#1
Inderdaad goed bezig. Eetlust, angstaanvallen etc.... het zal wel weer normaliseren.
Ik herinner het me niet goed meer want ligt bij mij bijna 40 jaar terug en dronk er ook stevig bij wat later alcoholisme werd. 2x paar jaar heftige hoeveelheden coke en 8, nee eigenlijk 10 jaar oxycodon.
En nog heel wat meer.
Toch reageer ik even want: als je rotgevoelens niet weg gaan: ga niet doen wat ik deed. Er is denk ik altijd wel een REDEN om wat dan ook te gebruiken en beter pak je dan dát aan (zei ze terwijl ze het zelf niet doet).
Haha ja maar toch lijkt me dat een zinnig advies.
Veel succes Chantie!!!
Ik herinner het me niet goed meer want ligt bij mij bijna 40 jaar terug en dronk er ook stevig bij wat later alcoholisme werd. 2x paar jaar heftige hoeveelheden coke en 8, nee eigenlijk 10 jaar oxycodon.
En nog heel wat meer.
Toch reageer ik even want: als je rotgevoelens niet weg gaan: ga niet doen wat ik deed. Er is denk ik altijd wel een REDEN om wat dan ook te gebruiken en beter pak je dan dát aan (zei ze terwijl ze het zelf niet doet).
Haha ja maar toch lijkt me dat een zinnig advies.
Veel succes Chantie!!!