#1
Wie o wie is er nog wakker ?
Genoeg te vinden over dit onderwerp denk ik op dit forum. Ik heb vanalles gedeeld in ieder geval. Volgens mij niets vreemds aan je ontwikkeling. Doe je soepel lijkt het.mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen
Je hebt de vreetkick gekoppeld aan blowen. Dat is niet zo raar. Veel blowers roken een joint voordat ze gaan eten om hun eetlust op te wekken. Net zoals veel tabaksrokers een sigaret roken ná het eten omdat dan hun ontwenningsverschijnselen meer op de voorgrond treden sinds hun eetlust is verzadigd.Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen?
3mmcSpeed, jij?
Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.Ik kreeg inderdaad veel last van vreet buien toen ik nog blowde ik at dan na het eten nog gevulde koeken..
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.
Oh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.
Mod zijn lijkt me inderdaad best hilarisch @Mevrouw Pløp
Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veiligOh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅
Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veilig
Wees hier vooral wie je echt bent!Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂Wees hier vooral wie je echt bent!
JupNog iemand wakker?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."