Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIemand zin om te kletsen?

Iemand zin om te kletsen?

31 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad goed bezig. Eetlust, angstaanvallen etc.... het zal wel weer normaliseren.
Ik herinner het me niet goed meer want ligt bij mij bijna 40 jaar terug en dronk er ook stevig bij wat later alcoholisme werd. 2x paar jaar heftige hoeveelheden coke en 8, nee eigenlijk 10 jaar oxycodon.
En nog heel wat meer.

Toch reageer ik even want: als je rotgevoelens niet weg gaan: ga niet doen wat ik deed. Er is denk ik altijd wel een REDEN om wat dan ook te gebruiken en beter pak je dan dát aan (zei ze terwijl ze het zelf niet doet).

Haha ja maar toch lijkt me dat een zinnig advies.

Veel succes Chantie!!!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
chantie1976!! zei:
Ik kreeg inderdaad veel last van vreet buien toen ik nog blowde ik at dan na het eten nog gevulde koeken..
Klik om te vergroten...
Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Zou je willen stoppen met het gebruiken van de rapporteerknop? Daarmee reageer je niet op berichten, maar doe je een melding bij de moderators. Alleen gebruiken als iemand de forumregels overtreedt dus.
Klik om te vergroten...
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#4
Donna zei:
???? Ik snap weinig van hoe het forum werkt maar ik heb geen rapporteerknop gebruikt!! Hooguit citeerknop. Dus ik ben dat niet.
Klik om te vergroten...
Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.

Mod zijn lijkt me inderdaad best hilarisch @Mevrouw Pløp
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#5
HappyMind zei:
Ze spreekt ook iemand anders erop aan 😂 dus kan wel kloppen dat jij het niet bent.

Mod zijn lijkt me inderdaad best hilarisch @Mevrouw Pløp
Klik om te vergroten...
Oh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#6
Donna zei:
Oh haha🤣🤣, ja maar ik voel me al snel aangesproken. Ik dacht dat het persoonlijke melding was😅
Klik om te vergroten...
Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veilig
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#7
HappyMind zei:
Je zat wel snel boven op de kast ja hahaha. Kom er maar af, de kust is veilig
Klik om te vergroten...
Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
Donna zei:
Haha thanks.. ik hoor dat wel vaker. Maar in my defense: de wereld is zo gemeen soms. Blij dat de kust hier veilig is🤗
Klik om te vergroten...
Wees hier vooral wie je echt bent!
D
DonnaLid
01-01-2024, 00:00
#9
HappyMind zei:
Wees hier vooral wie je echt bent!
Klik om te vergroten...
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂
S
Snelheid1234Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Speedboot1993 zei:
Nog iemand wakker?
Klik om te vergroten...
Jup
I
Indigo SeekerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Donna zei:
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂
Klik om te vergroten...
Heb je instelling fout staan
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#12
Donna zei:
Heb ik gelijk een digibetenvraag: waarom begint ieder forumonderwerp 15 jaar terug en hoe voorkom ik 3000 keer op volgende pagina drukken???🙈😂
Klik om te vergroten...
Stap in je tijdmachine naar 2023 😂 bovenaan elk topic is wel de optie "spring naar nieuw", dan verspringt ie automatisch naar de pagina met nieuwste berichten. En als je op de startpagina op "nieuwste berichten" klikt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."