen etc. Ik denk dat je beter het in deze hoek moet gaan vinden. Met pillen lost je het probleem nog niet op. Het zit waarschijnlijk tussen je oren. Veel mannen hebben volgens mij een periode(s) in hun leven met erectieproblemen.
Klik om te vergroten...
Advies van het soort `koopt u maar een nieuwe hoed´, dat artsen vroeger tegen depressieve huisvrouwen zeiden.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Casrus zei:
Advies van het soort `koopt u maar een nieuwe hoed´, dat artsen vroeger tegen depressieve huisvrouwen zeiden.
Klik om te vergroten...
Wat bedoel je?
L
LoinsLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben als het ware de man met de hamer tegengekomen, toen ik vrij recent merkte dat het niet meer werkte zoals het zou moeten.Heb zelfs even op de treinrails gestaan. Ben daar te laf voor. Zoveel onbegrip. Ben bij de uroloog geweest, androskat gebruikt, in het ziekenhuis beland, zeggen ze dat het tussen de oren zit. Relatie naar de klote,vriendin wil me alleen als het werkt. Ben er kapot van. Ik heb op internet naar alle mogelijke oplossingen gezocht. Ben nog relatief jong, dit is zo vernederend.Welke vrouw wil nou een kerel die niet kan (je weet wel)? Dit is geestelijk eigenlijk niet te dragen. Ik hoop dat ik nog een lieve vrouw vind, die mij de tijd geeft om dit op te lossen en me niet dumpt vanwege dit probleem deze. Ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is, ik accepteer het heus wel als het zo zou zijn, alhoewel, of ik kan leven zonder partner de rest van mijn leven vanwege dit, is nog maar de vraag.Ik snap er niks van. Soms heb ik een erectie, ook een ochtend erectie, wat weten die artsen nou? Ze hebben naar mijn gevoel totaal geen idee wat het met een man doet. Je bent gewoon een nummer. Ik bid iedere dag dat het goedkomt.Het vreet me op.Ik zou van mijn partner kunnen houden zonder sex, ja is makkelijk gezegd, maar als je van iemand houd heb je het er toch voor over? Er zijn zoveel alternatieven. Of ben ik nou gek? Ik weet het echt niet meer.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah wat ontzettend naar om te lezen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit je als man zijnde erg onzeker maakt. Ik hoop vooral dat je een vrouw tegen het lijf loopt die er mee om kan gaan en je niet het nare gevoel geeft wat tekort te schieten.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Loins zei:
Ik ben als het ware de man met de hamer tegengekomen, toen ik vrij recent merkte dat het niet meer werkte zoals het zou moeten.Heb zelfs even op de treinrails gestaan. Ben daar te laf voor. Zoveel onbegrip. Ben bij de uroloog geweest, androskat gebruikt, in het ziekenhuis beland, zeggen ze dat het tussen de oren zit. Relatie naar de klote,vriendin wil me alleen als het werkt. Ben er kapot van. Ik heb op internet naar alle mogelijke oplossingen gezocht. Ben nog relatief jong, dit is zo vernederend.Welke vrouw wil nou een kerel die niet kan (je weet wel)? Dit is geestelijk eigenlijk niet te dragen. Ik hoop dat ik nog een lieve vrouw vind, die mij de tijd geeft om dit op te lossen en me niet dumpt vanwege dit probleem deze. Ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is, ik accepteer het heus wel als het zo zou zijn, alhoewel, of ik kan leven zonder partner de rest van mijn leven vanwege dit, is nog maar de vraag.Ik snap er niks van. Soms heb ik een erectie, ook een ochtend erectie, wat weten die artsen nou? Ze hebben naar mijn gevoel totaal geen idee wat het met een man doet. Je bent gewoon een nummer. Ik bid iedere dag dat het goedkomt.Het vreet me op.Ik zou van mijn partner kunnen houden zonder sex, ja is makkelijk gezegd, maar als je van iemand houd heb je het er toch voor over? Er zijn zoveel alternatieven. Of ben ik nou gek? Ik weet het echt niet meer.
Klik om te vergroten...

Ik gun jou een vrouw die je gewoon de tijd wil geven geven hiermee. Ik ben er zeker van dat ze bestaan; niet voor iedere vrouw is dit hét állerbelangrijkste. Ik denk dat dit door mannen vaak wordt overschat en dat de ervaren vernedering m.b.t. dit probleem grotendeels in het eigen hoofd zit, en anders is zij jou niet waard. Desondanks kan ik me voorstellen dat dit als man zijnde ontzettend vervelend is, zacht uitgedrukt, maar je bent veel meer dan je erectiestoornis, er zit ook nog een (vast heel mooi) mens aan vast. :wink: Sterkte!
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kwak zei:
Wat bedoel je?
Klik om te vergroten...
Dat je bij deze klachten sterk het gevoel hebt dat ze je niet serieus nemen.

Loins zei:
Ik ben als het ware de man met de hamer tegengekomen, toen ik vrij recent merkte dat het niet meer werkte zoals het zou moeten.Heb zelfs even op de treinrails gestaan. Ben daar te laf voor. Zoveel onbegrip. Ben bij de uroloog geweest, androskat gebruikt, in het ziekenhuis beland, zeggen ze dat het tussen de oren zit. Relatie naar de klote,vriendin wil me alleen als het werkt. Ben er kapot van. Ik heb op internet naar alle mogelijke oplossingen gezocht. Ben nog relatief jong, dit is zo vernederend.Welke vrouw wil nou een kerel die niet kan (je weet wel)? Dit is geestelijk eigenlijk niet te dragen. Ik hoop dat ik nog een lieve vrouw vind, die mij de tijd geeft om dit op te lossen en me niet dumpt vanwege dit probleem deze. Ik ga er vanuit dat dit tijdelijk is, ik accepteer het heus wel als het zo zou zijn, alhoewel, of ik kan leven zonder partner de rest van mijn leven vanwege dit, is nog maar de vraag.Ik snap er niks van. Soms heb ik een erectie, ook een ochtend erectie, wat weten die artsen nou? Ze hebben naar mijn gevoel totaal geen idee wat het met een man doet. Je bent gewoon een nummer. Ik bid iedere dag dat het goedkomt.Het vreet me op.Ik zou van mijn partner kunnen houden zonder sex, ja is makkelijk gezegd, maar als je van iemand houd heb je het er toch voor over? Er zijn zoveel alternatieven. Of ben ik nou gek? Ik weet het echt niet meer.
Klik om te vergroten...
Seks werkt beter als er niks 'moet'.

Als ik wil dat ik een erectie krijg, lukt het vaak niet, terwijl ik normaliter geen problemen heb.
D
DennisDLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stofzuigen op de laatste stand en een boterhamzakje erom,🍆
b
beenimanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hi,

Ik deel hier mijn ervaring na een vervelende periode van m’n pik niet omhoog krijgen. Wellicht heb je wat aan

Ook na het tijdelijk afzweren van coke, speed en alcohol bleef ik erectie stoornissen houden. Dacht dat het daar aan lag. Op internet alles geprobeerd libido forte, vitra, kamagra, namaak viagra, etc etc. De meest mooie verhaaltjes over werkzame kruiden. Veel geld aan verscheten en geen moer aan gehad.
Uiteindelijk een huisarts gevonden die me Tadalafil voorschreef en Damn what a difference. De real deal bestaat dus wel. Officieel via de apotheek en ben super gelukkig.

Voordeel van tadalafil (cialis) is de lange werktijd. Enkel een boner als je geil bent en anders niet. Viagra werkt maar 2 uurtjes. Tadalafil avonds nemen geeft voor de ochtend ook nog genoeg pit.

Moraal van het verhaal: vergeet die rotzooi op internet, want het kost je veel geld met nul resultaat. Voordat ik dit door had heb ik maanden tijd verscheten, prachtige vrouwen laten lopen en de nodige centen verkwist.

*Modknip*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."