Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand zin om te kletsen?

Iemand zin om te kletsen?

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie o wie is er nog wakker ?
L
Le DucLid
01-01-2024, 00:00
#2
<3
E
EkstacieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog wakker hier haha
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja
c
chantie1976!!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoi allemaal!

ik zal mezelf even voorstellen ik ben Chantal
En heb1,5 geblowd..
het begon heel onschuldig..
3 jontjes om het weekend
Tot twee weken geleden 5 gram wiet daar deed ik 3 dagen over.. soms ook minder
ik blowde iedere dag en ik merkte dat ik enorm vergeetachtig werd en ook soort van depressief.
Ik rookte altijd samen met m’n vriend en alleen bij hem thuis..
Mijn vriend en ik wonen dus niet samen.
Als ik bij m’n eigen huis was, dan rookte ik niet en had er ook geen behoefte aan.
Ik ben gestopt omdat het steeds meer werd en ik ben moeder van 2 kids.
Ik mis het alleen als ik bij m’n vriend ben..
Ik ben nu 2 weken gestopt met blowen en merk dat ik angst en paniekaanvallen heb..
Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen?

ik heb soms nog wel zin in joint vooral in de weekende..
ik ben enorm onrustig in mijn hoofd en dan heb ik wel behoefte aan een joint..
ik moet sterk blijven en niet doen..

mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen..
Wat waren jullie klachten?

liefs Chantal
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
chantie1976!! zei:
mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen
Klik om te vergroten...
Genoeg te vinden over dit onderwerp denk ik op dit forum. Ik heb vanalles gedeeld in ieder geval. Volgens mij niets vreemds aan je ontwikkeling. Doe je soepel lijkt het.
Even over de paniek en stress: drink je even veel koffie als toen je nog blowde? Want ik merk nog steeds, zelfs nu ik veel minder koffie drink, dat een uur na inname, die paniek gevoelens het sterkste lijken. En er zijn super dagen en mindere dagen.. Zet hem op en oppassen met caffeïne, alcohol en misschien nicotine..

Nice job!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
chantie1976!! zei:
Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen?
Klik om te vergroten...
Je hebt de vreetkick gekoppeld aan blowen. Dat is niet zo raar. Veel blowers roken een joint voordat ze gaan eten om hun eetlust op te wekken. Net zoals veel tabaksrokers een sigaret roken ná het eten omdat dan hun ontwenningsverschijnselen meer op de voorgrond treden sinds hun eetlust is verzadigd.

Je moet het blowen loskoppelen van het eten, en het eten als een activiteit op zich zien. Probeer ook zo weinig mogelijk junkfood te eten maar gezond, fruit en groenten en vlees en noten, zaden, rijst graan en mais etc.
c
chantie1976!!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kreeg inderdaad veel last van vreet buien toen ik nog blowde ik at dan na het eten nog gevulde koeken..
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snelheid1234 zei:
Speed, jij?
Klik om te vergroten...
3mmc
E
EkstacieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb zelf weinig kennis over de ontwenningsverschijnselen van blowen, maar wil zeggen dat je goed bezig bent. Ga zo door!
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Inderdaad goed bezig. Eetlust, angstaanvallen etc.... het zal wel weer normaliseren.
Ik herinner het me niet goed meer want ligt bij mij bijna 40 jaar terug en dronk er ook stevig bij wat later alcoholisme werd. 2x paar jaar heftige hoeveelheden coke en 8, nee eigenlijk 10 jaar oxycodon.
En nog heel wat meer.

Toch reageer ik even want: als je rotgevoelens niet weg gaan: ga niet doen wat ik deed. Er is denk ik altijd wel een REDEN om wat dan ook te gebruiken en beter pak je dan dát aan (zei ze terwijl ze het zelf niet doet).

Haha ja maar toch lijkt me dat een zinnig advies.

Veel succes Chantie!!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
chantie1976!! zei:
Ik kreeg inderdaad veel last van vreet buien toen ik nog blowde ik at dan na het eten nog gevulde koeken..
Klik om te vergroten...
Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
Klik om te vergroten...
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Donna zei:
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.
Klik om te vergroten...
Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.

Mod zijn lijkt me inderdaad best hilarisch @Mevrouw Pløp
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#15
HappyMind zei:
Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.

Mod zijn lijkt me inderdaad best hilarisch @Mevrouw Pløp
Klik om te vergroten...
Oh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Donna zei:
Oh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅
Klik om te vergroten...
Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veilig
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veilig
Klik om te vergroten...
Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Donna zei:
Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗
Klik om te vergroten...
Wees hier vooral wie je echt bent!
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#19
HappyMind zei:
Wees hier vooral wie je echt bent!
Klik om te vergroten...
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Speedboot1993 zei:
Nog iemand wakker?
Klik om te vergroten...
Jup

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."