Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kreeg inderdaad veel last van vreet buien toen ik nog blowde ik at dan na het eten nog gevulde koeken.."
"Ik ben nieuwe hier dus ik begrijp niet hoe ik moet reageren op iemands bericht.. Waar doe ik dat?"
"Zeehond zei: Klik rechtsonder op ‘citeer dit bericht’. Je kunt ook stukjes van de tekst selecteren en die citeren. Klik om te vergroten... Ok dus als het goed is is het nu gelukt"
"Hoi allemaal! ik zal mezelf even voorstellen ik ben Chantal En heb1,5 geblowd.. het begon heel onschuldig.. 3 jontjes om het weekend Tot twee weken geleden 5 gram wiet daar deed ik 3 dagen over.. soms ook minder ik blowde iedere dag en ik merkte dat ik enorm vergeetachtig werd en ook soort van depressief. Ik rookte altijd samen met m’n vriend en alleen bij hem thuis.. Mijn vriend en ik wonen dus niet samen. Als ik bij m’n eigen huis was, dan rookte ik niet en had er ook geen behoefte aan. Ik ben gestopt omdat het steeds meer werd en ik ben moeder van 2 kids. Ik mis het alleen als ik bij m’n vriend ben.. Ik ben nu 2 weken gestopt met blowen en merk dat ik angst en paniekaanvallen heb.. Ik heb geen eetlust. Zijn dit de bekende klachten na het stoppen van blowen? ik heb soms nog wel zin in joint vooral in de weekende.. ik ben enorm onrustig in mijn hoofd en dan heb ik wel behoefte aan een joint.. ik moet sterk blijven en niet doen.. mij ben benieuwd naar jullie ervaringen na het stoppen van blowen.. Wat waren jullie klachten? liefs Chantal"